اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۳ فروردین، ۱۳۹۰

نرم افزاری برای فشرده سازی فایلهای اجرائی EXE

نرم افزار UPX 3.0564 ، از این نرم افزار کم حجم اما بسیار حیاتی و مفید می توانید ، حجم فایلهای اجرایی که در پسوند EXE (مانند نرم افزارها ) هستند  به شکل چشم گیری کاهش دهید ، اگر نرم افزاری را می خواهید در اینترنت آپلود کنید اما بعلت اینکه نرم افزار شما حجم سنگینی دارد ، می توانید از این نرم افزار کم حجم استفاده کنید....برای مشاهده لینک دانلود رایگان نرم افزار و روش استفاده از آن   ،ادامه مطالب لطفا.
کار کردن با نرم افزار هم خیلی راحت است فقط کافیست فایل خود را وارد محیط نرم افزار که به شکل صفحه MS DOS می باشد قرار دهید ،(با موس نرم افزار خود را بکشید و در اخل پنجره نرم افزارUPX رها کنید )

توجه کنید : نرم افزار نیاز به نصب ندارد ، وپس از دانلود آن، فایل را وقتی نصب می کنید ،که به طور پیش فرض نرم افزار در درایو D شما ریخته می شود و شما به داخل درایو D (که می توانید به اختیار در درایو دیگر قرار دهید ) وارد می شوید آنگاه فقط یک کلیک روی آیکون نرم افزار کنید ، یک پنجره سیاه رنگی مانند صفحه MS DOS باز می شود ، سپس ما باقی کار را انجام دهید.

اما نکته مهم این است که نرم افزار چون جدید طراحی شده است ، فعلا برای سیستم عاملهای 64 بیتی اختصاص شده است ، و به صورت آزمایشی بوده و اگر جواب مناسب را بدهد برای سیستم عامل های 32 بیتی هم شرکت سازنده طراحی می کند .
لبنک دانلود اصلاح شد




Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: