اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۳ بهمن، ۱۳۸۹

معرفی سری دوم از سایتهایی برای ارائه سرویسهای رایگان

Share سلام دوستان ،امروز سری دوم از معرفی سایتهایی که سرویسهای رایگان در اینترنت عرضه می کنم ،را پست کردم. برو ادامه مطلب :
Share




به کمک این سایت می توانید ،ارشیوی از کل سایتهای موجود در اینترنت را جستجو کنید .حتی اگر سایتی  که دیگر الان فعال نیست و در قدیم بوده است.


سایتی که سرویسی به رایگان عرضه می کند ،برای تست واقعی سرعت اینترنت شما که تازه می فهمید که همه این سرعت هایی که که در مانیتوریگ conection شما نشان می دهد .....


سایتی  که سرویس رایگانی عرضه می کند ،برای whois کردن وب سایتها.


به کمک این سایت با افراد غیر هم زبان چت کنید.


این هم یکی دیگر از آدرس www.invisble.irکه در پست قبلی معرفی سایتهایی که سرویس رایگان ارائه می دهند ،توضیح داده ام ، اگر فیلتر هست واگر مشکل دارد از این آدرس بروید.


این سایت هم رقیب یاهو می باشد.


این سایت هم برای جستجو نرم افزار سرویس رایگان ارائه می کند.


سایتی برای جستجو دقیق تر در یاهو.


این سایت که سرویس استثنائی ارائه می کند.ودلم نیامد معرفی نکنم ،برای چت کردن در یاهو مسنجر بدون نرم افزار یاهو مسنجر می توانید ،از آن استفاده کنید.وعلاوه بر مسنجر یاهو دیگر مسنجر ها مانند google هم دارد.


این سایت هم برای بدست آوردن اطلاعات ،در تغیرات به وجود آمده از سایتهای مورد نظر شما می باشد.واین امکان هم به شما می دهد که حتی این گزارش هم همه روزه یا هفته ای به ایمیل شما ارسال کند.

این سایت هم امکاناتی به طور رایگان عرضه می کند ،برای ساخت مدل های 3D یا سه بعدی .


برای جستجو کتاب از این سایت استفاده کنید.


این سایت هم دلم نیامید معرفی نکنم.سایتی که برای اشتراک فایلهای متنی یا فایلهایی که با word  نگارش شده است را با دوستان خود اشتراک بگذارید ،علاوه بر آن امکانات نرم افزار microsoft office word هم به رایگان ارائه می دهد.


این سایت هم ابزارهای نرم افزار های کاربردی را برای مرورگر شما به طور رایگان عرضه می کند.


سایتی دیگر برای نشان دادن صورت وضعیت واقعی افراد در یاهو مسنجر می باشد.


سایتی برای عضویت در انجمن گفتگو چت روم فارسی می باشد ،علاوه بر آن افراد مطالب علمی خود را درضمینه کامپوتر ،اینترنت به اشتراک یکدیگر قرار می دهند .که شما هم می توانید نرم افزار یا مطالب آموزشی خود ر ا به اعضای گروه ارسال کنید .                                   


منبع:es

امیدوارم که این سایتها به کارتان بیاید .یادتان باشد در پست چنین مطالبی مانند معرفی سایت ها برای سرویس رایگان شاید ،به خاطر اینکه زبان فارسی کاملا در  صفحات وب یا برنامه هایی که برای طراحی وب به طور کامل فونت های فارسی را ساپورت نمی کنند .شما اگر دیدید ،آدرس سایتی اشتباه هست .آن آدرس ر ا در google جدا گانه  جستجو کنید .شاید بخاطر اشتباه یا بهتر است ،بگویم غلط املائی باشد .تا ببینیم این مشکل ما کی حل می شود....

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Led by Google, many search engines include your building backlinks
score within the algorithms they use to determine your
internet site's rank. Stick to trying to increase the buyer experience and you will probably be fine. Cleanly Coded - Make certain your sites coding is neat and provide a lots of errors, simply because this really make a difference how a crawler reads and interprets your internet site.
My site - proxy goblin review

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: