اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۸ اردیبهشت، ۱۳۹۱

معرفی سایتی استثنائی

معرفی سایتی استثنائی



معرفی سایتی استثنائی

خیلی مواقع پیش آمده است ، جهت بازدید یک سایت حتی برای یکبار ، نیاز به این بوده است شما در آن  ثبت نام کنید ، و با ثبت نام نکردن در آن سایت حتی برای یکبار هم نمی توانید وارد آن شوید . 
فکر کنم این مشکل را همه شما در اینترنت داشتید. امشب سایتی به شما عزیزان معرفی خوهم کرد تا با وارد کردن نام سایت مورد نظرتان یک اکانت موقت دریافت کنید تا بتوانید وارد سایت مورد نظرتان شوید. دقیقا این سایت به آسانی به شما این امکان را می دهد تا سایت هایی که نیاز به اکانت جهت ورود ، دارند هک کرده است . باور نکردنی است ولی واقعی در ادامه مطلب بیشتر با این سایت آشنا شوید. مطمئنا افرادی قبل از شما به سایتی که مدام از شما نام کاربری و رمز عبور می‌خواهد سر زده‌اند و از روی اجبار در آن عضو شده‌اند، این افراد می‌توانند اطلاعات عضویتشان را در BugMeNot به اشتراک بگذارند.
این سایت لیستی را در اختیارتان قرار میدهد و در صورتی که یوزرنیم و پسورد اول کار نکرد مورد بعدی را از لیست داده شده امتحان کنید، امکان اضافه‌کردن یوزر و پسوردی که خودتان ساخته‌اید نیز وجود دارد (البته یادتان باشد برای این کار در زمان عضویت اطلاعات واقعی خود را ارائه نکنید!).
برای دریافت اطلاعات ورود بعد از وارد شدن به سایت BugMeNot.com آدرس سایت مورد نظرتان را نوشته و دکمه Get Logins را کلیک کنید لیستی از یوزرنیم و پسوردها به همراه درصد افرادی

که صحت آن را تایید کرده‌اند نمایش داده خواهد شد…
در این میان سایت‌هایی وجود دارند که در ازای نمایش صفحات و به طور کلی استفاده از سرویس‌های عرضه شده در سایتشان هزینه‌ای را از کاربران خود دریافت می‌کنند، این در کنار وجود برخی حساب‌های بانکی هک شده باعث آن می‌شود که وجود سایتی مانند  BugMeNot برای منافع آنها مضر باشد این سایت‌ها می‌توانند با گزارش این موضوع به سایت از لیست شدن سایتشان جلوگیری کنند.
جالب است بدانید BugMeNot دارای اکانت از ۳۱۸۹۸۸ سایت است ولی به دلایل امنیتی و حریم شخصی لیست شده نمایش نمی دهد و باید جستجو کرد.
بازهم فایرفاکس وبگردی را ساده تر می کند با نصب این افزونه که توسط یکی از کاربران ساخته شده است برای ورود به سایتهای مختلف کافیست بر کادر وارد کردن یوزر و پسورد راست کلیک و گزینه Login with BugMeNot را انتخاب کنید

برای دسترسی ساده‌تر در مرورگرها “بوکمارکلت” نیز وجود دارد که از این سایت قابل اضافه کردن به مرورگر شما می باشد.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Excellent post however I was wondering if you could write a litte more
on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Bless you!
Also visit my web site ... my blog spark

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: