اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۶ بهمن، ۱۳۸۹

دانلود رایگان فیلتر شکن با ورژن جدید

Share سلام ، دوستان در ایمیلهای متعدد خواستار فیلتر شکن یا vpn بودند ،و انتقاد از اینکه چرا کم پست می کنم .عرض کنم ،فیلتر شکن زیاد هست ، ومن هم می توانم هر روز برایتان پست کنم ، اما وقتی کار نمی کند !!! بفرستم ؟؟؟ خوب الان برنامه ای پیدا کردم که ورژن های قبلی سرعت کامپوتر را پائین می آورد وهمچنین بعضی ها هم اعتقاد داشتن که همه سایتها را باز نمی کند.این ورژن که ورژن 10  به بالا هست تست کردم و روی همه سایتها باز شد حتی :Facebook را ، اما باید قبل از استفاده نکاتی را رعایت کنی تا برای شما مفید باشد.اگر دقیقا به نکات توجه کنی ، فکر کنم دیگر به vpn  نیاز نداشته باشید ،تست کن . برو ادامه مطلب هم نرم افزار را رایگان دانلود کن و هم روش استفاده از آن را یاد بگیر:


Share وقتی نرم افزار را اجرا کردی صبر کن تا صفحه مرور گر اتوماتیک باز شود . بعد از باز شدن سایت مورد نظر آن سایت را نبندید یا روی آن سایت برای ورود به سایتهای مورد نظر خود استفاده نکنید .بلکه صفحه اصلی برنامه را (منظور مرور گر باز شده است) به پائین صفحه ویندوز بفرستید ،سپس یک مرورگر جدید باز کنید ، انوقت سایت های خود ر ا داخل کادر جستجو وب قرار دهید.

نکته :یادتان باشد برای این نرم افزار از موزیلا استفاده نکنید ،زیرا سرعت را پائین می آورد .

نکته 2: ابتدا نرم افزار وقتی اجرا می شود ،باید سه ایکون که برای load هست ، پر شود و در پائین نرم افزاربنویسد: اتصال شما کامل شده.(در پائین نرم افزار می نویسد)

نکته 3 : اگر دیوار آتشی به جزء دیوار آتشی ویندوز در کامپوتر شما فعال هست ، غیر فعال کنید ،زیرا باعث می شود سرعت کند شود.
نکته 4 :اگر دیدی باز نشده روی نرم افزار روی آیکون home page کلیک کنید، البته بعد از ظاهر شدن پیغامی که نرم افزار برای اتصال کامل نمایش داده شد.
این ورژن یک ویژه گی دیگر هم دارد این است . دیگر نیاز نیست یکبار از آن استفاده کردی دیگر برای رفتن داخل وب سایت ها حتما فعال شود ، (مانند ورژن های قبل ) و دیگر نتوانید از موزیلا استفاده کنید.زیرا با استفاده از این ورژن هر دو مرور گر یعنی internet explorer و موزیلا را می توانید استفاده کنید .وسایتهایی که فیلتر هستند ، با مرور گر internet explorer و سایتهای عادی هم با موزیلا باز کنید. مطمئن باشید سرعت را پائین نمی آورد (به شرطی که نکات بالا را رعایت نکنید)

پیشنهاد می کنم ،اگر home page نرم افزار باز شد .در کادر جستجو آن ورژن جدید برای دانلود قرار داده شد .اگر دید هروقت از ورژنی که دارید بالاتر آمده دانلود کنید.



2 نظرات:

ناشناس گفت...

Very good blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
There are so many choices out there that I'm completely overwhelmed .. Any tips? Bless you!
Check out my page my article tools

ناشناس گفت...

obviouslу lіke your web ѕite howеver you have tο takе a look at thе ѕpelling on sеveral οf your
posts. Many of thеm аre rife with spеlling
iѕsues and I to fіnd it very bothеrsome to tell the truth neveгtheless I'll surely come again again.
Also visit my web blog : facebook castle ville

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: