اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۱ دی، ۱۳۸۹

ترفند ساخت نرم افزاری برای ساخت user accounts

دوست دارید یک برنامه ای بسازید خیلی ساده که با یک کلیک یک user و password در اکانت ویندوز خود بسازید؟!دیگر نیاز نیست به contorol panel و ..... بروید فقط یک کلیک .باورت نمی شه؟!خوب برو ادامه مطالب تا ببینی چقدر ساده هست:

ابتدا یک فایل  New Text Document.txt  باز کن سپس داخل آن همانطور، به همین صورت که من نوشتم تو هم تاپپ کن:


net useryourname password/add
net localgroup administrators yourname/add
net share cddrive=c
net share cddrive=d

خوب حالا فایل خود را یک جا ذخیره کن ولی با پسوند bat. یعنی (New Text Document.bat ) یادت باشه آن صفحه اصلی را نبندی منظورم متن بالا برای save از save az استفاده کن چرا؟!بهت می گم صبر کن .خوب پس از save فایل خود با پسوند bat. می بینید فایل شما به شکل not pad نیست بلکه به شکل یک چیزی شبیح dos خوب حالا روی آن فقط دوبار کلیک کنی یک صفحه سیاه باز می شود که یک یوزرنیم جدید در ویندوز شما بوجود می آورد .خیلی ساده بود نه؟امتحان کن ببین es خالی نبسته باشه .راستی قبل از که امتحان کنی دو نکته بگویم :1.اولا جای your name  و password یوزرنیم دلخواه و پسورد دلخواه خود را بنویس این فرمول کلی بود.2-یادته گفتم نوشته اصلی را که با پسوند txt. بود پاک نکن ؟چون ان هم یک جا ذخیره کن شاید فردایی خواستی دوباره یک یوزرنیم وپسورد جدید برای ویندوز خود بسازی دیگر نیاز نباشد دوباره مراحل را تکرار کنی .خوشت آمد ؟برو تست کن حالا این فن برای هکرها هم خوبه که در telnet کردن اکانت ویندوز قربانی را می خواهند .es

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: