اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۳ تیر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار KeyChanger Office Edition

سلام ، Key Changer Office Edition، به شما این امکان را میدهد تا مجموعه نرم افزار Microsoft Office خود را قانونی کنید. شما می توانید ، شماره سریال مجموعه نرم افزارهای آفیس را ، تغیر بدهید و درواقع رجیستر و فعال کنید . نرم افزاری بسیار کم حجم  و همچنین روش ، کار با آن هم خیلی راحت است .
برای مشاهده ادامه توضیحات و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 همانطور از تصویر محیط کار با نرم افزار Key Changer Office Edition، مشاهده می کنید ، کار با آن بسیار ساده می باشد . ونیاز به دانش قبلی نمی خواهد . اگر کسی قبلا از این نرم افزار استفاده کرده است و جواب نگرفته ، باید عرض کنم دلیل این امر رجیستر نبودن نرم افزار است زیرا اگر نرم افزار 30 روزه و درواقع رجیستر نباشد ، تمام مراحل را انجام نمی دهد . من آخرین ورژن از نرم افزار Key Changer Office Edition، را همراه با فایل کرک نرم افزار برایتان ارسال کرده ام ، تا برای اولین بار به صورت رجیستر شده از آن استفاده کنید ....

آخرین ورژن از نرم افزار Key Changer Office Edition، ویژه گی بسیار مهمی دارد که این ویژه گی سازگار بودن با تمام ورژن های آفیس است . پیشنهاد می کنم امتحان کنید این نرم افزار را ، برعکس کارایی آن حجم بسیار کمی دارد .

روش رجیستر کردن نرم افزار :
پس از نصب نرم افزار کلید Enter serial numbers را کلیک کنید ، ودر کارد مورد نظر شماره سریال نرم افزار را که همراه با فایل نرم افزار دانلود می کنید وارد کنید ، و ترجیحا یکبار نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید
موفق و پیروز باشید.

Share  |

 

از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این  
وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
رمز فایل : es (حروف کوچک  ) 

نام فایل: KeyChanger Office Edition 2.0.07
rar.
آدرس اینترنتی
حجم فایل 1,780 KB
تاریخ انتشار 1390/04/12 03:44 PM
دریافت فایل
گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: