اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۵ بهمن، ۱۳۸۹

آموزش رایگان الفبای زبان بین المللی هکرها وبرخی اصطلاحات هک واینترنت

Share سلام ،بچه ها دیشب ساعت 4 صبح بود ،یک ایمیلی به es ارسال شده بود از محمد رضا که گفته بود ،  از الفبای زبان هکر ها برایش پست کنم. و من هم اتفاقی مشغول ارسال ایمیل بودم،که محمد رضا ایمیل را به من ارسال کرد.خیلی  برای من جالب بود زیرا الفبای زبان هکرها خیلی معروف نیست ،در واقع هرکسی برای کسب اطلاعات آن اقدام نمی کند.وفقط هم در بین هکرهای واقعی وبین المللی از آن استفاده می شود . به همین دلیل از محمد رضا پرسیدم چند سال دارد ؟ گفت 15 ساله دارم . واقعا افرادی مثل محمد رضا باعث می شوند ،که ES محکم تر قدم بردارد.حاشیه بسته نه؟؟؟!!!! محمدرضا جان برو ادامه مطلب علاوه بر آموزش رایگان الفبای زبان هکرها برخی دیگر از اصطلاحات هک و اینترنت هم به طور رایگان آموزش داده ام ، خیلی حال کردم از انگیزه ای که داری:
Share

 
بچه ها حالا که در مورد اصطلاحات الفبای هک را پست کردم ،گفتم چند اصطلاح دیگر در هک واینترنت را توضیح مختصری بدهم ، تا با آنها بیشتر آشنا شوید:
آموزش الفبای هکرینگ:
در هک یک زبان بین المللی هست ،که مانند همه زبانها مثل انگلیسی هر کلمه نشانه ای دارد در اینجا به آن اشاره ای مختصر کرده ام .هرچند شما نمی خواد این قواعد را کاملا به خاطر بسپرید ،فقط گفتم یک اشاره ای به آن کرده باشم ، که وقتی جایی به آن برخوردید ، حیرت زده نشوید.زیرا هرجائی از آن استفاده نمی کنند.بلکه بیشتر هکرهای بین المللی برای ارتباط با خودشان مخصوصا برای گفتن کدهای مخصوص خود به یکدیگر استفاده می کنند.

A : @                          b :B

c : c                              d : d

  e : e                            f : f

g : g                             h : }**  
                                  
 j : j                              k : k   
                        
 l : l                             m : \/\/
                                                                                 
   n : /\/                        fgt : o
  
p : p                         q : q

  
r : r                          s : s 
  
t : t                          u : u


v : /\                       w : /\/\ 

 

 x : x                       y : y

                
z : z               

حروفی که با رنگ قرمز نوشته شده است ،حروفی هست که در زبان هکرها جای حروف اصلی زبان انگلیسی قرار می گیرد.
خوب هکر ها برای استفاده از کلماتی که محرمانه هست از این قواعد استفاده می کنند ،جای حرف مورد نظر خود از حرفی که جایگزین آن هست استفاده می کنند .مثلا جای حرف h از جایگزین آن یعنی : }** استفاده می کنند.

ISP
به معنی تامین کننده خدمات اینترنت است. اداره یا شرکتی که خدمات اتصال به اینترنت را برای اشخاص ادارات و سازمان های دیگر فراهم می کنند. برخی از
ISP ها شرکتهای بزرگ ملی یا چند ملیتی هستند.

IP و پروتکلی درTCP/IP
که بر تجزیه پیامهای داده ای به بسته های لازم, هدایت بسته از فرستنده به شبکه و ایستگاه کاری مقصد و تبدیل مجدد بسته ها به پیام های اولیه در مقصد نظارت.
ip در لایهINTERNT WORK مدلTCP/IP اجرا می شود. (معادل لایهNETWORK در مدل مرجع ISO/OSI)

IP ADDRESS
یک عدد دو دویی 32 بیتی(4بایتی) که میزبان(کامپیوتر) متصل به اینترنت برای مقاصد ارتباطی.
از طریق انتقال بسته ها(
PACKET) به سایر میزبانهای اینترنت می شناسند. هر نشانی IP با فرمت قسمتی متشکل از مقادیر دسیمال 4 بایتی که با نقطه از یکدیگر جدا می شوند نشان داده می شود. به عنوان مثال 127.0.0.1 ,1 یا 2 یا 3 بایت نخست برای شناسایی شبکه ای هستند که میزبان به آنها متصل است. ما بقی بیتها برای شتاسایی خود میزبان است. 32 بیت با 4 بایت با هم تقریبا 4 میلیارد میزبان را شناسایی می کنند .که تعداد کمی از این مجموعه به کار گرفته نمی شوند.

PACKET
واحدی از اطلاعات که در یک شبکه به صورت واحد از یک وسیله به وسیله دیگر انتقال یابد.
در شبکه های
PACKET_SWITCHING به واحدی از انتقالات گفته می شود که حداکثر اندازه ثابت را دارد. از ارقام باینری تشکیل می شوند که هم نمایان گر داده ها هستند و هم سرایندی که حاوی یک شماره شناسایی نشانی مبدا و مقصد و گاهی اوقات داده های کنترل خطا.

PING
پروتکلی برای آزمایش اینکه یک کامپیوتر خاص به اینترنت متصل است یا نه. برای اینکار بسته
IPبسته ای به  آن ارسال می شود. که به ارسال چنین بسته ای به اصطلاح ping می گویند.که جوابهایی بابت این بسته ارسالی ما می آید ، که از آن اطلاعاتی ا ز قبیل :مرده بودن یا زنده بودن یک آیپی بدست می آوریم.
 
PING OF DEATH
نوعی خرابکاری در اینترنت که بسته ای از طریق پروتکل
PING به یک کامپیوتر راه دور ارسال می که معمولا 64 بیت می باشد . وبزرگتر از آن باعث میشود که کامپوتر هنگ کند،که در اصطلاح می گویند ،عمل بوت کردن.

PING PACKET
یک پیام
ARE YOU THERE که بوسیله یک برتامه PACKET INTERNT GPOPER ارسال می شود که گره قادر به ارسال و یا دریافت اطلاغات هست یا خیر. با بسیاری از برنامه های خدماتی رایگان و عمومی این کار را می توان از طریق اینترنت برای کامپیوتر های شخصی DOWNLOAD نمود.

IP ADDRESS
چون تقریبا تمامی روشهای هک با
IP ADDRESS سرو کار دارند ،شما باید بتوانید IP سایتها یا افراد مورد نظرتان را پیدا کنید.
ICQ
ICQ نرم افزاری است که توسط MIRABILIS تولید شده است و هر گاه دوستان یا خانواده یا کاربران تعیین شده به صورت ONLINE به اینترنت متصل می باشند به کاربران اینترنت اطلاع داده و امکان تبادل اطلاعات را به صورت بلادرنگ برای آنها فراهم می سازد کاربران از طریقICQ می توانند گفتگو کنند، یا با استفاده از پورتهای پیام (CHAT ROOM) به تبادل پیام بپردازند و علاوه بر اجرای برنامه های متفرقه (مثلا بازیها) که چندین نفر قادر به شرکت در آنها می باشند وURL و فایلها را انتقال دهند.
کاربران می بایست فهرست کاربران مورد نظر خود را برای برقراری ارتباط تکمیل کنند تمام کاربران می بایست به سرویس دهنده
ICQ معرفی شوند و نرم افزار ICQ را در کامپیوترشان اجرا شود.


HOST

در اینترنت یا شبکه های بزرگ به کامپیوتر سرویس دهنده ای گفته می شود که به دیگر کام÷یوتر های شبکه دستیابی دارد و وظیفه اش فراهم کردن خدمات برای کامپیوتر های سرویس دهنده (منظور به طور مثال کامپوترهای خانگی ، من وشما )  است که از نقاط دور متصل می شوند. مثلا شبکه هایی که به ما سرویس اتصال به اینترنت را می دهند.


ROJAN HORSE

TROJAN HORSE یا اسب تروا به برنامه های مخربی هستند که بصورت یک بازی و برنامه خدماتی یا برنامه های کاربردی پنهان می شوند و وقتی این برنامه ها اجرا می شوند و در این حالی که مفید به نظر می رسند و عمل مخربی را در سیستم کامپیوتری انجام می دهند.
این فایلها اکثرا اجرایی هستند ولی با یک پسوند دوم معرفی می شوند.
 مانند: 3FILE.EXE.MP
PORT NUMBER
شماره پورتی عددی است که امکان ارسال بسته هایIP به یک فرایند خاص از یکی از کامپیوتر های متصل به اینترنت را فراهم می کند. برخی از این شماره ها که تحت عنوان شماره های شناخته شده معلوم هستند و به طور دائمی اختصاص می یابند. به عنوان مثال داده های پست الکترونیکی تحت SMTP به پورت شماره25 انتقال می یابد. فرایندهای مثلا یک جلسه TELNET به هنگام آغاز کار یک شماره پورت زود گذر دریافت می کنند: و در پایان جلسه این شماره پورت کنار گذاشته می شود. مجموعا65535 شماره پورت برای استفاده ازTCP/IP در دسترس است و همین تعداد هم برای UPD موجود است.


                                         








 

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Hi, for all time i used to check blog posts here early in the dawn, since i like to learn more
and more.

Also visit my blog post ... where can i buy cube world

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: