اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۴ تیر، ۱۳۹۰

معرفی 101 سرويس رايگان در اینترنت


 سلام ، 101 سرویس رایگان در اینترنت جمع آوری و برای شما ارسال کردم ، در این 101 سرویس سرویسهای جالبی به چشم ، می آید ، مانند سایتی که می توان عنوان آن را به این صورت تعریف کرد. نظر بدهید ، پول دربیاورید !!! نه شوخی نمی کنم ، اگر حوصله و وقت پرکردن فرم های نظر سنجی را داری می توانی نظرات خودت را ارسال کنی و بعد هم پول بگیری شاید هم بتوانیم این سایت را با عوان  ، کسب درآمد از طریق اینترنت ! معرفی کنیم ! درادامه مطلب علاوه بر این سایت با صد ، سایت دیگر که سرویسهای مختلف رایگان در اینترنت ارائه می دهند ، بیشتر آشنا بشوید . درضمن  خدمات تازه ای به وبلاگ اضافه شده است ، شما می توانید شماره سریال آنتی ویروس NOD32 را صددرصد تضمینی آپدیت کنید .




(www.ubuntu.com) Ubuntu
يك رايانه جديد خريده‌ايد ؟ حالا به سيستم عاملي نياز داريد كه آن را به كار بيندازد و اين سيستم عامل ممكن است تا 278 دلار براي ويندوز ويستا يا 200 دلار براي لپرد اپل هزينه داشته باشد . اما سيستم عامل لينوكسي Ubuntu رايگان است و به صورت پيش فرض برنامه واژه پرداز ، صفحه گسترده ، ارائه ( پرزنتيشن) ، مرورگر وب ، ايميل ، پخش كننده چند رسانه‌اي ، و نرم‌افزار ويرايش عكس نيز دارد .
(www.openoffice.org) openoffice.org
نسخه ابتدايي مجموعه نرم‌افزاري  office مايكروسافت كه 400 دلار قيمت دارد . اما   openoffice رايگان است و روي پلتفرم‌هاي ويندوز ، مك ، و لينوكس اجرا مي‌شود .
(www.pandorarecovery.com) Pandora Recovery
فايل‌هايي كه در محيط سيستم عامل توسط فرمان‌هاي  Remove يا   Delete پاك مي‌شوند ، تا مدتي به صورت كامل محو نمي‌شوند و مي‌توانيد با استفاده از  Pandora اين فايل‌ها را باز يابي كنيد . اين برنامه مي‌تواند در بعضي از موارد فايل‌هايي مربوط به يازده سال قبل را بازيابي كند .
اين برنامه روشي بسيار ساده براي ايجاد مجموعه قابل جست و جو از تمام كتاب‌ها ، CD ها ، DVD ها ، و بازي‌هايي است كه در خانه داريد . سازنده اين برنامه ، يك شركت سنگاپوري به نام  CodeJam است كه از اطلاعات به دست آمده از اين برنامه و فروش آنها به شركت‌هايي مثل آمازون درآمد كسب مي‌كند .


ابزارهاي فناوري (1 )

حفاظت از سيستم
(www.free.grioft.com) AVG Anti-Virus Free
نسخه كامل اين برنامه آنتي ويروس 53 دلار قيمت دارد ولي نسخه رايگان آن نيز عملكردي به همان خوبي دارد ؛ اگر فقط بتوانيد از داشتن فايروال ، مسدود كننده هرزنامه ، و پشتيباني فني چشم بپوشيد .

(www.safar-networking.org) Spybot
اگر نسخه پولي يك برنامه انتي ويروس مانند  AVGيا McAfee را خريداري كرده باشيد ، حتماً مسدودكننده هرزنامه هم داريد ؛ ولي اگر اهل صرفه‌جويي هستيد حتماً از يك برنامه مسدودكننده هرزنامه مانند  استفاده كنيد كه براي تمام نسخه‌هاي ويندوز به صورت رايگان در دسترس قرار دارد .

ابزارهاي فناوري (2)

خانه در وب
(www.divshare.com) divShare
مي‌توانيد به صورت رايگان فايلهاي ويديويي خود را روي يوتوب يا فايلهاي تصويري خود را روي قرار دهيد . اما در سايت رايگان  DivShare مي‌توانيد هر قدر كه بخواهيد از هر نوع فايلي در اكانت شخصي خودتان ذخيره كنيد و آنها را تا هر وقت كه بخواهيد نگاه داريد . به اين ترتيب مي‌توانيد فايلهاي خودتان را در هر جايي در جلوي دست داشته باشيد و آنها را با ديگران به اشتراك بگذاريد .

(www.t35.com) Hosting 35 T
سايت‌هاي ميزباني زيادي مانند  Yahoo Geocities وجود دارد كه مي‌توانيد سايت خودتان را در آنها بسازيد و همراه با تبليغات نمايش بدهيد . اين سايت‌ها از نظر پهناي باند و فضاي ميزباني محدود هستند اما در 35 T چنين نيست . در اين سايت مي‌توانيد هر قدر كه مي‌خواهيد فضا يا پهناي باند مصرف كنيد چرا كه پهناي باند بيشتر به معني مخاطب بيشتر ، و مخاطب بيشتر به معني درآمد تبليغات است .

(wordpress.org) Wordpress
ورد پرس از اولين سايت‌هاي ميزباني رايگان وبلاگ بود . اين سيستم هم‌اكنون خدماتي مانند امكان ثبت نام كاربران وبلاگ ، محافظت در برابر هرزنامه ، و طراحي‌هاي مختلف را ارائه مي‌دهد .


ابزارهاي فناوري (3)

تلفن خانگي
( www.skype.com) Skype
Skype با200 ميليون كاربر هنوز هم محبوب‌ترين سرويس VolIP است . تماس يك كاربر  Skype   به كاربر ديگر در هر كجاي دنيا رايگان است .

() Gizmo Project
بزرگترين رقيب Skype   برنامه  Gizmo Project   محصول شركت  SIPhone   است كه ويژگيهاي منحصر به فردي مانند Voicemail و تماس‌هاي رايگان به خط تلفن ثابت با خط موبايل كاربران ديگر Gizmo Project دارد .

(www.thepudding.com) The Pudding
Skype   درآمد خود را از محل فروش سرويس‌هاي اضافي مانند با گوشي‌هاي موبايل و يا تلفن ثابت كسب مي‌كند ولي يك سرويس  VolIP جديد به نام  Pudding وجود دارد كه درآمدش را از محل نشان دادن تبليغات مفهومي كسب مي‌كند . تبليغات اين سايت با توجه به موضوع صحبت كاربران نمايش داده مي‌شوند .
امور مالي (1)

مديريت پول
(www.mint.com) Mint: Personal accounting software
مي‌توانيد به ساده‌ترين شكل و به صورت ناشناس در سايت  mint.com ثبت نام كنيد و اطلاعات مربوط به چندين كارت اعتباري ، حساب‌هاي بانكي متعدد و بدهي‌ها و اقساط خود را در يك جا گرد هم بياوريد . اين سيستم پيش از فرا رسيدن موعد پرداخت بدهي‌ها و قبض‌ها به شما هشدار مي‌دهد . اين سيستم همچنين الگوي خرج كردن شما را بررسي مي‌كند و پيشنها‌د هايي براي صرفه جويي مي‌دهد .

(quotes.freerealtime.com) Freerealtime.com
اخبار مربوط به سهام در تلكس بيشتر سايتها و خبر‌گزاري‌ها ، از جمله بيزنس ويك ، دست‌كم حدود20 دقيقه تاخير دارد .  Freerealtime.com يكي از معدود سايتهايي است كه اخبارش به صورت بلا درنگ ارائه مي‌شوند .

امور مالي (2 )

تنظيم اضهارنامه‌هاي مالياتي
(www.taxact.com) TaxACT
اين نرم‌افزار محاسبه ماليات مبتني بر وب ، بخشي از برنامه سازمان IRS در جهت كمك كردن به شهروندان براي پر كردن اوراق و اسناد مالي مربوط به ماليات است ؛ ولي بر خلاف بقيه شركت‌هايي كه با IRS همكاري مي‌كنند و خدمات رايگان خود را به كساني كه كمتر از 54 هزار دلار درآمد دارند ارائه مي‌دهند ، در TaxACT هر كسي مي‌تواند به صورت رايگان از خدمات استفاده كند .

امور مالي (3 )

بررسي اعتبار
(www.annualcreditreport.com/cra/index.jsp) AnnualCreditReport.com
قانون تراكنشي‌هاي اعتباري دقيق و عادلانه كه در سال 2003 تصويب شد به همه مصرف كنندگان اين امكان را مي‌دهد كه در هر ماه يك‌بار به گزارش‌هاي اعتباري خود دسترسي پيدا كنند . طبق همين قانون ، سايت AnnualCreditReport.com براي ساده سازي فرايند درخواست براي گرفتن گزارش توسط مصرف كنندگان ايجاد شد .


امور مالي (4)

مديريت املاك
(www.zillow.com) Zillow.com
ديگر زماني كه براي كسب اطلاعات در مورد املاك بايد به آژانس‌هاي يك منطقه خاص رجوع مي‌گرديد گذشته است .  Zillow.com    از اطلاعات موجود در مورد خريد و فروش‌هاي جديد براي محاسبه ارزش هفتاد ميليون ملك در سرتاسر ايالات متحده استفاده مي‌كند .

(www.trulia.com) Trulia
اين سايت تمام فهرست‌هايي كه در مورد املاك و مستغلات وجود دارد را در قالب يك بانك اطلاعاتي قابل جست و جو گردآوري مي‌كند . اين سايت همچنين راهنماهاي محلي دارد كه تمام اطلاعات مربوط به مدارس نزديك به ملك ، نرخ جرم در آن ناحيه ، درآمد متوسط ساكنان آن ، و قيمت آن را در يك جا به شما نشان مي‌دهد .
شغل (1)

(www.emurse.com) Emurse
بيشتر كساني كه به دنبال يافتن شغل هستند رزومه‌هاي مختلفي در سايت‌هاي مختلفي مانند Monter ,Yahoo Hots و شبكه‌هاي اجتماعي مانند  Linkedin و MySpace دارند . اما اين سايت به شما امكان مي‌دهدكه يك رزومه كامل از خود بسازيد و براي آن يك آدرس كوتاه مناسب در اينترنت داشته باشيد ؛ فقط كافي است آدرس را به هر كسي كه مي‌خواهيد بدهيد .

(www.indeed.com) Indeed
شما بين سايت‌هاي بزرگي كه فرصت‌هاي شغلي ر ابه صورت بين‌المللي و در سطح كشورهاي بزرگ فهرست مي‌كنند ، و سايتهاي تخصصي كه فقط در يك ناحيه خاص يا روي يك صنعت خاص تمركز مي‌كنند ، كدام را انتخاب مي‌كنيد ؟ با وجود سايت  Indeed ديگر نيازي به انتخاب نيست چون اين سايت به طور خودكار تمام فهرست‌هاي موجود را براي پيدا كردن شغل مطابق با مهارت‌هاي شما جست و جو مي‌كند .

شغل (2)

افزايش دستمزد مي‌خواهيد ؟
(www.salary.com) salary.com
فكر مي‌كنيد كه حقوقتان كم است ؟ اما قبل از اينكه با شكايت به سراغ رئيس‌تان برويد خوب است كه با استفاده از سايت Salary.com شواهد كافي گردآوري كنيد . اين سايت به شما نشان مي‌دهد كه بقيه افراد داراي مهارت‌هاي مشابه شما در مناطق جغرافيايي گوناگون چه درآمدهاي دارند . اطلاعات با نظرسنجي فراهم شده است .

شغل (3)

نام خود را معرفي كنيد
(www.visitaprint.com) Visitaprint.com
داشتن كارت ويزيت براي كار بسيار لازم است ولي اگر قرار باشد اين كارت‌ها را به خرج خودتان چاپ كنيد شايد قبل از پيدا كردن كار مناسب جيبتان خالي شود . دراين سايت كاربران مي‌توانند 250 عدد كارت ويزيت با طرح مورد نظر خود را سفارش دهند و به رايگان دريافت كنند . فقط بايد تبليغ كوچكي در پشت كارت چاپ شود و 6 دلار هم براي هزينه ارسال پرداخت شود .


سرگرمي ( 1)

موسيقي
(www.pandora.com) Pandora
كافي است يك هنرمند يا آهنگ را انتخاب كنيد ؛  Pandora بر اساس اطلاعات بسيار عميقي كه از ملودي ، هارموني ، ريتم و سازبندي دارد ، يك فهرست از آهنگ‌هاي مشابه مي‌سازد و برايتان پخش مي‌كند . از امسال اين سايت حاوي تبليغات خواهد شد .
(www.criticalmetrics.com) Critical Metrics

اگر مشترك چندين و چند نشريه ، روزنامه ، و وب سايت تخصصي موسيقي هستيد و براي پيدا كردن آلبوم يا آهنگ‌هاي برتر دچار مشكل شده‌ايد ، تمام اشتراك‌ها را لغو كنيد و مستقيماً به اين سايت برويد . اين سايت تمام منابع مهم مانند رولينگ استونز ، نيويورك تايمز و بقيه منابع را جست و جو مي‌كند و بهترين آهنگهايي كه در مجموع ، بهترين نقدها را دريافت كرده‌اند را به شما معرفي مي‌كند . بيشتر اين آهنگها را مي‌توانيد به صورت آنلاين بشنويد يا حتي به صورت ويديو ببينيد .

(freeitunessongs.blogsport.com ) Free iTunes Downloads Blog
فروشگاه موسيقي آي‌تيونز هر هفته چند آهنگ را انتخاب مي‌كند و به صورت رايگان در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد . اما اين پيدا كردن اين آهنگ‌ها هميشه ساده نيست . اين وبلاگ شما را از آهنگ‌هاي رايگان هر هفته آگاه مي‌سازد .

سرگرمي (2)

نور ، صدا ، دوربين ، اكشن
(www.dvdflick.net) DVD Flick
اگر چندين فايل تصويري مختلف روي هاردديسك رايانه داريد كه هر يك هم فرمت متفاوتي دارند ، مي‌توانيد با استفاده از اين سايت به سادگي آنها را ويرايش و به يك فيلم خانگي تميز و راحت تبديل كنيد . از اين برنامه اپن سورس هر فايل ويديويي را مي‌توانيد روي ديسك خام منتقل كنيد و برايش زير نويس بگذاريد يا تدوينش كنيد .

(www.motionbox.com) Motionbox
اين سايت در واقع برنامه‌اي براي تدوين فايل‌هاي ويديويي است و بايد آن را ساده‌ترين و كاربر‌پسند‌ترين ابزار تدوين ويديو در وب دانست . بيشتر ويژگي‌هاي اين ابزار رايگان است . بعد از آپلود كردن فايل‌ها ، كاربران مي‌توانند انها را به صورت فريم به فريم ببينند كه كار تدوين را فوق‌العاده ساده مي‌كند .

سرگرمي (3)

تصاوير
(www.gimp.org) GIMP
فتوشاپ ابزار بسيار خوبي براي ويرايش عكس است ولي قيمت 999 دلاري آن باعث شده كه كار با ان را داشته باشند . اين برنامه بسياري از ويژگي‌هاي فتوشاپ را دارد و رايگان است .

(www.hugin.surceforge.net) Hugin
نمي‌توانيد عظمت منظره مورد نظرتان را در يك عكس 6 در 8 نشان بدهيد ؟ اين برنامه رايگان چند عكس را به هم مي‌چسباند و از آنها يك تصوير غول پيكر مي‌سازد .

(www.flickr.com) Flickr
اين سايت محبوبترين مكان براي اشتراك تصوير است . ويژگي اجتماعي اين سايت باعث شده كه فرايند آگاه شدن از تصاوير جديد دوستان و آشنايان بسيار ساده و لذت بخش باشد . فقط كافي است كسي را در ليست تماس خود قرار بدهيد ؛ هر وقت كه آن شخص تصويري را در فيلكر قرار داد شما آگاه خواهيد شد .

سرگرمي (4)

تماشاي تلويزيون
(www.joost.com) Joost
راه‌اندازي اين سايت هنوز در مرحله بتا است ؛ ولي همين حالا هم250 كانال دارد كه روي هم بيش از 15 هزار برنامه تلويزيوني دارند . بعضي از برنامه‌هاي اين سايت از شريكش و يا كام گرفته مي‌شود .

(www.veoh.com) Veoh
با داشتن نرم‌افزار رايگان اين سايت مي‌توانيد برنامه‌هاي تلويزيوني ر ابارگيري كنيد و بعداً به صورت آفلاين ببينيد ؛ دقيقاً مانند يك دستكاه ضبط و پخش ويديو .
( thechannelchannel.tv ) the Channel Channel
نزديكترين چيز به راهنماي برنامه‌هاي تلويزيون در اينترنت   Channel Channe است . اين سايت پيش نمايش يك دقيقه‌اي برنامه‌هاي مختلف را نشان مي‌دهد و مي‌توانيد با ثبت نام در سايت آنها را ببينيد .
( wwitv.com/portal.htm ) WWITV
تا حالا خواسته‌ايد كه اخبار كشور فيجي را ببينيد يا ورزشي را از كشور ليتواني تماشا كنيد ؟     WWITV بيش از 2 هزار و ششصد كانال تلويزيون از 100 كشور جهان را پخش مي‌كند .

سرگرمي (5)

بازي
WildGames Game Console (www.wildgames.com/console)
صدها سايت وجود دارند كه مي‌توانيد بازي‌هاي ساده را روي آنها انجام دهيد ، بنابراين زياد پيش آيد كه بازي ‌هاي مورد علاقه خود را گم يا فراموش كنيد . اين نر‌م‌افزار رايگان امكان بارگذاري بازي‌ها ، جست و جو ، و سازمان‌دهي آنها را مي‌دهد . نسخه داراي تبليغات آن رايگان است و با پرداخت مبلغ كمي مي‌توانيد تبليغات را نيز حذف كنيد .

(www.maplestory.nexon.net) MapleStory
بسياري از بازي‌هاي آنلاين معروف قيمتهاي زيادي دارند . براي نمونه بازي   world of warcraft محصول شركت   Blizzard علاوه بر قيمت خود بازي ، ماهانه 15 دلار هم هزينه اشتراك دارد . اين بازي رايگان  است ولي اگر چيزهاي اضافي مانند لباس‌هاي جديد براي شخصيت‌تان بخواهيد بايد پول پرداخت كنيد .

(www.habbo.com) Habbo Hotel
Habbo يك دنياي مجازي مخصوص نوجوانان است كه امكان ويرايش آواتار و خانه آواتار را نيز به صورت رايگان مي‌دهد . درآمد اين دنياي مجازي از محل تبليغاتي كه در ان قرار داده مي‌شود ، مانند تبليغات كوكاكولا ، نايك ، و پلي استيشن تامين مي‌شود .

سرگرمي (6)

فعاليتهاي بيروني
(www.myopenbar.com) myopenbar.com
در شهرهاي بزرگ تقريباً هر روز در يك قسمت از شهر مي‌توان رستوران يا كافه‌اي را يافت كه نوشيدني رايگان عرضه مي‌كند . اين سايت راهنماي يافتن كافه‌‌هايي با نوشيدني‌هاي ارزان و رايگان در بسياري از شهرهاي بزرگ است .

(www.tvtickets.com) Audiences Unlimited
چرا فقط تلويزيون را تماشا كنيد در حالي كه مي‌توانيد بخشي از آن باشيد ؟ با ثبت نام رايگان در اين سايت مي‌توانيد در برنامه‌هاي تلويزيوني زنده حضور پيدا كنيد .
رسانه‌هاي چاپي ( 1)

خواندن كاميك بوك
(www.marvel.com/digitalcomics) Marvel Digital Comics
شركت مارول به درستي متوجه شد كه مخاطبان نوجوانش به اينترنت رو آورده‌اند ، پس خودش هم به اينترنت آمد .هزاران شماره از كاميك بوك‌هاي اين شركت با يك اشتراك 10 دلاري در اختيارتان قرار مي‌گيرد . اما مي‌توانيد 250 شماره را نيز بصورت رايگان بخوانيد .

رسانه‌هاي چاپي (2)

انتشار اثر
(www.lulu.com) Lulu
هر نويسنده‌اي مي‌تواند به اين سايت برود و طرح صفحات كتاب ، طرح روي جلد ، و اندازه حروف را بنا به ميل خود سفارشي‌سازي كند . سپس قيمتي براي كتاب تعيين كند و درخواست انتشار آن را بدهد . 80 درصد از سود هر نسخه‌اي كه به فروش برسد متعلق به نويسنده خواهد بود .

رسانه‌هاي چاپي (3)

خواندن كتاب
(www.gutenberg.org/wiki/main_page) project Gutenberg
وقتي مهلت قانون كپي رايت روي اثري تمام مي‌شود اغلب سر از پروژه گوتنبرگ در مي‌آورد . در اين مجموعه 20 هزار كتاب الكترونيكي به صورت رايگان وجود دارد .

(onlinebooks.library.upenn.edu) UPenn Online Books Page
كتابخانه دانشگاه پنسيلوانيا مجموعه بزرگي از كتابهاي رايگان دارد . عناوين جديدي كه به مجموعه اضافه مي‌شوند از طريق يك فيلد RSS به اطلاع مخاطبان مي‌رسد .

(www.librivox.org) LibriVox
اين سايت افراد داوطلب را به خواندن متن كتاب‌هايي كه قانون كپي‌رايت شامل حالشان نمي‌شود ، تشويق مي‌كند . فايل صوتي كتابها به صورت رايگان روي اين سايت قرار مي‌گيرد . در حال حاضر بيش از هزار عنوان كتاب صوتي در اين سايت قرار دارد .
تحقيق (1)

آرشيوها را شخم بزنيد
(www.archive.org) Internet Archive
كجا مي‌توانيد فيلمهاي كلاسيك را بارگيري كنيد . آخرين كنسرت هنرمند محبوبتان را به صورت MP3 بگيريد ، يا كتابي درباره فئوداليزم در قرون وسطي بيايد ؟ اين سايت كاملترين مجموعه از تمام آثار سمعي و بصري و متني داراي مجوز نشر به صورت عمومي است .

(www.gpoaccess.gov) Printing Office Access Government
درسال 1860 شاخه قانون‌گذاري دولت ايالات متحده ، دفتر نشر اسناد دولتي را تاسيس كرد كه وظيفه‌اش فراهم كردن دسترسي شهروندان به اسناد دولتي بود . اين دفتر بسياري از اسناد خودش را به صورت آنلاين هم منتشر كرده است .
National Archiveswww.archives.gov
در اين سايت بسياري از اسناد تاريخي دولت آمريكا قرار داده شده است . فقط سه درصد از كل اسناد محرمانه هستند و بقيه در اختيار عموم قرار دارد .

تحقيق (2)
(www.earthgoogle.com) Google Earth
اين سرويس رايگان گوگل ، تصاوير ماهواره‌اي را با عكس‌هاي هوايي و اطلاعات جغرافيايي تركيب كرده و مجموعه‌اي ساخته كه مدلي از سياره زمين است . به تازگي سرويس مشاهده ستارگان و شبيه ساز پرواز هم اضافه شده است .

David Rumseys Historical Map
(www.davidrumsey.com ) Collection
ديويد رامزي كه پيش از اين سازنده و فروشنده املاك بود ، بيش از پانزده هزار نقشه تاريخي را گردآوري كرده است . بيشتر اين نقشه‌ها متعلق به دهه 18و19 ميلادي هستند . مي‌توانيد همه انها را روي وب‌‌سايتش ببينيد .

(www.hopstop.com)  Hopstop.com
سايتهايي مثل   Goole Maps يا  MapQuest اغلب براي يافتن مسيرهاي رانندگي و مسافرت مورد استفاده قرار مي‌گيرند . ولي اگر بخواهيد از شبكه حمل ونقل عمومي يك شهر استفاده كنيد ، اين سرويسها به درد نمي‌خورند . Hotstop نقشه متروي بسياري از شهرهاي بزرگ را در خود دارد .

(www.mapmyrun.com ) MapMyRun
با استفاده از اين سايت مي‌توانيد مسيرهاي خوب و هوشمندانه‌اي براي دويدن و ورزش كردن پيدا كنيد . همچنين با انتخاب مسير مي‌توانيد طول مسير ، سرعت ، و مقدار كالري سوزانده شده را ببينيد .
اطراف خانه (1)

مدل‌سازي
(www.sketchup.com)  Goole Sketchup
يكي از گمنام‌ترين ابزارهاي رايگان گوگل ، برنامه مدل‌سازي سه بعدي Goole Sketchup است كه توسط تعدادي از حرفه‌اي‌هاي دنياي مدل‌سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در عين حال آنقدر ساده است كه بدون هيچ پيش زمينه‌اي مي‌توانيد استفاده از ان را شروع كنيد و به مدل سازي دكوراسيون جديد خانه يا محل كار خود بپردازيد .
(www.easy2diy.com) Interior Paint Calculator
نمي‌دانيد چه مقدار رنگ بايد براي رنگ كردن محل مورد نظر خود بخريد ؟ به صفحه محاسبه‌گر سايت   Easy2DIY.com برويد و ابعاد اتاق‌ها را وارد كنيد . اين سايت به شما اعلام مي‌كند كه چند قوطي  رنگ بايد بخريد .

اطراف خانه (2)

غذاي خانگي
(www.epicpes.com) Epicurious Recipes and Menus
از غذاهاي تكراري خسته شده‌ايد ؟
مي‌توانيد قيمت گزافي را براي يك كتاب آشپزي پرداخت كنيد و يا اينكه به اين سايت برويد كه دستور پخت هزاران غذا را در بانك اطلاعات خود و امكان جست و جو بر اساس فصل ، سختي ، يا روش پخت هم ميسر است

اطراف خانه (3)

رسيدن به سر و وضع
(www.silverjewelryclub.com) SilverJewelry
كاربران مي‌توانند در اين سايت زيورآلات مورد علاقه خود را از ميان سه دسته حلقه‌ها ، گوشواره‌ها ، و گردنبندها انتخاب كنند و فقط با پرداخت شش دلار آنها را در خانه تحويل بگيرند . هيچ محدوديتي براي سفارش‌هاي وجود ندارد .
(www.highroadsolutions.net) Nation Guard T-shirt
در اين سايت‌هاي تي‌شرت‌هايي به رايگان عرضه مي‌شود كه رويشان نوشته است : يك سرباز وطن !

اطراف خانه (4)

به پرستار بچه نيازي نيست
(www.ringling.com/offers/baby.aspx) Ringling Brothers and Barnum &
اگر كودكي داريد كه كمتر از دوازده ماه سن دارد اين سايت يك بليط رايگان سيرك به ارزش 60 دلار به شما خواهد داد . اين بليط هرگز منقضي نمي‌شود پس مي‌توانيد آنقدر صبر كنيد كه فرزندتان بزرگتر شود و فرق دلقك و شير را بفهمد !
(www.samsclub.com) Huggies Diaper Sample
در اين سايت پوشك‌هاي جديد شركت  Dry & Snug به صورت رايگان عرضه مي‌شود . البته فرصت بسيار محدود است عجله كنيد .
(www.parentshop.com.au ) Parents Choice
غذاي مخصوص نوزاد اين شركت از  DHA و  RHA غني شده است و اسيدهاي چربي دارد كه براي رشد مغز و چشم نوزاد مفيد هستند . نمونه اين محصول براي متقاضيان به صورت رايگان ارسال خواهد شد .
Enfamil,diaper bag,and photo frame
Enfamil شركت سازنده محصولات    Baby Formula است . اين شركت براي كساني كه در سايتش ثبت نام كرده باشند ايميلهايي درباره چگونگي نگهداري نوزاد مي‌فرستد . با ثبت نام در اين سايت يك بسته پوشك ، يك قاب عكس ، و كوپن تخفيفي به ارزش 60 دلار دريافت خواهيد كرد .

اطراف خانه (5)

رسيدگي به حيوانات خانگي
(www.petfinder.com) petfinder.com
كانال تلويزيوني  Animal Plasnet صاحب اين سايت است . از اين سايت مي‌توانيد250 هزار حيوان خانگي را جست و جو و حيوان مورد علاقه خود را انتخاب كنيد .

(www.freepettreats.com) Free Pet Treats
اين سايت خوراك مخصوص انواع حيوانات خانگي را به رايگان براي كاربران ارسال مي‌كند . البته در تعداد محدود .

(www.natureonepet.com) Nature Zone
در اين سايت غذاي مخصوص حيوانات عجيب و غريب هم فروخته مي‌شود . غذاي عنكبوت ، مارمولك ، و لاك پشت از جمله غذاهاي موجود در اين سايت است كه نمونه رايگان آن به كاربران داده مي‌شود .

اطراف خانه (6)

تبادل وسايل
(www.titletrader.com) TitleTrade
در اين سايت به ازاي هر كتاب ، DVD يا بازي ويديويي دست دومي كه براي ديگران ارسال كنيد امتيازي به شما تعلق مي‌گيرد كه از آن براي سفارش دادن كالاهاي دست دوم ديگران استفاده كنيد . به اين ترتيب فقط براي ارسال و دريافت اقلام هزينه پرداخت خواهيد كرد .

(www.freecycle.org) Freecycle.org
در هر لحظه كسي در همسايگي شما چيزي را دور مي‌اندازد كه به درد ديگران و از جمله خود شما خواهد خورد . در اين سايت كاربران كالاهايي كه ديگر مورد نيازشان نيست را در اختيار ديگران قرار مي‌دهند و به اين ترتيب از ايجاد زباله غير ضروري هم جلوگيري خواهد شد .


منوي امروز (1)

تست طعم‌ها
(www.startsampling.com) Hamburger Helpper
كاربران مي‌توانند همبرگرهاي آماده طبخ در مايكروويو اين شركت را به رايگان آزمايش كنند . البته از نظر تعداد محدوديت وجود دارد .

(www.hotexas.com/freesamples.htm) Habaneroz of Texas H.O.T. Sauce
بعضي‌ها سس را تند دوست دارند ولي بعضي‌ها تندتر ؛ افرادي كه در دسته دوم هستند ، بدون شك از امتحان كردن سس‌هاي رايگان اين شركت پشيمان نخواهند شد .

(www.baskinrobbins.com/BDayClub) Baskin Robbins Birthday Club
كاربران عضو كلوپ روز تولد اين شركت ، در صورتي كه تبليغ مخصوص آن را در ايميل دريافت كنند ، هر سال در روز تولدشان يك بسته پر از بستني مورد علاقه‌شان دريافت خواهند كرد .

منوي امروز (2)

نوشيدني‌هاي مجاز
( dunkinathome.offerprocessingcenter.com/?source=homepage ) Dunki Donuts ffee
اين شركت به تازگي قهوه‌هاي بسيار محبوبش را در بسته‌بنديهاي مناسب براي بردن به خانه عرضه مي‌كند . كاربران براي مدت محدودي مي‌توانند اين بسته‌ها را به رايگان دريافت كنند .


سلامت (1)

گرفتن نظركارشناسي از وب
(www.webmd.com) WebMD
نميدانيد كه آن برجستگي روي پوستتان اثر گزش يك حشره است يا يك واكنش آلرژيك ؟ پيش از اينكه از دكتر وقت بگيريد يا با عجله به اورژانس برويد ، نشانه‌هايي كه داريد را در WebMD.COM بررسي كنيد .
راهنماهاي آنلاين

(www.merck.com/mmpe)
پرفروش‌ترين كتاب مرجع پزشكي جهان حالا به صورت آنلاين در دسترس همه قرار دارد . درنسخه انلاين اين كتاب فايلهاي صوتي و تصويري و محتواي اضافي هم وجود دارد .
يادگرفتن كمك‌هاي اوليه ( depts..washington.edu/learncpr )
دانشگاه واشنگتن دوره آنلاين آموزش كمك‌هاي اوليه را با نام   learnCPR ارائه كرده است . اين دوره شامل راهنماهاي داراي تصوير و ويديو‌هاي آموزشي است .

سلامت (2 )

سلامت و بهداشت
(www.airbornehealth.com/promotions_pixies.php) Airborne Power Pixies
اگر آلرژي كودكتان اوج گرفته ، شايد   Airborne بهترين كمك براي او باشد . محصول اين شركت يك فرمول ايمن كننده بدن است . اين شركت نمونه‌اي از محصول خودش را ارائه مي‌كند كه مخصوص كودكان است و در تعداد محدود توزيع مي‌شود .

(www.lactaid.com) Lactaid
حتي اگر جزو كساني هستيد كه بدنشان نسبت به لاكتوز حساسيت دارد و واكنش آلرژيك نشان مي‌دهد باز هم امكان دارد كه بتوانيد از محصولات لبني تازه استفاده كنيد . اين شركت نمونه‌هاي كوچكي از محصولاتش را به رايگان توزيع مي‌كند كه در تعداد محدود ارائه مي‌شوند .

(www.aquafresh.com/freesample.promo ) Aquafresh Extreme Clean
كاربراني كه براي دريافت ايميل‌هاي تبليغاتي اين شركت ثبت نام كنند  ، نمونه رايگان خمير دندان آن را دريافت مي‌كنند .

سلامت (3)

وزن كم كنيد
(www.acaloriecounter.com) A  Calorie Counter
مي‌خواهيد بدانيد كه ميزان كالري غذاهايي كه مي‌خوريد چقدر است ولي منبع مطمئني نداريد ؟ اين سايت تقريباً براي هر غذايي بانك اطلاعاتي اداره بهداشت ايالات متحده را جست و جو مي‌كند و ميزان كالري را بر اساس اطلاعات آن محاسبه مي‌كنند .

(www.fatsecret.com) Fasecret
بعضي از افراد براي كم كردن وزن فقط به حمايت و پشتيباني دوستانشان نياز دارند . اين شبكه اجتماعي كه مختص ورزشكاران و افراد تحت رژيم است نشريه تخصصي كاهش وزن و دستور غذا است و نكات و توصيه‌هايي هم دارد .

(www.myfitnesspal.com) myfitnesspal
اين سايت نشريه تخصصي ورزش و نرمش ، بانك اطلاعات قابل جست و جوي غذاها ، محاسبه‌گر كالري ، محاسبه‌گر چربي بدن ، و تالار گفتمان را در قالب يك مجموعه واحد ارائه مي‌دهد .

سلامت (4)

آرايش و پيرايش
(walmart.triaddigital.com) Garnier Nutritioniste
سايت خرده فروشي  com .walmart نمونه‌هاي رايگان محصولات آرايشي و پاك‌كننده‌هاي پوست    را به صورت رايگان ارائه مي‌دهد . البته محصولات در تعداد محدود عرضه مي‌شوند .

(www.emerginc.com/sample.php) Emergin C
دراين سايت سرم پوست ويتامين C در چهارده نوع مختلف ارائه مي‌شود و نمونه‌هاي رايگان آنها براي كاربران ارسال مي‌شود . محصولات رايگان در تعداد محدود عرضه مي‌شوند.
بازگشت به مدرسه
( ocw.mit.edu/Ocw Web/web/hom/home/index.htm ) MIT OpenCourseWare
اگر بخواهيد از يك دانشگاه طراز اول جهان مدرك بگيريد بايد هزينه‌اش را نيز بپردازد . اما مي‌توانيد بهترين مواد آموزشي را به صورت آنلاين بخوانيد و هيچ پولي هم نپردازيد . موسسه فناوري ماساچوست ( MIT ) بيش از 1700 دوره آموزشي خود را به صورت رايگان روي اينترنت قرار داده است . اين دوره‌ها بسيار متنوع هستند و از علوم مهندسي تا فلسفه و مديريت را شامل مي‌شوند .
(cslibrary.stanford.edu) Stanford CS Education Library

دانشگاه استنفورد دوره علوم رايانه خود را به صورت رايگان در وب قرار داده است . اين مواد از آموزش زبان C ++ آغاز مي‌شود و تا ساخت يك بازي تتريس كامل ادامه پيدا مي‌كند .

(
www.video.google.com/ucberkelery) UC Berkelery on Google Video
درسهاي مربوط به علم ، انسان شناسي ، و سياست عام دانشگاه بركلي در سايت گوگل ويديو قرار داده شده‌اند

(
www.extension.washington.edu/openuw) OpenUW
دانشگاه واشنگتن هم در چند زمينه خاص مواد درسي خود را به صورت آنلاين ارائه مي‌كند : فانتزي قهرماني : تولكين ، و تاريخ موسيقي JAZZ در نيواورلئان دو درسي هستند كه در حال حاضر ارائه مي‌شوند .

(
www.cmu.edu/oli) Open Learning Initiave
دانشگاه كارنگي ملون در 10 رشته مختلف ، مواد درسي آنلاين ارائه مي‌دهد . اين رشته‌ها شامل رشته آمار و منطق سببي نيز مي‌شود.
( ocw.tufts.edu) Tufts Open Courseware
اين دانشگاه دوره‌هاي آنلاين متنوعي دارد . براي نمونه دانشكده پزشكي اين دانشگاه 12 دوره مختلف آنلاين دارد.

پيشرفت فردي (2)

يادگيري يك زبان جديد

(www.bbc.co.uk) BBC Languages
مي‌خواهيد زبان فرانسه‌تان را تقويت كنيد يا يك زبان ناشناخته مانند سواحيلي را ياد بگيريد ؟ سايت BBC آموزش 13 زبان مختلف به صورت فايلهاي MP3 قابل بارگيري ارائه كرده است .

پيشرفت فردي (3)

كاركرد روي استعدادها
(www.iplaymusic.com) iPlayMusic
اين سايت جزوه‌هاي آموزشي و راهنما‌هاي مختلف براي نواختن سازهايي همچون گيتار را به صورت DVD مي‌فروشد . ولي راهنما‌هاي ابتدايي هر ساز و مطالب مفيدي مانند نحوه كوك كردن گيتار به صورت رايگان در دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد .

( www.drawspace.com) Drawspace
در اين سايت راهنما‌هاي گام به گام بسيار خوبي براي ياد گرفتن نقاشي وجود دارد .

( www.golf.com/golf/instruction/lessonfinder) Golf.com Lesson Finder
در اين سايت كه تبليغات را در كنار محتواي اموزشي قرار مي‌دهد ، ميتوانيد ساعتها ويديوي آموزشي در مورد گلف پيدا كنيد .



پيشرفت فردي (1)
رايگان ولي پر دردسر (1)

آي پاد براي همه

( ipods.freepay.com ) Freepay

احتمالاً صدها بار با تبليغاتي كه ادعاي اهداي آي‌پاد رايگان دارند برخورد كرده‌ايد . تا حال فكر كرده‌ايد كه ممكن است يكي از انها واقعي باشد ؟ اين سايت واقعاً آي پاد رايگان به كاربرانش مي‌دهد ( حتي مدل جديد آن يعني آي پاد تاچ ) . فقط يك دردسر بزرگ در پيش رو داريد . بايد مشترك يك محصول آزمايشي از يكي از اسپانسرهاي اين سايت بشويد و پنج نفر از دوستان خودتان را نيز مشترك كنيد .

رايگان ولي پر دردسر (2 )


پول نقد براي نظر شما

(www.acop.com) American Consumer Opinion

بسياري از شركتها به acop.com و امثال آن پول مي‌دهند تا نظرات كاربران را برايشان گردآوري كند . اگر شما كمي وقت اضافي و حوصله پر كردن برگه‌هاي نظرسنجي را داشته باشيد ، مي‌توانيد بخشي از اين پول را به خودتان اختصاص بدهيد .

(
www.epoll.com) E-poll
در اين سايت مي‌توانيد به پر كردن برگه‌هاي نظرسنجي طولاني و پر از جزئيات بپردازيد و در برابرش پول نقد بگيريد ، همچنين مي‌توانيد نظر سنجي‌هاي كوتاه را انجام دهيد و شانس خود را در قرعه‌كشي بيازماييد .

رايگان ولي پر دردسر(3 )

احسان نيكوكاري مي‌كنيد ؟

(www.thehungersite.com) The Hunger Site

هربار كه كاربري روي دكمه Donate در اين سايت كليك مي‌كند ، حاميان مالي اين سايت ، غذا ، كتاب ، دستگاههاي تشخيص طبي ، دارو ، محصولات حفاظت از محيط زيست ، به كشورهاي نيازمند اهدا مي‌كنند .
  
منتظر باشید که ES می خواهد یک پست ارسال کند که ......... 

فعلا خداحافظ
Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         
از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 
Top Blog


0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: