اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۱ مرداد، ۱۳۹۲

راهی مطمئن و صددرصد تضمینی جهت عبور از فیلتر

‎‏سلام ، همانطور که می دانید در هنگام استفاده از سرور های وی پی ان پس از اتصال صفحه سایتی باز نمی شود زیرا پورت 80 در هنگام اتصال از سرور های وی پی ان از سوی مخابرات ایران بسته می شود. بنابراین مجبور هستیم از فیلتر شکن یا پروکسی استفاده کنیم که با مشکل کم بود سرعت و پایین آمدن سرعت اینترنت روبرو می شویم . برای حل این مشکلات باید در اتصال از وی پی ان به سروری اتصال شویم که از پورت 443 استفاده شود تا با مشکل باز نشدن صفحه های وب روبه رو نشویم من سرور مورد نظر را پیدا کردم که این خصوصیات را دارد این سرور به این صورت عمل می کند که مانند فیلتر شکن به صورت برنامه نصب می شود سپس پس از نصب و کانکت کردن سرور می توانید از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید . دقت کنید کنید این نرم افزار به صورت وی پی ان عمل می کند و نیازی نیست در تنظیمات مرورگر ها ای پی و پورت وارد کنید . لینک دانلود مستقیم این وی پی ان پر سرعت در سطر زیر مشاهده می کنید . فقط کافی است بر روی ایکون زیر  کلیک کنید .

توضیح : لینک دانلود از سرور اختصاصی کمپانی می باشد و همچنین می توانید آخرین ورژن این  نرم افزار فوق را حتی پس از گذشت تاریخ ارسال این پست دریافت می کنید .
 
دریافت رایگان فایل

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: