اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Archive Decoder 10.02




        ابزار یاهو

نرم افزار Yahoo Archive Decoder 10.02، دیگر نیاز به معرفی ندارد ، آخرین ورژن از این نرم افزار که جهت ظبط تمام مکالمات در یاهو مسنجر و ساخت آرشیوی در هارد دیسک مورد استفاده قرار می گیرد.

ورژن آخر نرم افزارYahoo Archive Decoder ، با تمام سیستم عامل ها سازگاری دارد و از همه مهمتر با اخرین ورژن از نرم افزار یاهو مسنجر هم سازگاری دارد. از خصوصیات مهم این ورژن می توانیم به این اشاره کنییم که امکان جستجو پیام مورد نظر بر اساس تاریخ ، ساعت ، روز امکان پذیر است . در ادامه مطلب می توانید کاملا رایگان دانلود کنید:



توجه داشته باشید : قیمت مندرج شده در کادر زیر فقط برای اطلاع می باشد و دانلود تمامی  نرم افزارها در این وبلاگ کاملا رایگان می باشد. و در نرم افزارهایی که در کادر مشخصات سیستم 64 بیتی درج شده است ، به این منظور نیست که فقط با سیستم  عامل 64 بیتی سازگار است بلکه در 32 بیتی هم اجرا می شود ،  و اگر نرم افزاری با سیستم 32 بیتی سازگار نباشد ، توسط es به اطلاع شما می رسد.





دانلود رایگان نرم افزار





 







Add URL Yahoo AddUrlYahoo

2 نظرات:

ناشناس گفت...

با سپاس فراوان از سایت عالی وازاینکه مادیات در اینجا مطرح نیست احساس خاصی به شما دست اندرکاران سایت دارم وبرای ابراز تشکر خالصانه خود برسم مردم امزیکا کلاه خودرا به نشانه احترام از سر بر داشتم خداونددرتمام شئون زندگی موفقتان نماید . مهرداد حسینی

Unknown گفت...

سلام ، خواهش می کنم ، همین که شما کاربران و هموطنان از مطالب راضی هستید برای من کافی است و امیدوارم خداوند فقط قدرتی به من بدهد تا باز هم مطالبی ارسال کنم که واقعا مورد رضایت قلبی شما قرار گیرد . Essystem

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: