اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۱ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Hide Folders



      
دانلود رایگان نرم افزار Hide Folders
 Hide Folders ،نرم افزاري کاربردي برای قفل کردن فولدرهایتان. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. در ادامه مطلب می توانید نرم افزار کم حجم Hide Folders ، رایگان دانلود کنید :




راهنمای نصب :

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب ،  مراحل  نصب را  به طور معمول طی کرده و نرم افزار را نصب کنید.این نرم افزار نیاز به شماره سریال و  Crack ندارد.

Top Blog
بر روی لوگوی زیر کلیک کنید.و به این
وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
نام فایل:   Hide Folders .rar
آدرس اینترنتی:
حجم فایل: 1,593 KB
تاریخ انتشار: 1390/03/21 03:44 AM
دریافت فایل:


Add URL Yahoo AddUrlYahoo

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: