اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۰ فروردین، ۱۳۹۰

آموزش رایگان زبان برنامه نویسی ++C کاملا فارسی

تصمیم گرفتم ، زبان برنامه نویسی ++c  ، را به صورت ،گام به گام هر هفته برای شما رایگان ارسال کنم ، قسمت اول آموزش آمده شده است ، وبه صورت کاملا فارسی و گام به گام این زبان برنامه نویسی که تقریبا می توان گفت ، که از زبانهای رایج برنامه نویسی است ،  در پسوند pdf دانلود کنید ، یک واقعیتی را عرض کنم بچه ها من خودم هنوز دارم این زبان را آموزش می بینم ، و این آموزشها هم از همان آموزشهایی که خودم یادگرفتم ، نوشته شده است ، و به صورت روان وساده نوشتم اما نویسنده آن خودم نیستم (درواقع من جمع آوری کرده ام )چون واقعا زبان سختی است ، و در خواندن کامل این کتاب نام نویسنده آن را درج کرده ام ، اما باز برای اطمنیان یک استاد خوب دیگری هم مطالب را تائید کرده است ، اگر واقعا دوست داری برنامه نویس شوی برو ادامه مطلب رایگان دانلود کن :


بچه ها اگر فایلی رمز عبور خواست ، یادتان باشد همه آنها را ، es وارد کنید .
لینک دانلود اصلاح شد

دانلود رایگان


Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: