اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۲ آبان، ۱۳۹۰

VPN چیست؟

VPN چیست؟

چاپ
مشاهده در قالب PDF
سرویس V/P/N به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق یک سرور خارجی در کشور آمریکا به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید .
این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید و بدون هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی در دنیای اینترنت قدم بزنید . و بدون هیچ نگرانی با سرعت بالا به گشت و گذار بپردازید.

بطور مثال : شما زمانی که از کشور ایران از طریق Dial-up یا ADSL به شبکه اینترنت متصل می شوید میتوانید موقیعت اتصال خود و IP که شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به شما اختصاص داده است را ملاحظه کنید .  شما قبل از استفاده از سرویس ما زمانی که وارد یکی از این سایتها می شوید به شما اطلاع میدهد که از کشور ایران متصل شده اید و IP Address شما نمایش داده می شود . ولی زمانی که به سرور ما متصل هستید ، پس از ورود به این سایتها به شما اطلاع می دهد که از کشور آمریکا متصل شده اید .

یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس ، تبادل مالی از طریق اینترنت از کشور ایران می باشد به صورتی که سایتهای این عمل را انجام میدهند IP شما را شناسایی کرده و در صورتی که از کشور ایران باشید خدمات خود را به شما ارائه نمی دهند ولی زمانی که شما از سرویس ما استفاده می کنید یک کاربر از کشور آمریکا محصوب میشوید و می توانید به راحتی مبالغ خود را از طریق حسابهای بانکی انتقال دهید و همچنین می توانید برای خرید از طریق اینترنت در سایتهایی که اجازه دسترسی به شما نمی دهند استفاده کنید .

همچنین به وسیله این سرویس می توانید برای بروز رسانی کردن نرم افزارهایی که به دلیل تحریم ، نمی توان این نرم افزارها را بروز رسانی کرد ، انجام دهید بطور مثال : نرم افزار آنتی ویروس McAfee را یه راحتی از این پس می توانید بروزرسانی کنید .

دیگر مزیت جدید استفاده از سرویس Phone To Phone شرکت Skype می باشد ، شرکت Skype سرویس Phone To Phone خود را از کشور آمریکا و کانادا به خود آن کشور به صورت رایگان در اختیار قرار داده است و شما می توانید با استفاده از سرویس ما بعنوان یک کاربر آمریکایی به رایگان برای تماس با اقوام و دوستان خود در این دو کشور استفاده نمائید .

برخی موارد استفاده از و.ی.پ.ی.ا.ن

* تماس رایگان با کشور آمریکا و کانادا از طریق سرویس شرکت Skype

* تبادل مالی و سازگار با تمام سایتهای تجارت الکترونیک مانند » E-Gold , Paypal , ...

* سازگار با تمامی سایتهای ارتباط جمعی مانند » Orkut ,Gazzag

* بدون محدودیت در سرعت ، زمان و پهنای باند ...

* تغییر هویت شما از ایرانی به آمریکایی IP Daynamic

* امنیت بالا برای انجام معاملات آنلاین

* کد کردن اطلاعات ورودی و خروجی تبادل شده در اینترنت

* جلوگیری از شنود و پیگیری اطلاعات محرمانه شما

* بروز رسانی ویندوز ، آنتی ویروس مانند » MacAfee , ...

* دسترسی به سایتهای اینترنتی بسته شده بدون محدودیت و

* سازگار با تمام ارتباطات و اتصالات اینترنتی

* نصب بسیار ساده و آسان تنها با یک کلیک !!!

* مبارزه با تحریماتی که برای کاربران ایرانی در اینترنت اعمال شده ...

* بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای تلفن
و ...

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: