اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۷ خرداد، ۱۳۹۰

سایت فیلترشکن امروز :90/3/16



                                 فیلترشکن

سری جدید از سایتهای فیلترشکن که در تاریخ 90/3/16 ، به رایگان برای دوستان es ارسال شده است  . دوستانی که در خبرنامه عضو هستند که مثل همیشه بیشتر از این لیست آدرس  سایت فیلترشکن به ایمیل آنها ارسال شده است . درضمن من تا موقعی که در نظر سنجی بچه ها اعلام نکنند چه پستی ارسال کنم ، از پست های فیلترشکن و اکانت vpn خبری نیست ولی اگر در نظر سنجی عنوان پستهای بعدی اعلام بشود ، هر شب پستهایی به  عنوان فیلترشکن و اکانت رایگان vpn ارسال می کنم . در ادامه مطلب می توانید ، آدرس سایتهای فیلترشکن امروز :90/3/16 را مشاهده کنید :

۱۶ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار MX Skype Recorder



                              نرم افزار MX Skype Recorder

 نرم افزار MX Skype Recorder ، ابزاري قدرتمند در زمينه ضبط مکالمات زنده در  Skype است.اگر در مکالمات زنده خود نرم افزاری قدرتمند احتیاج دارید تا صدای مکالمه شما را با کیفیت بالا ظبط کند ، پیشنهاد می کنم از این نرم افزار کم حجم استفاده کنید . نرم افزارMX Skype Recorder علاوه بر نرم افزار skype با مسنجرهای : yahoo messenger  و googletalk سازگاری دارد .با استفاده از نرم افزار MX Skype Recorder ، فقط با کلیک بر روی  recording  ، اقدام به ظبط صدا و همچنین برای توقف ضبط کافیست دکمه stop را کلیک کنید. به همین آسانی می توانید مکالمات زنده خود را ظبط  کنید . در ادامه مطلب می توانید به رایگان نرم افزار  MX Skype Recorder دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار MSN Recorder Max



         د                نرم افزار MSN Recorder Max
 نرم افزار MSN Recorder Max
نرم افزار هایی که جهت ضبط تصاویر ارسال شده از وبکم  کاربرد دارند، بسیار زیاد هستند. اما نرم افزار MSN Recorder Max  ، فقط اختصاص به مسنجر یاهو نیست ، بلکه شما با کمک این نرم افزار در تمام مسنجرها ، تصاویر ارسالی از وبکم ها را با کیفیت باور نکردنی ظبط کنید.
  1. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده است.
  2. حجم کم این نرم افزار با عث شده در استفاده از آن باعث کم شدن سرعت اینترنت و ویندوز نشود .
این دو ویژه گی باعث شده است که هنوز بیشتر کاربران از این نرم افزار جهت ظبط تصاویر وبکم استفاده کنند. در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار CmdCapture 1.0



                       نرم افزار CmdCapture 1.0
دانلود رایگان نرم افزار CmdCapture 1.0

CmdCapture 1.0، نام نرم افزاري جهت عکس گرفتن از صفحه CmdPrompt ويندوزاست .به طور مثال شما می خواهید ip  یک سایت را بدست آورید ، در صفحه داس یا همان CmdPrompt ، فرمان ping را تایپ می کنید ، اطلاعاتی در صفحه داس یا همان CmdPrompt ظاهر می شود ، شما می خواهید این اطلاعات را ذخیره کنید . اما برای این کار یک مقدار سختی وجود دارد مثلا از ترفند کلید کیبورد یعنی : prntscr که از صفحه نمایش ویندوز عکس برداری می کند ، استفاده می کنید . سپس در نرم افزار paint ویندوز عکس مورد نظر خود را انتقال می دهید . پس از این کار باید کادر مورد نظر خود را از کل عکس مورد نظر جدا کنید . تازه اگر کیفیت مورد نظر برای خواندن اطلاعات موجود باشد. این ترفند مقدار زمان بر است اما با نرم افزار CmdCapture  شما دیگر نیاز نیست این مراحل را طی کنید و مستقیم از کادر صفحه داس خود عکس برداری می کنید و با کیفیت بالا آنرا ذخیره می کنید. نرم افزار بسیار کم حجمی ، که کاربرد فراوانی دارد . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید ، مطمئن باشید ضرر نمی کنید:

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید
کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت. پیش از هر کاری وارد http://mail.yahoo.com شوید. نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید. اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد. اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است. پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید: کلید M : چک کردن ایمیل ها کلیدهای Shift + M : چک کردن همه ایمیل ها کلیدهای \ + Ctrl : بستن زبانه (Tab) جاری کلید N : ارسال ایمیل جدید کلیدهای Shift + N : ارسال ایمیل جدید در همان پنجرهکلید C : ایجاد یک چت جدید (همچنین کلیدهای Ctrl + Shift + C) کلید R : پاسخگویی به ایمیل کلید A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند کلیدهای Shift + A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند در پنجره جدید کلید F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل کلیدهای Shift + F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل در پنجره جدید کلید K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده شده کلیدهای Shift + K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده نشده کلید L : نشانه گذاری ایمیل (Flag) کلیدهای Shift + L : برداشتن نشانه ایمیل کلید Delete : پاک کردن (ایمیل ، مخاطبین و ...) کلید P : پرینت گرفتن (همچنین کلیدهای Ctrl + P) کلیدهای Ctrl + S : ذخیره کردن به عنوان پیش نویس (Draft) کلیدهای Ctrl + Enter : ارسال ایمیل (همچنین کلیدهای Alt+ S) کلید V : نمایش یا عدم نمایش محتوای ایمیل های دریافتی در قسمت پایین پوشه جاری کلیدهای [ + Ctrl : حرکت بین Tabها از راست به چپ کلیدهای ] + Ctrl : حرکت بین Tabها از چپ به راست کلید Enter (در لیست ایمیل های دریافتی) : باز کردن ایمیل در پنجره جدید کلید Enter (در لیست مخاطبین) : باز کردن صفحه ویرایش مخاطب کلیدهای Ctrl + F : جستجوی کلمه یا عبارتی خاص در متن ایمیل کلید D : انتقال ایمیل به یک پوشه کلید F11 : گسترش پنجره به صورت بیشترین ارتفاع کلید Esc : بستن پنجره ایمیل در حال مطالعه کلیدهای . + Ctrl : ایمیل بعدی (هنگام باز بودن یک ایمیل) کلیدهای , + Ctrl : ایمیل قبلی (هنگام باز بودن یک ایمیل)

۱۵ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Messenger Enabler 1.1



  ابزار یاهومسنجر


نرم افزار Yahoo Messenger Enabler ، نام نرم افزاری برای مدیریت ، روشن و خاموش کردن آیکون یاهو آیدی برای کاربران، کاربرد دارد . اگر بخواهیم یک توضیح کامل در مورد این نرم افزار بخواهیم بدهیم می توان گفت :
"با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد در ياهو مسنجر Archive function  را براي کاربران خاص يا تمامي کاربران از طريق آف لاين،فعال يا غير فعال نماييد."

دانلود رایگان نرم افزار HyperCam



screen capture

HyperCam 2.14.04
نرم افزار HyperCam 2.14.04 ، نام نرم افزاری است برای فيلمبرداري رخدادهاي نمايش داده شده در صفحه نمايش و ضبط صدا و ذخيره آن به صورت فيلم Avi براي ساختن فيلم هاي آموزشي ، دمو و ... کاربرد دارد . نرم افزارهایی که چنین کاربردی دارند ، بسیار زیاد است اما نرم افزار  HyperCam ، یک ویژه گی دارد شاید نرم افزاری چنین ویژه گی را نداشته باشد ، این ویژه گی هم ، حجم بسیار کم این نرم افزار است . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Auto Reply



      یاهو مسنجر

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Auto Reply

نرم افزار  Yahoo Auto Reply، ابزاری بسیار مفید برای مسنجر یاهو می باشد . به کمک این نرم افزار می توانید به صورت اتوماتیک در یاهو مسنجر ، پاسخ پیام های خود را بدهید. برخی نام این نرم افزار را "منشی در یاهو مسنجر " نام داده اند. البته بی ربط هم نیست زیرا نرم افزار  Yahoo Auto Reply، در نبود کاربر در پشت میز کامپیوتر جواب پیام های ارسال شده را با توجه به متنی که قبلا برای نرم افزار تعیین شده است را  می دهد ومانند یک منشی تلفنی عمل می کند. در ادامه مطب می توانید این نرم افزاررا رایگان دانلود کنید .

دانلود رایگان نرم افزار HyperSnapap





screen capture
   
دانلود رایگان نرم افزار HyperSnap

HyperSnap، نام نرم افزاري قوي به منظور فيلمبرداري از محيط ويندوز  و صفحه نمايش است . که قابلیت های فروانی دارد .از مهمترین ،قابليت هاي این  نرم افزار :
- داراي ابزار لازم براي عکاسي ، ويرايش ، حاشيه نويسي و دستکاري است.
- مشکل عکس برداري ا ز محيط DirectX™ و بازي هاي Glide™ را ندارد.
- قابليت نشان گذاري ، فريم بندي، سايه زني ، عکس برداري آزاد ، باز گذاري از طريق FTP
- جايگذاري خودکار رنگ
- عکس برداري بدون در نظر گرفتن کادر مستطيل شکل
- داشتن دکمه مخصوص عکس برداري
- قابليت تصوير برداري از تصاويري که بزرگتر از صفحه نمايش مي باشند.
- قابليت کپي و چسباندن
- قابليت ذخيره خودکار تصاوير بصورت فايلهاي گرافيکي
- پشتيباني از 20 فرمت مختلف
- قابليت شخصي سازي کامل
- قابليت تغيير اندازه خودکار براي تصاويري که بزرگتر از صفحه نمايش هستند (در ويندوز XP)
- تصوير بردار، ويرايشگر ، حاشيه نويس و ابزارهاي دستکاري قوي و قدرتمند جديد.
- و... .
می توان اشاره کرد. در ادامه مطلب می توانید نرم افزار HyperSnap ، رایگان دانلود کنید:

دانلود رایگان نرم افزار Y!Tunnel



ابزار یاهو مسنجر

دانلود رایگان نرم افزار  Y!Tunnel



سلام ، نرم افزار  Y!Tunnel ،امکاتاتی برای یاهو مسنجر از جمله ضد بوت دارد. نرم افزار Y!Tunnel تقریبا معروفترین و قوی ترین نرم افزار کاربردی در زمینه کمک به تمامی کاربران یاهو مسنجر است.
این نرم افزار توسط شیوه های خاص و ترفندهایی بسیار جالب امکاناتی از قبیل:

- مدیریت IM ها
- امکان جلوگیری از بوت شدن
- بستن راه MailBomber ها
- جلوگیری از ارسال E-Mail های مشکوک
- کنترل Voice در چت روم ها
- جلوگیری از انجام فرمانهای یاهو مثلinvite P30RooT/ که برای بیرون انداختن افراد مزاحم از چت روم ها استفاده می شود !
- و ...

در ادامه مطلب می توانید نرم افزار    Y!Tunnel   را همراه با فایل کرک نرم افزار رایگان دانلود کنید :

۱۴ خرداد، ۱۳۹۰

یک ترفند بامزه در صفحه دسکتاپ ویندوز

یک ترفند بامزه در صفحه دسکتاپ ویندوز
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید. بدین منظور: ابتدا به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید. اکنون کلید PrtScr را بر روی کیبورد بزنید و از صفحه دسکتاپ عکس بگیرید. از منوی Start به All Programs > Accessories رفته و بر روی Paint کلیک کنید تا Paint ویندوز اجرا شود. در محیط Paint، کلیدهای ترکیبی Ctrl+V را فشار دهید و یا از منوی Edit بر روی Paste کلیک کنید تا عکسی که گرفته‌اید وارد برنامه شود. حال از منوی File بر روی Save as کلیک نموده و فایل را با نام دلخواه و فرمت BMP در محلی ذخیره نمایید. سپس از نرم افزار Paint خارج شوید. اکنون بر روی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک کرده و از منوی Arrange Icons By بر روی Show Desktop Icons کلیک نمایید تا تیک آن برداشته شود. خواهید دید که کلیه آیکن‌های موجود در صفحه دسکتاپ ناپدید می‌شود. در ادامه کار بر روی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.در پنجره Display Properties، به تب Desktop رفته و بر روی دکمه Browse کلیک کنید. سپس تصویری که توسط Paint ذخیره کرده‌اید را انتخاب کرده و بر روی دکمه Open کلیک کنید. در پایان بر روی OK کلیک کرده و به صفحه دسکتاپ برگردید. حتماً متوجه شدید که چه اتفاقی افتاده است! اگر متوجه نشدید سعی کنید در صفحه دسکتاپ بر روی یکی از شورتکات‌های موجود کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. قطعأ غیر ممکن است! در اصل شما تصویری غیر واقعی از صفحه دسکتاپ را به عنوان تصویر پشت زمینه قرار دادید و آیکن‌های دسکتاپ را نیز ناپدید کردید و حاصل چیزی است که می‌بینید. حال فرض کنید سیستم را ترک کرده‌اید و شخص دیگری با سیستم کار می‌کند. قطعأ گیج خواهد شد! چرا که هر چه سعی میکند نمیتواند آیکن‌های صفحه دسکتاپ را انتخاب کند. در صورتی که سیستم هنگ نکرده و سایر قسمت‌ها به خوبی کار می‌کند. از این ترفند می‌توانید برای شوخی با دوستان در مکان‌های عمومی نظیر کافی‌نت ها و سایت کامپیوتر دانشگاه استفاده کنید. برای بازگرداندن به حالت اولیه، کافی است یک تصویر دیگر را به عنوان تصویر پیش‌ زمینه ویندوز قرار دهید و مجدد Show Desktop Icons را فعال کنید.

نکاتی در مورد فیلترشکن



      فیلترشکن
سلام ، امروز از یکی از دوستان خوبم مقاله ای به من ارسال شده است ، که خیلی آموزنده و جالب بود. تصمیم گرفتم برای شما هم ارسال کنم ، تا از یادگیری آن بی بهره نمانید . نکاتی در مورد استفاده از نرم افزارهای فیلترشکن و همچنین عبور از سایتهای فیلترشده بدون استفاده از نرم افزار از مطالب مهم این مقاله است . علاوه بر آن لینک دانلود رایگان برخی از فیلترشکن های پرسرعت و روش استفاده از آنها را می توانید در این مقاله مشاهده کنید. بچه ها نکاتی واقعا کلیدی می توانید برای استفاده از فیلترشکن و همچنین عبور از سایتهای فیلترشکن را آموزش ببینید که صادقانه برای خود من این نکات تازه گی داشت. پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب ، برای خواندن این مقاله مراجعه کنید .

۱۳ خرداد، ۱۳۹۰

ترفند مخفی در about:config مرورگر فایرفاکس

ترفند مخفی در about:config مرورگر فایرفاکس
فایرفاکس مرورگری بسیار انعطاف پذیر است که تقریبأ هر نقطه ای از آن را میتوان با استفاده از تنظیمات داخلی و یا افزونه ها، بطور دلخواه ویرایش نمود. یکی از بخشهای مهم فایرفاکس ، بخش Config آن است که با تایپ عبارت about:config میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. about:config را در اصل میتوان پشت پرده فایرفاکس دانست که با استفاده از آن تغییرات فراوانی در مرورگر امکان پذیر است. هم اکنون قصد داریم تا 17 ترفند استثنایی در بخش about:config فایرفاکس را برای شما بازگو نماییم که چگونه فایرفاکس خود را با ویرایش کلیدهای بخش Config به شکل و حالت دلخواه خود در آورید. هیچکدام از این تنظیمات در بخش Options فایرفاکس نیست و به به همین دلیل میتواند برای هر کاربری تازگی داشته باشد. ابتدا پیش از هر کاری بایستی به محیط about:config فایرفاکس وارد شوید. بدین منظور فایرفاکس را اجرا نمایید. سپس عبارت about:config را در نوار آدرس وارد کرده و دکمه Enter را بزنید. اگر با پیغامی مواجه شدید روی دکمه I'll be careful, I promise! کلیک کنید.
A:عیین میزان حداکثر و حداقل بزرگنمایی بر روی صفحات: با نگه داشتن کلید Ctrl و حرکت دادن غلتک موس میتونید بر روی صفحات Zoom کنید، چه به بیرون و چه به داخل. حال با ویرایش کلیدهای زیر میتوانید حداکثر و حداقل میزان بزرگنمایی را مشخص کنید: به دنبال کلید zoom.maxPercent بگردید. این کلید حداکثر میزان «زوم به جلو» صفحات و اشیا داخل آن را مشخص میکند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداکثر زوم را مشخص کنید. به دنبال کلید zoom.minPercent بگردید. این کلید حداقل میزان «زوم به عقب» صفحات و اشیا داخل آن را مشخص میکند. با وارد کردن عدد مورد نظر، درصد حداقل زوم را مشخص کنید .
B-یین حداقل و حداکثر طول تب ها : هنگامی که تعداد تب ها در نوار تب ها کم باشد، اندازه‌شان هم بزرگتر هست و اگر تعداد تب ها زیاد باشد، فشردگی‌شان بیشتر و در نتیجه تبهای کوچکتری خواهیم داشت. حال قصد داریم حدأکثر و حدأاقل طول تب ها را در این دو وضعیت، تعیین کنیم: بدنبال کلیدی به نام browser.tabs.tabMinWidth بگردید. بر روی آن دو بار کلیک کنید و با دادن مقدار عددی دلخواه بر حسب پیکسل، حداقل طول تب را مشخص کنید. بدنبال کلیدی به نام browser.tabs.tabMaxWidth بگردید. بر روی آن دو بار کلیک کنید و با دادن مقدار عددی دلخواه بر حسب پیکسل، حداکثر طول تب را مشخص کنید .
C: عدم نمایش FavIcon در تب ها: وقتی آدرس یک وب سایت را در نوار جستجوگر مرورگر وارد می کنید ، مرورگر وقتی صفحه مورد نظر را باز می کند کنار لینک آدرس مرورگر عکسی مشاهده می کنید ، که به اصطلاح می گویند آیکون سایت ، که با نام Favicon در اصطلاح وب مشهور می باشد ، اگر بخواهید ، این آیکونهای صفحات وب در مرورگر شما نمایان نشود باید به روش زیر عمل کنید: برای اینکار بدنبال کلیدی با نام  بگردید و به آن مقدار False را بدهید.
D: نمایش آدرسهایی که در نوار آدرس فقط بصورت دستی تایپ شده اند : در حالت پیشفرض، هنگامی که در نوار آدرس شروع به تایپ یک کلمه یا آدرس میکنید تمام لینکها و آدرسهایی که در History ثبت شده اند و متن تایپ شده آنها، نمایش داده میشوند. این موضوع گاهی اوقات آزار دهنده میشود چرا که چندین آدرس برایتان لیست میشود و پیدا کردن آدرس مورد نظر از میان آنها خیلی سخت است. شاید دوست داشته باشید که فقط آدرسهایی را که قبلأ بصورت دستی تایپ کرده اید، در آن لیست نشان داده شود تا راحت‌تر بتوانید آدرس مورد نظر خود را بیابید. بدین منظور دنبال کلیدی با نام browser.urlbar.matchOnlyTyped بگردید. به آن مقدار true بدهید .
E: -تعیین تعداد آدرسهای پیشنهادی در نوار آدرس: اگر دوست دارید تعداد آدرسهای پیشنهادی در نوار آدرس را کم یا زیادتر کنید مراحل زیر را دنبال کنید: دنبال کلیدی با نام browser.urlbar.maxRichResults بگردید. به جای مقدار 12 که پیشفرض است، مقدار دلخواه خود را تنظیم کنید .
F: نمایش پیغام "بارگذاری صفحه با مشکل مواجه شد" بصورت یک پیغام خطا، به جای نمایش متن Error در صفحه: حتمأ دیده اید هنگامی که یک صفحه وب بنا به هر دلیلی در فایرفاکس باز نشود، متن Error در همان صفحه درج میگردد. شاید شما نیز دوست داشته باشید که این Error در یک پنجره پیغام خطا -درست مثل ویندوز و نسخه های قدیمی فایرفاکس- نمایش داده شود. برای اینکار: کلیدی با نام browser.xul.error_pages.enabled را جستجو کنید . با دو بار کلیک بر روی آن، مقدار value آن را از true به false تغییر دهید .
G:عدم نمایش کادر محاوره ای هنگام ایستادن موس بر روی دکمه های :Toolbar هنگامی که روی کلیدهای منوی ابزار توقف کنید یک کادر محاوره ای (Tool Tip) نشان داده میشود که توضیحی درباره آن کلید میدهد. برای غیر فعال کردن آن ، کافیست به کلید browser.chrome.toolbar_tips مقدار false را بدهید .
H: غیر فعال کردن Virus Scanner مرورگر: هنگامی که فایلی را با دانلود منیجر فایرفاکس دانلود کنید، بعد از اتمام دانلود آن و قبل از اینکه فایل را آماده استفاده کند، بمدت چند ثانیه فایل را با یک اسکنر برای ویروسی بودن آن چک میکند. این امر ممکن است چندان به مذاق شما خوش نیاید. برای غیر فعال کردن آن بدنبال کلید browser.download.manager.scanWhenDone بگردید و به آن مقدار false بدهید .
I: عدم نمایش هشدار اتمام دانلود: بعد از اتمام دانلود فایل ها توسط دانلود منیجر فایرفاکس، پیغامی کوچک در سمت راست و پایین مرورگر ظاهر میشود و شما را از خاتمه یافتن دانلود با خبر میسازد. برای غیرفعال کردن این پیغام به کلید browser.download.manager.showAlertOnComplete مقدار false بدهید .
J: غیرفعال کردن متن های چشمک زن: در بعضی از وبلاگها و سایتها، ممکن است در جایی از صفحه نوشته ای را ببینید که ظاهر و غیب میشود. برای غیرفعال کردن این ویژگی ، به کلید tarfandestan browser.blink_allowed مقدار false را بدهید .
K : افزایش تعداد تب های ذخیره شده در بخش :Recently Closed Tabs وقتی در فایرفاکس یک تب را میبندید، آدرس آن در قسمت Recently Colsed Tabs موجود در منوی History ذخیره میشود که میتوانید با کلیک بر روی آدرس مورد نظر، تب بسته شده را دوباره و به سرعت باز کنید. در حالت پیشفرض فقط 10 تب در این بخش ذخیره میشود. اگر میخواهید تعداد تب های ذخیره شده در آن را افزایش دهید، کافیست که به کلید browser.sessionstore.max_tabs_undo مقداری بیش از 10 را بدهید .
(به نقل از ترفنستان )
L: باز شدن تب جدید برای نمایش نتایج جستجو از :Search bar وقتی اقدام به جستجوی عبارتی در نوار جستجوی فایرفاکس میکنید، ابتدا آن را در نوار جستجو تایپ کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک میکنید.در این هنگام، نتایج جستجو در تبی که شما در آن حضور داشتید باز میشوند. اگر دوست دارید که هنگام کلیک بر روی دکمه جستجو، نتایج در تب جدیدی نشان داده شوند، به کلید browser.search.openintab مقدار true بدهید

با ده انگشت تایپ کنید

با ده انگشت تایپ کنید!!!:
تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در این ترفند قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم.با دقت به کیبورد نگاه کنید. دو تا از دکمه های صفحه کلید بر روی خود برجستگی های کوچکی دارند که وجود آنها به شما کمک می کند تا موقعیت این دو دکمه را حتی در تاریکی یا بدون نگاه کردن نیز بتوان پیدا کرد. دکمه های مذکور، حروف F و J می باشند. انگشت اشاره دست راست خود را روی حرف F و انگشت اشاره دست چپتان را روی حرف J بگذارید . دو انگشت سبابه خود را روی دکمه Space مستقر نموده و 6 انگشت باقیمانده را به ترتیب روی دکمه های کنار حروف F و J بگذارید (البته بدون فشردن دکمه ها). با مستقر شدن دستتان در این حالت، موقعیت تمامی دیگر کلیدها، نسبت به این 8 کلید ردیف وسط، قابل پیدا کردن می باشد. حال، برای تایپ کردن، هر کلیدی را که می خواهید فشار دهید باید از میان 8 انگشت ردیف وسط، فقط یک انگشت که به آن دکمه نزدیکتر است از جای خود بلند شده، کلید مذکور را فشرده و دوباره به جای خود بازگردد. پس از بازگشت انگشت به موقعیت اولیه، انگشت بعدی جهت فشردن دکمه بعدی از جای خود بلند شده، دکمه را فشرده و به جای خود باز می گردد. همینطور، هر دکمه ای را که می خواهیم فشار دهیم، فقط یک انگشت برای فشردن آن از جای خود حرکت کرده، آن کلید را فشرده و دوباره به جای خود باز می گردد. در شروع کار، ممکن است اجرای این روش، کمی برایتان دشوار بوده و یا احساس کنید، روش کندی است، اما فراموش نکنید که به مرور زمان آنقدر در این کار ماهر خواهید شد که سرعت نوشتنتان با صفحه کلید چندان فرقی با سرعت نوشتن با خودکار نخواهد داشت. کلیات ماجرا همین بود، اما یادتان باشد که میزان سرعت و مهارت شما در تایپ کامپیوتری فقط و فقط بستگی به میزان تمرین و تجربه تان خواهد داشت. چنانچه زمانی برسد که بتوانید 180 حرف در دقیقه تایپ کنید (با احتساب کسر 5 حرف به ازای هر غلط) ، یعنی شایستگی دریافت مدرک بین المللی این رشته را داشته و از نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور، یک تایپیست حرفه ای به شمار می آیید. پس اگر این مهارت را فرا گرفته اید بایستی به خود ببالید. به یاد هم داشته باشید مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعأ انگیره و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد . متن فوق ، محتوای یک دوره 4 ماهه را در یک جلسه آموزش می دهد، پس در صورت یاد نگرفتن از خودتان نا امید نشوید. تجربه نشان داده است از هر سه نفری که توضیحات فوق برایشان بازگو شده، یک نفر واقعأ تایپیست شده است. چه بسا از میان سه نفر بعدی، آن یک نفر شما باشید !

ترفند جلوگیری از ویروسی شدن فلش

ترفند جلوگیری از ویروسی شدن فلش
روش اول :
بطور خلاصه در این روش می‌خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می‌خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید. قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش داریم. برای این کار بر روی درایو فلش راست کلیک کنید و گزینه Properties را برگزینید. در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کنید. حال در قسمت run فرمان Cmd را تایپ کنید. در این قسمت ما می‌خواهیم توسط فرمان Fsutil یک فایل با حجم دلخواه ایجاد کنیم بدین منظور فرمان زیر را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید.  fsutil file createnew F:IamDummy 1300594688  شما باید بجای عدد مذکور میزان فضای خالی در فلش مموری خود و به جای درایو  F، درایوی را که معرف فلش مموری‌تان است وارد نمایید و منتظر شوید تا فایلی با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب این نام دلخواه بوده و می‌توانید یک نام دیگر را برگزینید.  حال اگر دوباره میزان فضای خالی در فلش خود را مشاهده کنید خواهید دید که عدد صفر نمایش داده می‌شود این بدین معنی است که حتی 1 بیت هم فضای خالی در فلش شما موجود نیست !  حال درون فلش خود یک فایل txt جدید ایجاد کنید و متنی را به اندازه 1 کاراکتر درون آن تایپ کنید و آن را ذخیره کنید خواهید دید که با پیغام کمبود فضا مواجه می‌شوید.  زمانی که خطر مواجه با ویروس‌ها برطرف شد، می‌توانید فایل ساخته شده Iamdummy ( یا هر نام دیگر ) را از حافظه فلش پاک نمایید. توجه: اگر در باز کردن درایو فلش مموری به مشکل برخوردید، روی درایو راست کلیک کرده  گزینه Explore را انتخاب نمایید.
 روش دوم :
برنامه ThumbScrew را دانلود کنید و در فلش ذخیره نمایید. اگر فلش خود را به سیستمی متصل کرده‌اید که احتمال آلودگی آن بالاست و شما نگران ویروسی شدن فلش خود هستید. برنامه را اجرا کرده و با راست کلیک روی آیکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش ( Read Only) کنید.

دانلود رایگان نرم افزار Secret Folder 4.30



  مخفی کردن فولدر

MySecretFolder  نام نرم افزاری است که شما به وسیله آن می توانید پوشه ها و فایل های شخصی خود را از دید دیگران مخفی کنید و حتی با قرار دادن رمز عبور بر روی آن ها ، از دسترسی دیگران به آن ها جلوگیری کنید.به وسیله این نرم افزار شما پوشه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و آن را به صورت مخفی در می آورید و از این پس تنها شما هستید که با استفاده از برنامه می توانید به فایل ها و پوشه های خود دسترسی داشته باشید. همچنین غیر از عملیات مخفی سازی شما می توانید با استفاده از امکان قرار دادن رمز عبور ، مجوز دسترسی به فایل ها و پوشه ها را تنها به افرادی بدهید که توسط خود شما از رمز عبور مطلع هستند و اجازه دسترسی به فایل های شما را دارند .

در ادامه مطلب می توانید نرم افزار کم حجم   My Secret Folder 4.30 به رایگان دانلود کنید:

تغییر نمایش باز شدن پنجره PM در یاهو مسنجر



  ترفند یاهو مسنجر

 اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزاردهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.
برای خواندن ترفند به ادامه مطلب بروید ...

دانلود رایگان فیلترشکن u1011




  فیلترشکن u1011



دانلود رایگان فیلترشکن u1011


فیلتر شکن u1011 ، دیگر نیاز به توصیف ندارد ، همه ما به خوبی این فیلترشکن پرسرعت و کم حجم را می شناسیم . es ورژن های قبلی از این فیلترشکن را برای شما ارسال کرده است . اما ورژن آخر این فیلترشکن هم امشب برای شما ارسال کردم . بسیار سریع تر از ورژن های قبل عمل می کند و کاملا با تمام مرورگرها سازگاری دارد .
 ورژن u1011 ، با نسخه های windows seven و همچنین vista کاملا سازگاری دارد . پیشنهاد می کنم آخرین ورژن این فیلترشکن مشهور را که همیشه فیلترشکن اول از طرف بنده معرفی شده است را در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

۱۲ خرداد، ۱۳۹۰

لیست از خطاها در اتصال به VPN



       خطاها در VPN

 دوستانی که با وصل شدن به اینترنت از طریق VPN  با مشکل روبرو می شوند . لیستی از این خطاها را همراه با کد خطا ها ، جمع آوری کرده ام . در هنگام اتصال به اینترنت از طریق VPN  گاهی اوقات با کدهایی روبه رو می شوید که پیغام یک مشکلی در اتصال را می دهد . خیلی از بچه ها در ایمیلهای ارسالی خود از من می پرسند که سیستم موقع اتصال با چنین شماره ای پیغام خطا می دهد معنی این خطا چیست ؟؟ یا مشکل در کدام قسمت است . به همین دلیل تصمیم گرفتم این لیست را تهیه کنم که شما اگر با پیغام خطایی در اتصال  به سرور VPN خود روبه رو شدید به این لیست مراجعه کنید و معنی کد اخطار مورد نظر خود را پیدا کنید تا در رفع مشکل اقدام کنید . در ادامه مطلب می توانید این لیست را مشاهده کنید:

دریافت اکانت رایگان vpn در ایمیل





       اکانت VPN
سلام ، چند وقت پیش قول داده بودم ، که به شما سایتی معرفی کنم ، تا هر روز در ایمیل خود اکانت رایگان vpn دریافت کنید . خوب حالا موقعی رسیده که es به قول خود وفا کند. شما می توانید در ایمیل یاهو خود هرروز یک اکانت رایگان vpn دریافت کنید . پرسرعت و بدون محدودیت ، در ادامه مطلب بیشتر با  این سرویس آشنا می شوید . با من باش که ضرر نمی کنی !!!! برو ادامه مطلب :

دو ماه اکانت رایگان vpn هدیه Es





  vpn رایگان

خوب رسیدیم به پست ویژه که قول داده بودم ، دو ماه اکانت صددرصد رایگان vpn هدیه es به همه شما عزیزان و همراهان این وبلاگ ، این اکانت ویژه است ، البته به من گفته اند  سه ماه  اعتبار دارد، اما چون هنوز صددرصد اعلام نکردند من فعلا همان دوماه اعتبار این اکانت را اعلام می کنم . ولی احتمال 90 درصد سه ماه اعتبار دارد. خیلی زود اعتبار دقیق این اکانت را اعلام می کنم . اما شما فعلا تا 2 ماه خیالتان از بابت اکانت vpn راحت باشد. نمی دانم شما نظرتان چیست؟ آیا خدایی es پست بدی ارسال کرده است ؟؟؟ شما هم همکاری کنید و انتقاد وپیشنهادات خودتان را ارسال کنید . در ادامه مطلب می توانید  کانکتشکن و نام کاربری همچنین  کلمه عبور دوماه vpn صددرصد نامحدود و رایگان را دریافت کنید.  امتیازیادتان نره آیا این پست ارزش امتیاز دارد ؟؟!!!!!!
( در تالار گفتمان بحث های جالبی ارسال می شود ، ضرر ندارد یک نظری به این تالار داشته باشید.)

۱۱ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری Loan Calc



                                                   حسابداری
نرم افزار کم حجم Loan Calc  ، دومین نرم افزار حسابداری کم حجم است که برای شما عزیزان ارسال کردم .نرم افزاري آسان جهت محاسبه کردن بازپرداخت هاي وام و رهن با استفاده از يک روش خيلي ساده همچنین روش کار  با این حسابداری هم بسیار آسان است .

این حسابداری کم حجم با سیستم عامل های زیر سازگار است :
  1.  Windows XP
  2. Windows Vista
  3. Windows seven
    در ادامه مطلب می توانید نرم افزار حسابداری Loan Calc ، رایگان دانلود کنید . برو که بعد از این پست یک اکانت رایگان vpn می خواهم ارسال کنم .

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری Visual Money



نرم افزار حسابداری Visual Money

سلام ، امروز به درخواست دو تا از بچه ها نرم افزار حسابداری کم حجم ، برای شما ارسال کردم و درضمن به من خبر رسیده است که لینک های دانلود پست های 4 و 5 ماه پیش خراب شده است ، از دیشب شروع به اصلاح لینکها ، کردم و ایشالا درچند روز آینده تمام لینک ها اصلاح می شود. 
Visual Money نرم افزار مدیریت مالی است. توسط این نرم افزار می توانید بر حسابهای بانکی، مخارج و هزینه های خانواده یا شرکت مدیریت کنید .و به طورکلی بر روی تمامی مخارج و دخل و خرج خود نظارت داشته باشید.همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید به پرداختهای خود چون اقساط وام ها، قبوض و ... نظم ببخشید.
یک نرم افزار حسابداری بسیار کم حجم که با  سيستم عامل هاي زير سازگار است:
1. Windows XP
2.Windows seven 
3- Windows vista
در ادامه مطلب می توانید این نرم افزار حسابداری را رایگان دانلود کنید:

11/27 Recent Proxy sites From WebEvader.org

ترفند کوچک در Yahoo Mail


ترفند کوچک در Yahoo Mail

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید! برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا ازmail.yahoo.comدر صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

A:آدرسهای مسدود شده: بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید. B:مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل : بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.
C: تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه: با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.
D: نام شما در ایمیلهای ارسالی: ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.

IP چِست؟

تعریف آیپی :
به هر کامپیوتر در اینترنت یک آدرس منحصر به فرد به نام IP (Internet protocol) اختصاص داده می شود.
IP از چهار بخش تشکیل شده که با نقطه از هم جدا می شوند. (مانند 125.235.5.82) هر بخش می تواند از 0 تا 255 باشد پس 2 بتوان 8 آدرس مختلف داریم.
هر کامپیوتر در اینترنت IP یگانه ای دارد. سرویس دهندگان IP ثابت دارند که معمولا تغییر نمی کند.
کامپیوترهایی که از طریق خط تلفن به اینترنت وصل می شوند IP پویا و متفاوتی دارند، که با هر بار اتصال به اینترنت، توسط ISP اختصاص داده می شود .
البته با هر بار اتصال یک IP متفاوت به کاربر تعلق می گیرد.
برای نمایش IP خود از برنامه winipcfg.exe یا ipconfig.exe در xp/2000 استفاده کنید.
و یا می توانید از خدمات سایت هایی که آی پی و مکان آن ( نسبت به همان شماره هایی که در آی پی قرار می گیرد ) را نمایش می دهد استفاده کنید .
مثل :

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: