اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ مهر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Media SiteInFile Compiler 3.3.7.0

تبدیل فایلهای html به فایلهای اجرایی (exe)
به کمک نرم افزار کم حجم، AbyssMedia SiteInFile Compiler ، می توانید فایلهایی که با پسوند HTML یا صفحات وب ذخیره شده اند به فایلهای اجرایی ، exe تبدیل کنید . شما می توانید حتی نرم افزارهایی بسازید که به صورت آنلاین در اینترنت اجرا می شوند ، مانند برخی از نرم افزارهای شناسایی افراد مخفی در یاهو مسنجر(Invisible Checker) ،که به صورت نرم افزاراجرا می شوند اما در واقع تحت سایتهای آنلاینی هستند که جهت شناسایی یاهو آیدی کاربرد دارند (البته برخی از نرم افزارها) ، نرم افزار AbyssMedia SiteInFile Compiler یکی از قویترین نرم افزارهای تبدیل فایلهای html به exe به شمار می آید و همچنین ابزاری بسیار حرفه ای می باشد ، اما روش کار با آن بسیار آسان بوده است و .... به ادامه مطلب مراجعه کنید:
 فقط شما تنظیماتی از قبیل تعیین آیتم هایی که درهنگام اجرا نرم افزار نمایش داده می شوند را تعیین می کنید. 
یکی از ویژه گی های مهم ، نرم افزار فوق این است که در هنگام اجرای نرم افزار هیچگونه فولدر موقتی در حافظه هارددیسک ساخته نمی شود و این عمل باعث می شود تا جزئیات فایل های شما در دسترس دیگران قرار نگیرد و در نتیجه امنیت فایلهای شما بالا می رود.



>تبدیل فایلهای html به فایلهای اجرایی (exe) با AbyssMedia SiteInFile Compiler
رجیستر شده و رایگان دانلود کنید.


حجم نرم افزار:1.17mb
پسورد فايل زيپ :es
    دریافت رایگان نرم افزار
     

    0 نظرات:

    عضویت رایگان در خبرنامه

    جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email: