اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ مهر، ۱۳۹۲

آموزش رایگان هک خط ثابت همراه اول

سلام ، امشب پستی که می خواهم ارسال کنم نه وی پی ان می باشد نه مربوط به اینترنت بلکه یک پست ویژه می باشد که به درخواست برخی از دوستان ارسال کردم . تا حالا انتقال شارژ از خطوط ایرانسل به ایرانسل و همچنین همراه اول به همراه اول شنیده اید ، اما تا به حال شنیده اید کسی بتواند از خط ثابت همراه اول (منظور خط هایی که با پیش شماره هایی مانند 0912  و ... آغاز می شود.) به یک خط غیر دائمی (منظور خطهایی که با پیش شماره های 0919  آغاز می شود.) انتقال شارژ بدهد ؟  !!! بله از این پس شما هم می توانید این کار را کنید صددرصد تضمینی می باشد .  در ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید.

 
کافیست گوشی یکی از دوستان و آشنایان خود را به مدت 2 دقیقه در دست خود بگیرید ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال کنید ، پس از مدت چند ثانیه پیامی به شما  داده می شود که حاوی رمز انتقال شارژ خط مورد نظرتان است ، توجه داشته باشید این رمز هیچ وقت تغیر نمی کند و جهت انتقال شارژ نمی خواهد هربار این رمز را دریافت کنید و همیشه از همان رمزاستفاده کنید. پس از دریافت رمز انتقال شارژ به سامانه 8911 پیامکی به دستور زیر ارسال کنید:

شماره مقصد به صورت کامل با پیش شماره*مبلغ انتقال به ریال*رمز انتقال
مانند نمونه زیر:


۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱*۱۰۰۰۰*۱۲۳۴۵۶۷۸

پس ارسال این دستور بلافاصله پیامی با همان شماره 8911 ارسال می شود به شکل زیر :

مشترک گرامی، آیا مطمئن هستید که می خواهید مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال به شماره ۰۹۱۹۰۰۰۰۰۰۰ انتقال یابد؟
لطفا در صورت تائید عدد ۱ و به منظور لغو دستور، عدد ۵ را ارسال نمایید.
(هزینه انتقال اعتبار ۴۰ تومان می باشد)

خوب دیگر نیاز نیست که  بگویم شما باید چه عددی در جواب ارسال کنید ؟!!!!!

چند نکته مهم :

» توجه داشته باشید هر خط بیشتر از ده هزار تومان شارژ انتقال نمی دهد و در ماه حداکثر سی هزار تومان مجاز به انقال شارژ می باشد.

» خطوط دائمی که بدهی دارند نمی توانند انتقال شارژ دهند .

» همه این مراحل شاید دو دقیقه هم طول نکشد پس شما می توانید مخفیانه این کار را انجام دهید ، ولی دو نکته را یادتان نرود اولی اینکه پیام کوتاهی که حاوی رمز انتقال شارژ امده است می توانید یک جایی نوشته تا در دفعات بعدی که خواستید از همان خط شارژ انتقال دهید نیاز به دریافت رمز نباشد ، پس از نوشتن رمز سریعا پیام حاوی رمز را پاک کنید زیرا چون به صورت واضح می نویسد رمز انقال شارژ صاحب خط متوجه کار شما می شود |، و همچنین در پایان کار یعنی فشار دادن آخرین کلید OK یا SEND بلافاصله پیام کوتاهی به همان خط قربانی ارسال می شود که نتیجه انتقال شارژ در آن عنوان شده است پس بعد از اخرین مرحله سریع گوشی قربانی را تحویل ندهید اندکی صبر کنید تا پیام آخر بیاید و پس از پاک کردن ان می توانید گوشی شخص را بدهید.

» خطی غیر دائمی که شارژ مورد نظر به آن انتقال پیدا می کند نیاز نیست حتما روشن باشد یا در دسترس باشد ، زیرا کار انتقال شارژ بدون روشن بودن یا در دسترس بودن خط انجام می شود .(یادتان باشد خط دائمی یا بهتر است بگویم قربانی حتما باید دردسترس ، یا بهتر است بگویم آنتن داشته باشد.)

این روش صددرصد تضمینی است امید وارم زیاد از حد سو استفاده نکنید ، و ES بیشتر این اموزش را داد نه به صورت مخفیانه انتقال شارژ دهید بلکه در مواقعی می باشد شما شارژ ندارید و هیچ خط غیر دائمی هم نیست به شما انتقال شارژ بدهد می توانید از دوست یا آشنایی که خط دائم دارد انتقال شارژ بدهید.

موفق و سربلند باشید.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

خواهشا هک کردن ساده و گام به گام ایمیل رو هم بذارید.خیلی لازم دارم.

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: