اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۴ بهمن، ۱۳۸۹

دانلود رایگان نرم افزار Easy_Mail_Recovery

Share دوستانی  از نرم افزاری که قول داده بودم ، خبر می گرفتند ، که نرم افزاری که برای ریکاوری (برگرداندن اطلاعات ) یاهوبود چی شد. و بعضی از دوستان هم گفته بودند  :چیه ،کم آوردی؟؟؟؟؟؟؟ خوب این نرم افزار هم برای ریکاوری کردن اطلاعت یاهو میل شما می باشد.اما باز این نرم افزار همان نرم افزاری که قول داده بودم نیست. آن نرم افزار تا چند روز دیگر اماده می شود .و البته من می توانستم این نرم افزار هم جای آن قرار دهم! اما من روزنامه چاپ نمی کنم ،که با عنوانی دهن پر کن ولی شرح آن خالی تر از خالی باشد.بی خیال !!،این نرم افزار هم همین کار را انجام می دهد ومن هم خودم فعلا از این استفاده می کنم. ولی قول es به قوت خود باقی هست ، و کم هم نمی آورد ،مطمئن باشید .برو ادامه مطلب رایگان نرم افزار EasyMailRecovery-Setup را دانلود کن ،تا آن نرم افزار استثنائی را برایتان پست کنم:
Share
وقتی داشتی دانلود می کردی دیدی حجم آن خیلی خیلی کم هست ،تعجب نکن !!!! و نگو کار نمی کند، من دارم استفاده می کنم . ولی اگر در ویندوز 7 اجرا نکرد ،روش اجرا کردن آن را در پست های قبلی در قسمت ادامه مطلب توضیح داده ام (البته این روش اجرا برای همه نرم افزارهایی که در ویندوز xp ورژن 7  می باشد.)


0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: