اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۹ خرداد، ۱۳۹۰

نرم افزار Password Generator


 
                                    کاربردی اینترنت
دانلود رایگان نرم افزار Password Generator
نرم افزار  Password Generator، نرم افزاری است، که کاربرد بسیار مهمی در اینترنت دارد . خیلی از افراد در اینترنت حسابهای گوناگونی دارند . مانند : eimail و یا در سایتهای معروف مانند facebook، alexa و همچنین شاید در هر سرور هم مانند ایمیل چندین حساب بازکرده اند. که همانطور که می دانیم هر حساب در اینترنت دارای یک user name و password است . برخی مواقع ... به ادامه مطلب مراجعه کنید :که وقتی حسابها زیاد می شوند به یاد آوردن اکانت آنها یک مقدار دشوار است و باید در جایی یادداشت کرد . نرم افزار  Password Generator در این مواقع  کاربرد دارد ، شما می توانید لیستی از ایمیلها و کلمات عبور و همچنین حسابهای کاربری دیگری که دارید تهیه کنید و آن را ذخیره کنید. علاوه بر آن شما می توانید لیستی از ایمیل های و آیدی های دوستان خود را تهیه کنید. نرم افزار بسیار مفیدی است ، مخصوصا دوستانی که برای نرم افزارهای بوت  و بمبر آیدی های زیادی جهت لوگین شدن می سازند این نرم افزار می تواند به آنها کمک کند که لیستی از  آدرس ایدی همچنین کلمات عبور آنها تهیه کنند . نرم افزار   Password Generator را که رجیسترشده است ، به رایگان دانلود کنید :



نام فایل:   Password Generator.rar
آدرس اینترنتی:
حجم فایل: 6,511 KB
تاریخ انتشار: 1390/03/18 03:28 PM
دریافت فایل:
Top Blog
بر روی لوگوی زیر کلیک کنید.و به این وبلاگ
در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید











 





Add URL Yahoo AddUrlYahoo

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: