اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۴ اردیبهشت، ۱۳۹۰

معرفی تعدادی ازسرویسهای جالب در google



سلام ، چند روز پیش یک مقاله جالبی داشتم می خواندم ، مطلب جالبی مشاهده کردم بعنوان ، معرفی  سرویسهای google  ابتدا نمی خواستم به صورت کامل بخوانم ، گفتم تکراری است ، و همه سرویسهای گوگل را می شناسم ، اما یک نگاهی  کردم نام برخی از  سرویسهای گوگل را مشاهده کردم،که صادقانه من خودم تاحالا نمی دانستم شرکت گوگل به غیراز سرویسهای عادی مانند جستجو ، دیکشنری و ... سرویس دیگری هم دارد که حداقل من نشناسم ، دیدم خیلی از دنیای اینترنت عقب هستم ،هرروز به سرویسهای گوگل اضافه می شود ولی من هنوز ازیک  جستجو گر و خیلی هم علمی باشم از ترجمه متن آنلاین آن استفاده می کنم ، خلاصه تعدادی از این سرویسها را جمع آوری کردم و برای شما ارسال کردم ، سرویسهایی که برای من حداقل سرویسهای جدیدی بود به شما هم پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب به مشاهده این لیست بپردازید ،  ضرر نمی کنید :
قبل از اینکه به مشاهده جدول زیر بپردازید  ،  عرض کنم که این سرویسها تعداد آن زیاد بود اما من بیشتر آنهایی که زیاد معروف نیستند و همچنین به کار شما می خورد ارسال کردم ، درضمن من کلا خودم در اینترنت دنبال چنین مطالبی هستم ، و اعتقاد دارم در وبسایتها بهتر می توان خدمات رایگان پیدا کرد تا در نرم افزارها مانند همین ، vpn یا شناسایی افراد مخفی در یاهو اگر شما هم علاقه ای به این دسته از مطالب دارید در فرم ارسال نظر پائین مطلب تائید کنید تا برای شما مطالب متنوع ارسال کنم زیرا همانطور که می دانید es اول از دسته هایی پست می کند که در نظرسنجی بیشترین رای را دارد . چون می خواهم شماها در ارسال پیام ها  مدیریت کنید ، اگر دوست دارید با من همکاری کنید .







توحه : در ستون سوم این جدول  که بعنوان آدرس خدمات طراحی شده است ، شاید به علت خطای تایپ (فارسی نبودن کامل وبلاگ ) اشتباهی شده باشد ، اگر از آدرس فوق نتوانستید وارد سرویس شوید نام سرویس را کپی و در گوگل سرچ کنید ، ویا مثلا نام دامین این سرویس عوض شده باشد ، مشکلی پیش نیاید .




نام سرویس

توضیحات در
مورد سرویس

نشانی
اینترنتی
سرویس

Blogger

یک
سرویس مشهور
از گوگل می
باشد ، که
برای انتشار
صفحات وب به
صورت رایگان
عرضه شده است
، همین الان
خود من برای
انتشار
مطالب از این
وبلاگ از
سرویس بلاگر
گوگل
استفاده می
کنم.



Docs


یک
برنامه واژه
پرداز می
باشد ، که می
توانید مانند
تمام مطالب
متنی خود را
در پسوندهای
.doc
،
xls
در اینترنت
وبین دوستان
خود به
اشتراک قرار
دهید ، این
سرویس در 27
سپتامپر2007  توسط
شرکت
google در
اینترنت
عرضه شد.



gadgets

این
سرویس هم
مجموعه از
سرویسهای
کوچک شرکت گوگل
می باشد ، که
هر چند وقت
یکبار به
تعداد آنها
اضافه می شود.
مانند:نرم
افزار
دیسکتاپ

آدرس
خاصی ندارد
در گوگل
جستجو کنید.

Knoll

این
سرویس برای
اولین بار در 13
دسامبر 2007 در
اینترنت
عرضه شد وبه
معنی واژه
انگلیسی
knowledge  یعنی
دانش وآگاهی
می باشد ، و
برای کسب
اطلاعات
درمورد هر
چیزی می
توانید ، از
این سرویس
استفاده
کنید.


picnik

این
سرویس
آنلاین هم
برای اصلاح و
ویرایش عکس می
باشد.


Question
& answer

یک
پایگاه پاسخ
به سوالات
است که
کاربران در آن
سوال می
پرسند و جواب
خود را
آنلاین
دریافت می
کنند. این
سرویس هم در سال
2007 برای اولین
بار در
ایننترنت
عرضه شد.

www.google.com/
Question  & answer


siyts

این
سرویس هم
برای ایجاد
وبسایت های
مطمئن و ایمین
عرضه شده است.


android

یک
سیستم عامل
متن باز
مخصوص گوشی
های موبایل
است


App
engine

ابزاری
است که امکان
نوشتن
واجرای
برنامه های
کاربردی تحت
وب را برای
کاربر فراهم
می کند.


code

کاربر
می تواند از
این سرویس
برای پیدا
کردن کدهای
متن باز و
مجموعه ای از
api
ها برای
توسعه خود
استفاده می
کند.


City
tours

از
این سرویس
برای پیدا
کردن
مکانهای
تفریحی در هر
شرح استفاده
می شود.



Google
moon

گوگل
مون یک سرویس
دیگر از شرکت
گوگل می باشد ،
که حاوی نقشه
کامل ماه و
زمین و تاریخ
رویدادها
واطلاعات آن
است.






Cherome os

این
سرویس یک
سیستم عامل
با محیط آزاد
می باشد که
هسته این
سیستم عامل
از سیستم
عامل لینوکس
می باشد.


Google
mars

نقشه
کامل سیاره
مریخ یا
بهرام با
نمایش تمام
رویدادها و
اطلاعات از
این سیاره از
خدمات این وب
می باشد.


Google
maps

برای
مشاهده نقشه
تمام نقاط
کره زمین ، می
توانید از
این سرویس
گوگل
استفاده
کنید.


labs

آزمایشگاه
گوگل به نام
labs می
باشد ، که در
این قسمت
تمام خدمات و
محصولات
شرکت گوگل
قبل از عرضه
تست یا
آزمایش می
شود ، برای
مشاهده
محصولات
آینده گوگل
می توانید از
این سرویس
استفاده
کنید.


Health

این
سرویس
رایگان هم یک
مکان امن
برای نگهداری
اطلاعات
پزشکی هر فرد
می باشد، که
شما می توانید
سابقه
بیماری خود
را در این محل
ذخیره کنید
تا در شرایط
نیاز آن را
بین دوستان
یا پزشکان به
اشتراک
بگذارید.


Street
view

این
سرویس هم به
شما امکان می
دهد تمام
خیابان های
یک شهر را به
صورت وسیع
مشاهده کنید
، این سرویس
هم در 25 می 2007
عرضه شد ، که
به کاربر
اجازه می دهد
تمام خیابان
های یک شهر را
که از طریق گوگل
map
و
earth
مشاهده می
کند ،در این
سرویس گسترش
پیدا می کند و
به طور دقیق
تر می توانید
قسمتهای
مختلف یک شهر
را مشاهده و
حتی نقشه
مورد نظر خود
را با چرخش 360
درجه ملاحظه
کنید.



Nexus s

این
هم یک تلفن
هوشمند می
باشد که از
سوی شرکت سامسونگ
برای گوگل
تامین می شود.


Google
groups

این
سرویس هم به
شما این
اجازه را می
دهد که با یکدبگر
ارتباط تنگا
تنگی داشته
باشید . درواقع
یک فضای
مجازی به
وجود می آورد .
به طور مثال
شما می توانید
با دوستان
همکلاسی خود
یک گروه به
نام گروه
همکلاسی
تشکیل دهید.


Google
scholar

این
سرویس گوگل
یک جستجو گر
می باشد ، که
برای جستجو
واژه های
کلیدی در
مقاله ها و
رساله های
علمی کاربرد
دارد.


Life
search

از
این سرویس هم
می توانید
برای کسب
اطلاعات در
مورد ساعت
حرکت قطارها
، محل هتل ها ،
فیلم های در
اکران سینما
و ... استفاده کنید.


Blog
search

جستجو
گری مخصوص
بلاگر ها


alerts

این
سرویس گر هم
آخرین
رویدادهای و
موضوعات مورد
نظر شما را به
صورت هفتگی و
روزانه به
ایمیل شما ارسال
می کند.


Book
search

یک
جستجوگر
مخصوص
کتابهای
مورد نظر شما


Dictionary

یک
دیکشنری
لغات و متون
که با بیش از 22
زبان سازگاری
دارد.



Finance

از
این سرویس هم
برای کسب
آخرین
اطلاعات تجاری
،خبرها و
نمودارها به
طور کلی
مسائل مربوط
به اقتصاد
استفاده
کنید.


movies

برای
جستجو لینک
دانلود فیلم
های سینمایی
از این جستجو
گر استفاده
کنید.


 code

از
این جستجو گر
هم برای
جستجو کدهای
برنامه
نویسی
استفاده
کنید.


trands

این
یک سرویس
خیلی جالب از
گوگل است که
آرشیوی از
کلمات کلیدی
که تا الان در
جستجو گر
گوگل توسط
کاربران در
هر کشور و
زبانی تایپ
شده است ، را
می توانید
مشاهده کنید
، از همه جالب
تر این است که
این کلمات که
به صورت
اشتباه تایپ
شده است را
مشخص می کند ،
و رده بندی می
کند که کدام
کشور
بیشترین
اشتباه را در
تایپ داشته
است ، که طبق
مشاهده من در
تایپ کلمه
کلیدی
google
کشور ایران
اولین کشور
می باشد، که
معمولا در
ایران به
دلیل اینکه
به مانیتور
نگاهی نمی
شود ، و زبان
ویندوز به
زبان فارسی
می باشد ، اما
در تایپ کلمه
google  به
اشتباه به
زبان فارسی
یعنی : لخخلمث
 تایپ
می شود.







0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: