اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۸ دی، ۱۳۸۹

سایتهایی جهت ارائه ابزارهای هک و یاهو مسنجر

این هم تعدادی از سایتهایی که به طور رایگان سرویسهایی مانند جستجو ایدی،نشان دادن صورت وضعیت یک ایدی دریاهو مسنجر وخیلی از امکانات دیگر که برخی ها دنبال نرم افزار هستند که این خدمات را برایشان اجرا کند نمی دانند در دنیای مجازی چه خبر هست .در  ادامه مطلب با سایتهایی که امکانات رایگان دارند آشنا شوید:

لیستی از سایتهایی که سرویسهای رایگان در مورد نشان دادن صورت وضعیت یاهو آیدی میدهند و خدمات ریگان دیگر:


www.yahoo.scan.com
برای نشان مخفی بودن افراد در یاهومسنجر استفاده میشود که که یکی از سرویس دهنده های اصلی خود سرور یاهو می باشد.

www.invisible.ir
این هم یک دیگر از سایتهایی برای نشان دادن صورت وضعیت یک ایدی در یاهو مسنجر هست که زبان فارسی هم ساپورت می کند وعلاوه براین خدمات پروفایل افراد و همچنین چگونگی حضور افراد در یاهو مسنجر در طول ماه را نشان می دهد.

www.kopy.ir
سایتی دیگر برای نشان دادن صورت وضعیت افراد در یاهو مسنجر

www.persiangap.com
علاوه براین خدمات خدماتی دیگر هم دارد .از جمله چستجو در یک ایدی در یاهو مسنجر

www.edit.yahoo.com/config/delete-user

این هم سایتی اختصاصی از خود سرور یاهو برای پاک کرد ن یاهو ایدی وایمیل شما از سرور یاهو برای همیشه می باشد.در تست کردن آن دقت کنید .که اگر ایدی شما پاک شود.امکان برگشت ندارد.

www.vizgin.com/remover.php
این هم سایتی رایگان برای پاک کردن آیدی خود از لیست دوستان شما می باشد.

www.myspytool
این هم سایتی جالب وخیلی هم مهم که سرویسی رایگانی دارد که شما می توانید لیست یاهومسجنجر خود را چه به صورت کامل لیست یا تعدادی از آیدی های خود را انتخاب می کنید .سپس به شما اعلام می کند که این ایدی ها در 24 ساعت گذشته در یاهو مسنجر امده است یا نه؟!حتی ساعت ورود آنها هم می گویدواز همه مهمتر به چه صورت یا بهتر است بگوییم چه حالتی وارد شده است.فقط یادتان باشد در هنگام باز شدن سایت یا وارد کرد ایدی های خود در لیست .ایدی که می خواید از لیست ان به لیست این سایت اضافه کنید .دریاهو مسنجر روشن باشد.(online)

www.ynvisive.com

این هم یکی دیگر از سایتهایی برای خدمات چک کردن صورت وضعیت یک ایدی .

www.yahooscan.com

این هم یکی دیگر از سایتهایی برای نشان دادن صورت وضعیت یاهو آیدی و علاوه بر آن سرویس رایگان دارد که دیگر نیاز نیست .به صفحه ایمیل یاهو بروید .ومیل خود را بفرستید .و از همین سایت امکان فرستادن میل هم وجود دارد.

سایتهای رایگان برای ارائه دیگراز خدمات اینترنت:


www.findexe.com

سایتی برای جستجو نرم افزارها برای دانلود می باشد واز ویژه گی این سایت این هست که همه جستجو های آن از روی سرور های اصلی می باشد.در نتیجه نرم افزارها به صورت کامل جستجو می شود.
www.findsound.com

این هم سایتی که ویژه گی سایت بالا را دارد .که در موزیک ها می توانید استفاده کنید.

www.2shared.com

این هم سایتی برای آپلود رایگان شما به اینترنت می باشد.واز ویژه گی های این سایت این هست که هرگونه فایل با فرمت صوتی ،تصویری ،گرافیکی وهمچنین دیگر فرمتها مانند نرم افزار شما می توانید به طوررایگان به اینترنت آپلود کنید.

سایتهایی با سرویس رایگان برای whois کرن سایت ها :

www.whois.com

www.ripe.net

www.network-tools.com

این سایت علاوه بر whois کردن اماکاناتی رایگان برای جستجو مراحل شناسای برای نفوذ به یک شبکه را دارد مانند:dns recorder

www.dnstree.com

برای استفاده از سرویس رایگان گرفتن dns record یک شبکه که به شکل وحالت درختی آنها را نشان می دهد.

www.ocxdump.com

دید یک نرم افزار نصب می کنید در هنگام اجرا خطایی مبنی بر اینک یک فایلی در پسوند .ocx می دهد .مخصوصا در نرم افزار های هک یا بوترها؟!!!این طور فایلها که با فرمتهای .ocx و .dll هستند برای فایلهای کمکی ویندوز که در شاخه رجیستری ریخته می شود.(c:/windows/system32)باید کپی شود.خوب این سایت برای دانلود رایگان همه فایلهای کمکی با فرمت( .ocx) می باشد.

www.dlldump.com

این سایتی برای دانلود رایگان همه فایلهای کمکی در رجیستری ویندوز می باشد.که مانند بالا عمل می کند .و برای پسوند (.dll) می باشد.


www.ipaddresslocation.org

این سایت را دلم نیامد معرفی نکنم .با این سایت که امکانات رایگانی دارد مانند یک آچار فرانسه عمل می کند که امکاناتی مانند :
Look up ip،whois ip،whois siyt،هرنوع ابزار برای پوی واسکن پورت،ورخنه های نفوذ به شبکه و ..... که خیلی زیاد هست که مهمترین آن هم می توان به پرس وجو در مورد ایپی ها وایمیلها در هر سروری مانند یاهو می باشد.که اگر کسی به شما آدرس میلی داد.بفهمید که این میل دروغین هست یا وجود دارد و همین امکانات برای ایدی یاهو هم وجود دارد.


www.parseek.com

این هم یک سایتی برای جستجو مطالب فارسی.

از این سایتها که سرویسهای رایگان جالبی دارند ،زیاد هست .در سری دوم یک سری دیگر برای شما پست می کنم .اما قبلش عرض کنم از اینکه این سایت ها کارمی کنند یا نه ؟!این سایتها کار می کنند اما در مورد سایتهایی برای جستجو صورت وضیعت یک ایدی یاهو اگر پیشنها es را میخواهید بدانید .کسانیکه آموزشهای قدم به قدم هک را دانلود رایگان می کنند .متوجه این پیشنهاد هستند.اما منظور کلی از پست این سرویسها این بود که بچه ها حتی موضوع پیچیده ای مانند هک هم یک هکر از نرم افزار استفاده نمی کند .بلکه یا با برنامه نویسی خود در dos یا notpad برای استفاده از تروجانها استفاده می کنند.همچنین برای تحقیقات اولیه از هدف خود وکسب اطلاعات ا ز این طور سایت ها وارد می شوند.که در مطالب بعدی دلیل این کار وهمچنین یک پارت دیگر از این سایتها که سرویسهای رایگان عرضه می کنند ،برایتان پست می کنم.
آرزو سلامتی وسربلندی برای تک تک شما .








0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: