اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۸ دی، ۱۳۹۰

معرفی سایتهای دریافت اکانت رایگان SOCKS Proxy،HTTP Proxy

سلام ، روش های عبور از فیلتر همانطور که می دانید فقط از راه وی پی ان و استفاده نرم افزارهای فیلترشکن نیست ، اگر بخواهیم دقیق تر وارد این بحث شویم بهتر است بگوییم ، تنها فقط با دریافت اکانت ویی پی ان و استفاده از آن می توانیم از فیلتر عبور کنیم ، بسیار اشتباه کرده ایم ، همانطور که هم در این وبلاگ و هم سایتهای مختلفی سرویسی به نام  SOCKS Proxy،HTTP Proxy، وجود دارد . من خودم دوروز است با استفاده از سرویسس آنلاین این وبلاگ به وسیله اکانت  SOCKS Proxy، از فیلتر عبور می کنم ، خلاصه اصلا اکانت وی پی ان دریافت نمی کنم ، زیرا سرعت استفاده از اکانت ،SOCKS Proxy بسیار بالاتر از وی پی ان می باشد.
اما چرا با وجود این سرویس ها من و شما دنبال اکانت وی پی ان هستیم ؟؟ دلیل این امر هم ، به دلایل زیر می باشد:
- مشکل سازگاری مرورگر ها با پروکسی 
- سرعت پایین اینترنت 
-دیسکانکتی  در هنگام اتصال با پروکسی موردنظر
به نوعی ، همه این مشکلات را در این پست برای شما حل کردم و همچنین تعدادی از  سایتهایی که اکانت های SOCKS Proxy،HTTP Proxy، رایگان ارائه می دهند ، معرفی کرده ام .
به شما قول می دهم ، می توانید براحتی بدون استفاده از وی پی ان و حتی پرسرعت تر از وی پی ان از  اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید .صددردصد تضمین می کنم با رفتن به ادامه مطلب جهت مشاهده ادامه پست ، دیگر به جستجو اکانت وی پی ان نباشید هرچند می توانید از سرویس دریافت انلاین پروکسی  در وبلاگ که به تازه گی اصلاح شده است ، می توانبد به رایگان از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید.
ابتدا به لینک دریافت پروکسی رایگان روش استفاده از اکانت SOCKS Proxy، را تصویری مشاهده کنید ، هرچند در آن آموزش روش استفاده SOCKS Proxy ؛ را مشاهده می کنید اما ... (در ادامه پست خودتان ، منظور من را متوجه می شوید)
همانطور که در اموزش ها بارها گفته شده است برای استفاده از پروکسی در قسمت تنظیمات پروکسی مرورگر(برای ورود به قسمت تنظیمات پروکسی ، هر مرورگر با یکدیگر فرق دارند که آموزش تصویری متوجه این نکته می شوید) برای وارد کردن پروکسی ها که از دوقسمت شماره پورت و سرور تشکیل می شود وارد setting ، مرورگر می شوید، چند گزینه جهت وارد کردن اکانت مشاهده می کنید ، آیا هر پروکسی که دریافت می کنید وارد یکی از گزینه های موجود می کنید یا مهم است در کدام گزینه قرار گیرد ؟؟ جواب این سوال صددرصد بله است برای اینکه موضوع بیشتر برای شما باز شود ، بهتراست  پروکسی ها را تقسیم بندی کنیم که این تقسیم بندی را همانطور که عرض کردم در تنظیمات پروکسی مرورگر مشاهده می کنید . 
به طور کلی پروکسی ها به قسمت های زیر تقسیم بندی می شود:
  1. SOCKS Proxy
  2. HTTP Proxy
اما خود SOCKS، (یعنی دسته اول ) ، به دو دسته زیر تقسیم می شود .
 SOCKS V5 و SOCKS V4 ، تقسیم می شود و در واقع پروکسی ها را می توانیم به چهار قسمت تقسیم کنیم. و شما با ورود به تنظیمات پروکسی مرورگر ها با این چهار کادر روبه رو می شوید و اکانتی که دریافت می کنید خیلی مهم است برای کدام دسته یا گزینه می باشد .
اما چگونه می توان فهمین اکانت دریافتی برای کدام گزینه مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر مقداری توجه کنید سایتهایی که جهت دریافت پروکسی رایگان معرفی شده است وقتی اکانت را برای کاربران ارسال می کنند علاوه بر پروکسی سرور و همجنین شماره پورت ، اطلاعات دیگری هم همراه با آنها ارسال می کنند .
شما پس از اکانت عبارتی با نام Socks Type ،مشاهده می کنید که در مقابل Socks Type ، مقداری می باشد که یکی از گزینه SOCKS V5 و SOCKS V4، می باشد و اگر هم از دسته دوم باشد از همین ابتدا اکانت را با نام HTTP Proxy ، مشخص می شود به همین ساده گی می توانید دسته پروکسی دریافتی را مشخص کنید و در کادر مخصوص آن در تنظیمات پروکسی مرورگر خود وارد کنید . 
این نکته بسیار مهم بود اما می توانید در لینک آموزشی روش سازگاری مرورگر ها با پروکسی ها را کاملا تصویری مشاهده کنید اما همانطور که گفته بودم آموزش ارسال شده برای دسته SOCKS V5 ، نوشته و ارسال شده است اما در این پست هم کاملا متوجه شدید که علاوه بر گزینه فوق گزینه دیگری هم وجود دارد .
 برای دریافت پروکسی رایگان سایتهای بسیار زیادی وجود دارد اما بنده هم علاوه بر سرویس این وبلاگ ، سایتهای دیگری جهت دریافت پروکسی معرفی می کنم .
توجه کنید : 
تمامی سایت های معرفی شده دارای سرور پرقدرتی می باشند و اکانتهای ارسال شده بسیار پرقدرت هستند و شما می توانید با سرعتی حتی بیشتر از وی پی ان به اینترنت وصل شوید.
  1. http://www.freesocks5proxy.com
  2. http://www.webproxyuk.com/uk-free-http-proxy
  3. http://essystem.blogspot.com/p/free-proxy.html
  4. http://www.webanyware.com/us-free-web-proxy
  5. http://www.webanyware.com/ca-free-web-proxy
  6. http://www.webanyware.com/uk-free-web-proxy
قبل از ورود به سایتهای بالا ، ابتدا آموزش تصویری سازگاری پروکسی با مرورگر ها را بخوانید و سپس به هر کدام از سایتهای بالا جهت دریافت اکانت مراجعه می کنید ، به نوع دسته بندی پروکسی را طبق آموزش داده شده در این پست توجه کنید.
امید وارم روزی برسد اصلا نیاز به این وبلاگ و essystem نباشد تا شما هم مجبور به تحمل نوشته های من نباشید و به آسانی وراحتی بدون فیلتر وارد اینترنت شوید ، به این روز می رسیم من مطمئنم شما هم مطمئن باشید ، این پست هم به پایان رسید امیدوارم خوب وسر بلند باشید .

14 نظرات:

ناشناس گفت...

salam dadash saite khodet filtere damet garm amozesh khobi mizari

Unknown گفت...

سلام ، ابتدا ممنون از نظر شما و در مورد فیلتربودن سایت باید عرض کنم که ، این امر طبیعی است ، به نظر شما سایتی با این امکانات می توانید آزاد باشد؟ اما جهت ورود به این سایت و دریافت مطالب و اکانت می توانید از سایت فیلترشکن اختصاصی یعنی »» http://essystem.somee.com ،استفاده کنید.

ناشناس گفت...

ببخشید دوست عزیز راهی هست که از این سایتهایی که معرفی کردی http://www.freesocks5proxy.com
http://www.webproxyuk.com/uk-free-http-proxy
http://essystem.blogspot.com/p/free-proxy.html
http://www.webanyware.com/us-free-web-proxy
http://www.webanyware.com/ca-free-web-proxy
http://www.webanyware.com/uk-free-web-proxy

به ایمیلم پورت روزانه رو بفرستن؟؟؟

با تشکر از شما :-*

Unknown گفت...

سلام ، هیچ چیزی غیر ممکن نیست ، قبل از اینکه شما این سوال را بفرمایید es به این فکر بود در برنامه های کاری من هست ، چند روزی است دارم پیگیری می کنم ، و کم ، بیش هم به نتایجی رسیده ام امیدوارم در چند روز اینده این امکان را فراهم سازم تا شماره پورتها روزانه به ایمیل شما ارسال شود یا حداقل بدون فیلتر بتوانید دریافت کنید ، امید به خدا به نتیجه می رسم و به شما اعلام می کنم .

Unknown گفت...

سلام ، هیچ چیزی غیر ممکن نیست ، قبل از اینکه شما این سوال را بفرمایید es به این فکر بود در برنامه های کاری من هست ، چند روزی است دارم پیگیری می کنم ، و کم ، بیش هم به نتایجی رسیده ام امیدوارم در چند روز اینده این امکان را فراهم سازم تا شماره پورتها روزانه به ایمیل شما ارسال شود یا حداقل بدون فیلتر بتوانید دریافت کنید ، امید به خدا به نتیجه می رسم و به شما اعلام می کنم .

ناشناس گفت...

با سلام
سایت http://www.webanyware.com خوب بود چون یه اکانت سالم میداد ولی چند روز اصلا باز نمیشه

Unknown گفت...

سلا م، بله همانطور که به یکی از دوستان در نظرات جواب دادم چند روزی به علت نامعلومی تمامی سرور هایی که از کشور آمریکا تغذیه می شوند بسته شده اند و این قضیه هم در دریافت وی پی ان و هم در دریافت پروکسی صدق می کند ، es در تلاش هست که راه حلی برای این مشکل پیدا کند و حتما به شما اطلاع می دهد ، فعلا مجبور هستید از سرویسهایی که از سرور آمریکا پشتیبانی نمی شوند استفاده کنید نگران نباشید حل می شود .

ناشناس گفت...

ok.es

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز اگر سایت هایی مانند اینها قرار بدین خیلی خوب میشه از لیستی که قرار دادید فقط یک مورد کار می کنه..آدرس های زیر کار نمی کنند

http://essystem.blogspot.com/p/free-proxy.html
http://www.webanyware.com/us-free-web-proxy
http://www.webanyware.com/ca-free-web-proxy
http://www.webanyware.com/uk-free-web-proxy

ناشناس گفت...

Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly
enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any recommendations for beginner blog writers? I'd genuinely appreciate it.
Also visit my weblog : click here dallas

ناشناس گفت...

Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo
News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

Feel free to visit my web blog: beauty coupons

ناشناس گفت...

Heya i am for the first time here. I found this board and I to find It
truly helpful & it helped me out a lot. I am hoping to give one thing back and aid others such
as you helped me.

Here is my blog post: how to use coupons

ناشناس گفت...

I was able to find good information from your blog articles.


my site ... shooting target stand

ناشناس گفت...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site. It's simple, yet effective.
A lot of times it's tough to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance. I must say that you've done a amazing job with this.
Additionally, the blog loads very fast for me on Internet explorer.
Excellent Blog!

Feel free to surf to my weblog portable shooting target stands

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: