اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۶ دی، ۱۳۸۹

سری اول ترفندهای رجیستری واینترنت


در این پست قصد دارم اولین سری از ترفندهای رجیستری ویندوز و اینترنت  را به شما به طور رایگان آموزش بدهم .که با آموزش این ترفندها که به طوردسته به دسته هرهفته پست می کنم .متوجه می شوید ،خیلی از نرم افزارهای اختصاصی که استفاده می کنیم .می توان بدون هزینه از همان امکانات استفاده کنیم. چون بیشتر نفوذها از طریق دستورات dos و رجیستری ویندوزها یا بهتراست بگویم سیستم عامل ها هست ،می توان ترفند هک هم نام برد.برو ادامه مطلب در سری اول ترفندهای رجیستری واینترنت رایگان آشنا شوید:
ترفندی برای خاموش کردن کامپیوتر به طور اتوماتیک:

با استفاده از این ترفند کامپیوتر خود را در هرزمانی که دوست دارید به اتوماتیک خاموش یا رستارت کنید.
ابتدا با باز کردن پنجره STARTپنجرهRUN را بازکنید.
 START>>RUN>>
سپس در پنجره RUN دستور زیر را تایپ کنید:
  برای خاموش کردن                  SHUTDOWN –S –T TIME                                             
SHUTDOWN –R –T TIME برای رستارت کردن                   

حالا به جای کلمه TIME زمانی که مورد نظر شما هست برای خاموش یا رستارت را به ثانیه (S) وارد شود.حالا کلید اینتر یا گزینه OK کلیک کنید .دستور اجرا می شود.فقط یادتان باشد به فاصله بین کلمات توجه کنید .و جای خط تیر(-) آندرلاین نزنید(_) که دستور اجرا نمی شود اما در بزرگ یا کوچک نوشتن دستور در اجرای آن تاثیری ندارد.اگر OK کنید .می بینید یک پنجره باز می شود که با شمارش معکوس زمان شما آغاز می شودوشمارش به صفر برسد.کامپوتر طبق دستور داده شده عمل می کند .یادتان هست یک ویروس امده بود که این کار را می کرد؟؟؟؟ خوب حالا شما هم بروید این دستور را به جای کادر RUN در NOTPADE ویندوز وارد کنید .وپسوند آنرا از .TXT به BAT تبدیل کنید.می بینید شکل ایکون به شکل یک ایکونی مانند SEUP در می آید واز حالت نوشتار خارج می شود.حالا اگر روی آن دوتا کلیک کنید.یک صفحه مشکی یعنی DOS باز می شود.سپس ان شماره معکوس آغازمیشود. مثل آن ویروس که دراموزش رایگان ساخت ویروس توضیح کامل داده ام برای ساخت انواع ویروس...نترس مطلب تمام نشده می دانم حتما می گویی چگونه این دستور را CANCEL کنیم؟!خوب برو در RUN دستور SHUTDOWN –a رابده.اگر عمل نکرد در dos این دستور را بده خوش باشید.


ترفندی برای ساخت PASSWORD هک نشدنی>>>


با استفاده از این ترفند می توانید رمزهایی که برای هرنوع فعالیتی مانند باز کردن ایدی یاهو خود یا ایمیل خود وارد می کنید ازامنیتی بالا یا بهتر بگویم هک نشدی ایجاد کنید.در دادن رمز خود برای اولین بار یا بهتر است بگویم در ساخت رمز خود رمز خود را با اعداد و حروف ترکیب کنید .سپس دردادن اعداد (توصیه می شود در یکی از اعداد از این ترفند استفاده کنید تا سرور شما EROR ندهد) کلید ALT را نگه دارید .مثلا رمزورود شما یکی از اعداد 5 می باشد .اگر با استفاده از این ترفند عدد 5 وارد شود .کیبورد این عبارت را تایپ می کند.
خوب فکر کنیم دیگر نیاز به توضیح نیست .چون این عبارت در هیچ کلید کیبوردی به طور مستقیم وارد نمیشودوهیچ نرم افزاری یا فردی نمی تواند پیشبینی چنین کلمه را داشته باشد.

ترفندی برای بالا بردن سرعت اینترنت >>>

برای استفاده از این ترفند به شکل زیر عمل می کنیم:

START>RUN>REGEDIT
حالا در پنجره باز شده که تنظیمات رجیستری ویندوز شما هست به آدرس زیر بروید:

HKEY-CURRENT-USER\SOFTWAR\MICROSOFT\WINDOWS\CURRE NT VERSION\INTERNT SETTING

حالا در پنجره باز شده در سمت راست دنبال این دوعبارت بگردید: MaxConnections PerServer و OSERVER_MaxConnections اگر چنین عبارتی ندارید.می توانید با کلیک راست داخل فصای خالی پنجره (منظور همان سمت راست می باشد) گزینه NEW\DWORD را انتخاب کنید. وعبارت بالا را به وجود آورید.سپس درقسمت DATE VOLUE(دوتا کلیک روی هر عبارت می توان به قسمت DATE VOLUEوارد شوید.)در گزینه MaxConnections PerServer مقدار 8 بدهید ودر گزینه OSERVER_MaxConnections Perl مقدار را حرف a بدهید.سپس هم کلید F5 را بزنید،در نهایت OK .(کلید F5 در تنظیمات رجیستری برای ذخیره تغیرات می باشد.در هرترفندی که با استفاده از وارد شدن به رجیستری وتغیرات در آن انجام می شود.کلید F5 را پس از تغیرات بزنید.)توجه فرمائید ،در ایجاد گزینه ها در نام نوشتن به کوچک وبزرگ بودن حرفها ونیز فاصله های ایجاد شده بین کلمات وکارکتر(-) توجه کنید .که دستور به نوع آن حساس می باشد.

ترفندی برای مخفی کردن فولدرها حتی با فعال بودن گزینه show hidden:

برای اینکه شما فولدرهایتان مخفی باشد .به طوری که گزینه show hidden هم اگر active باشد .باز فولدر شما مخفی بماند از ترفند زیر استفاده می کنیم.

ابتدا روی فولدر خود کلیک راست کنید ،سپس گزینه rename را کلیک کنید.سپس نام اولیه فولدر راپاک کنید وجای ان کلید alt را نگه دارید ،حالا عدد 255 را وارد کنید.سپس کلید alt را رها کنید.وروی فولدریک کلیک چپ کنید.حالا می بینید فولدر شما بدونه نام می باشد.حالا روی فولدر کلیک راست وگزینه peroperties را کلیک کنید.
حالا روی فولدر کلیک راست وگزینه peroperties را کلیک کنید.حالا از صفحه باز شده گزینه CUSTOMIZE را کلیک کنید ،سپس در گزینه CHANGE ICON بین ایکونهای موجود،بین دو ایکون که فاصله اندازه تشکیل یک ایکون دیگر خالی هست کلیک کنید.(درواقع شما ایکونی انتخاب نمی کنید .ومی خواهید فولدر شما بدون ایکون باشد)سپس گزینه OK را بزنید می بینید فولدر شما کاملا محو هست .برای پیدا کردن ان یک خط کوچک جا گذاشته البته بدون رنگ یعنی سفید که اگر با موس روی ان بکشید ان قسمت ابی رنگ (منظور SELECT شده)می شود.اگر دوست داشتی می توانی همان فولدر که نام نشانه فیزیکی ندارد کلیک راست کنی و HIDDEN کنی ،اما می توانی امتحان کنی و تیک SHOW HIDDEN را بزنی ببینی فولدر شما مخفی می ماند یانه ؟؟؟می مانه نترس.

ترفندی برای قفل کردن ایدی یاهو وهمچنین میل یاهو به مدت 12ساعت:

برای قفل کردن یک ایدی یاهو در یاهو مسنجر قسمت Forgot your password? کلیک کنید .سپس در مرور گر شما صفحه ای باز می شود. که بین آنها شما گزینه Forgot password را انتخاب کنید.سپس شما ایدی مورد نظر خودرا وارد کنید.و درقسمت بعد از شما سوالات امنیتی را می پرسد.(منظور همان دو سوال امنیتی که در ساخت ایدی از ما می پرسد)خوب ابتدا شماره 1 سوال می شود در همان سوال اول شما جوابهای اشتباه بدهید.3 یا 4 بار این کار را بکنید. تا اینکه خود سرور یاهو پیغامی مبنی برا اینکه این ایدی یاهو به مدت 12 ساعت قفل می شود ،حالا اگرخود صاحب ایدی هم بیاید ورمزدرست هم وارد کند .تا 12 ساعت نمی تواند وارد شود.حتی ایمیل شخص هم قفل می شود.فقط یادتان باشد در مورد تعداد جواب های اشتباه هر بار یاهو یک تعداد را می پذیرد ولی معمولا بعد از سه 4 بار پیغام قفل ایدی را می دهد.اما در کل جواب غلط را بدهید.تا زمانی که خود سرور یاهو پیغام بدهد.

ساخت password امنیتی برای ویندوز xp

با استفاده از این ترفند شما می توانید پسوردی امنیتی بسازید که با هیچ یک از ترفندها باز نشود .واگر تا 3 دفعه رمز اشتباه بدهید.سیستم رستارت می کند.همچنین می توانید .با رمز خود را طوری طراحی کنید .که اگر دیسکتی که رمز را در آن ساخته اید.داخل فلاپی درایو قرار ندهید.نتوانید وارد ویندوز بشوید.برای انجام این ترفند روشهای زیر راانجام دهید:

ابتدابه ادرس>>>>>> start>run بروید .سپس با باز شدن پنجره run در کادر موجود کلمه Syskey را تایپ کنید.در ادامه پنجره ای باز می شود که شما روی گزینه update کلیک کنید.سپس در قسمت password statup رمز مورد نظر را وارد کنید.(اگر دوتاقسمت داشت در بعدی رمز خود را تکرار کنید)حالا می توانید ok  را کلیک کنید.دیگر ویندوز شما از رمز امنیتی برخوردارهست که همانطور که گفتم 3 اگر رمز اشتباه باشد.سیستم رستارت می کند.وبرای تست این ترفند خواهشند.رمزهای بی خود نزنید که رمز را فراموش کنید .چون دیگر نمی توانید رمزرابه هیچ عنوان عوض کنید.مگر با عوض کردن ویندوز،واگرهم خواستید ازطریق دیسکت رمز دار وارد ویندوز شوید .در قسمت system generated password پسورد را بر روی feloppy disk تنظیم کنید.البته یک فلاپی در درایور دیسکت قرار دهید.

ترفندی برای بالا بردن سرعت در ویندوز و ازبین بردن پیامهای خطا که در بالا امدن ویندوز به نمایش در می آید:

در ابتدا برای تست این ترفند توصیه می کند در start ویندوز شاخه    all programs برای باز کردن شاخه های نرم افزار برای نمایش عنوان نرم افزار ها سرعت کلیک کردن ونمایش کرکره عنوان نرم افزار را تست کنید .سپیس به آدرس زیر بروید:start>run>regedit سپس در تنظیمات رجیستری به آدرس زیر در صفحه سمت چب بروید:
HKEY-CURRENT-USER\SOFTWAR\MICROSOFT\WINDOWS\ Control Panel\ Desktop meno

در صفحه باز شده سمت راست در عبارت meno دوتا کلیک چپ کنید .سپس در قسمت عدد که 400 نوشته شما 1 را وارد کنید.کلید F5 را بزنید و ok کنید.از شما می خواهد ویندوز رستارت شود .شما فعلا no بزنید .سپس در کادر پنجره run تایپ کنید msconfig  وکلید اینتر در کی بورد خود را بزنید.در پنچره ای که پس از اینتر شما باز می شود در گزینه startup نرم افزار یا سرویسی که پیام خطا را می دهد در لیست disable کنید.البته من خود کلا همه گزینها را disable می کنم .چون در سرعت ویندوز در بالا امدن آن خیلی تاثیر مثبت دارد.حالا ok کنید و از سوالی که از شما می کند.درخوات رستارت ویندوز کنید.تا ویندوز دوباره از اول بالا بیاید .حالا برو تستی که در اول مطلب گفتم گرفتی حالا با این تغیرات دوباره تست بگیرو به ببین چقدر سرعت فرق کرد.

کلید میانبر برای باز کردن صفحات msdos و run

چون بیشتر ترفندهای اینترنت ورجیستری از طریق این دو صفحه انجام می شودو در برخی از ویندوز ها شاید ادرس این دوصفحه فرق داشته باشد مخصوصا در seven  و vista و دوستان به مشکل بربخورند علاوه براین در سرعت عمل آنها تاثیر منفی داشته باشد بنابراین کلیدهای میانبر این دوصفحه به شکل زیر می باشد:
برای باز کردن صفحه run   به طور مستقیم  کلید ویندوز  را در صفجه کلید نگه دارید(بین altوctrl) وکلید r را فشار دهید.

برای باز کردن صفحه dos در کادر جستجو run تایپ کنید: cmd واینتر کنید.

کپی برداری از مطالب فوق با ذکر منبع مانعی ندارد ونیز نظر هم نمی خواهد بدهید. لطفا اگر انتقاد یا درخواست نرم افزار دارید به ایمیل پیام دهید.منتظر سری های بعدی ترفندهای رجیستری واینترنت باشید.(صمیمی ترین آرزوها را برای آرزوهایتان  آرزو می کنم.)





1 نظرات:

ناشناس گفت...

Its not my first time to pay a visit this web site, i am browsing this web site dailly and
get fastidious information from here everyday.
Feel free to visit my page - lansocial.com

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: