اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۵ دی، ۱۳۸۹

آموزش رایگان استفاده از برنامه PDF Password Remover

این نرم افزار را که یادتان هست ،برای پیدا کردن رمز عبور فایلهای pdf هست .که در لینک های دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی اینترنت قرار داده ام. خوب یک دوستی به ما ایمیل زد گفت طریقه بدست اوردن رمز چه طوری و اخه دوستان می گفتند که این نرم افزار ها همه علکی هست وکار نمی کند.....!!!! من هم به شما گفته بود که هیچ نرم افزار ومطلبی علکی پست نمی شود وقبلا بنده آنها را تست می کنم .حالا این را هم یاد می دهم که ببینید که برنامه های es همه کارایی تضمینی دارند فقط باید یکم  با برنامه کار کنی تا روش استفاده را یاد بگیری ،برو ادامه مطلب کاملا به شما بگویم چگونه با استفاده از این نرم افزار رمزهای pdf را باز می کنند:
با باز کردن برنامه در قسمت پایین نرم افزار یک قسمت دارد به نام advanced settings روی آن کلیک کنید .و پنجره ای که باز شد .روی گزینه security گزینه enbale pdf scurity را فعال کنید .(تیک فعال سازی را بزنید) حالا سه تا قسمت زیرین روشن یا فعال می شود.سپس در اولین قسمت نوع رمز را که کوتاه یا بلند هست انتخاب کنید .ودر اخر در کادر های password که دوتا کادر هست .در اولی رمز خود را وارد کنید(رمزی که خودتان دوست دارید روی فایل پس از شکسته شدن رمز قبلی فعال شود) و در قسمت دوم رمز خود را تائید کنید.(منظور رمز دوم را تکرار کنید) خوب حالا ok کنید.حالا برگردید در همان صفحه اصل برنامه گزینه begin را کلیک کنید .بعد از انجام کار نرم افزار بروید فایل خود را باز کنید ایندفعه password می خواهد اما پسوردی که شما داده اید .دیدی چه ساده باورت نمی شه؟!بله برو تست کن دیدی خیلی ها این نرم افزار را دارند اما نمی دانند کارائی اصلِی ان چیست . خوش باشی ،فقط یادت باشه همه این عملیاتی که توضیح دادم شما باید ابتدا فایلی که می خواهید رمز ان را بشکنید باید از طریق گزینه add انتخاب کنید سپس مراحل بالا را طی کنی.es.

آخه بگو تو که این کار را یاد دادی نرم افزارش هم برای دانلود رایگان قرار دادی دیگر پسورد گذاشتنت روی فایلهای pdf چیه ؟؟؟!!!!! 

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: