اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۲ بهمن، ۱۳۸۹

تمرین و آموزش نصب ویندوز xp

Share

این پست هم بلافاصله بعد از پست آموزش رایگان نصب ویندوز xp  فرستادم . که بتوانید آموزشی که دیده اید ، اجرا و درواقع تمرین کنید . با کمک این نرم افزار ویندوز xp مراحل آن طی می شود . در حالی که شما باید مراحل آن را تعیین کنید. با این نرم افزار شما واقعا یک ویندوز نصب کرده اید ،  بدون آنکه ویندوز شما خراب شود و آسیبی به نرم افزار های شما برسد. از ویژه گی این نرم افزار این است که حتی برای رفتن مرحله بعد نصب ویندوز شما به اختیار با  کلیک کردن روی گزینه ها ، آن را تعیین می کنید.حجم کمی دارد . برو ادامه مطلب رایگان دانلود کن و پس از خواندن آموزش نصب ویندوز که در پست قبل ارسال کرده ام با این نر م افزار تمرین کن و چندین بار ویندوز نصب کن:


دانلود رایگان

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: