اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۸ بهمن، ۱۳۸۹

دانلود رایگان نرم افزاری برای قفل کردن فایلها

سلام ،با استفاده از نرم افزار FLP-os می توانید ، فایلهای خود را قفل کنید ، واین امکان فقط بایک کلیک راست روی فایل  مورد نظر فراهم می شود.این نرم افزار که کم حجم می باشد .فایل مورد نظر شما را رمز دار می کند، وحتی با عوض کردن ویندوز هم نمی توان بدون داشتن کلمه عبور آن را باز کرد. از ویژه گی این نرم افزار این است که فایل  مورد نظر شما هم مخفی می کند ، که با هیچ ترفندی نمی توان آن را نمایان کرد .خلاصه این نرم افزار باعث کند شدن سرعت سیستم  نمی شود. وهمچنین مانند نرم افزارهایی که برای قفل کردن پوشه های ویندوز استفاده می شود،برای باز کردن و قفل کردن پوشه ها زمان زیادی نمی خواهد ، و با یک کلیک راست روی فولدر خود می توانید از آن استفاده کنید.واز مهمترین ویژه گی این نرم افزار این هست که قابلیت این را دارد که پوشه هایی که در صفحه ویندوز شما هم هست می تواند ،قفل کند . و می توانید فایل مورد نظر خود را در هرکجا خواستید ذخیره کنید حتی در درایورهای مجازی خود .برو ادامه مطلب رایگان نرم افزار را را دانلود کن ،کار کردن با آن هم آسان هست ،نگران نباش:
 یادت باشه برای قفل  کردن پوشه مورد نظر روی آن کلیک راست کن و .... ولی برای باز کردن پوشه قفل شده اگر نمی خواهی جای دیگرذخیره کنی نرم افزار را باز کن در لیست فولدرهای ذخیره شده شما هست . اگر فولدری را قفل کردی ودیدی نیست ،سکته نکن از این راه باز می شود. و اگر هم دوست نداری نرم افزار در هنگام بالا آمدن ویندوز اتوماتیک فعال شود .در تنظیمات نرم افزار می توانی این تغیر را ایجاد کنی.

 

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: