اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۸ خرداد، ۱۳۹۰

ترفندی برای عکس برداری از پنجره های باز در صفحه نمایش



            ترفندهای ویندوز

سلام ، قبل از اینکه این پست مهم را ارسال کنم . از همه شما درخواستی دارم، نظر سنجی جدیدی در وبلاگ ایجاد شده است ، که خیلی حیاتی و مهم است .خواهش می کنم.نظر خود را ارسال کنید. ادامه کار این وبلاگ به این نظر سنجی شما بستگی دارد. ممنون از لطف همه  شما خوبان که همراهان همیشگی این وبلاگ هستید.
دوستی به من ایمیلی زد که" آیا می توان پنجره ای که در صفحه دسکتاپ ویندوز باز است ، به تنهایی از آن عکس برداری کنیم" منظور ایشان این است که مثلا پنجره چت در یاهو مسنجر را در صفحه نمایش ،عکس برداری کنیم به طوری که فقط از آن پنجره مورد نظر ،عکس بگیریم و تمام  صفحه نمایش را عکس برداری نکنیم. در جواب این دوست خوبم باید عرض کنم ، بله می شود !! اما درست نیست این ترفند را آموزش داد، زیرا خودتان می دانید که اگر فرد بی جنبه ای این ترفند را یاد بگیرد خیلی کارهای ناپسندی می تواند انجام بدهد. اما چون من می دانم در بین دوستان من چنین افرادی نیستند. این ترفند را آموزش می دهم که دیگر از نرم افزارهایی که جهت عکس برداری از فریم ها و پنجره ها کاربرد دارند ،استفاده نکنید . به ادامه مطلب جهت مشاهده این ترفند مراجعه کنید:


همانطور که در پستهای قبلی ترفندی آموزش دادم که شما می توانید از صفحه نمایش ویندوز عکس برداری کنید ، حالا می خواهم آموزش بدهم که این ترفند را روی یک پنجره خاص اجرا کنید. برای این کار هم از ابتدا این ترفند را دوباره توضیح می دهم .

همانطور که یادتان است گفتم ، اگر خواستید به طور مثال از پنجره چت یاهو مسنجر عکس برداری کنید ، کلید prntscr کیبورد خود را فشار می دهید ، سپس  نرم افزار paint ویندوز را باز می کنید ، روی صفحه نرم افزار paint کلیک راست می کنید و گزینه paste را کلیک می کنید ( البته می توانید کلید میانبر : ctrl+v هم استفاده کنید) و در آخر قسمت مورد نظر خود را بوسیله کادر برش که در ابزار نرم افزار paint است ، قسمت مورد نظر خود را انتخاب و جدا بکنید. همانطور که می دانید با استفاده از این ترفند تمام قسمت صفحه نمایش عکس برداری می شود ، اگر بخواهیم فقط از پنجره pm در یاهو مسنجر عکس برداری کنیم ، تمام پنجره هایی که باز هستند را به قسمت پایین صفحه انتقال می دهیم ( minimize) و فقط پنجره مورد نظر را که در مثال ما پنجره پیغام در یاهو مسنجر است ، را در صفحه باز باشد. آنگاه به همراه با  کلید prntscr کی بورد ، کلید alt را فشار می دهیم . در حالت کلید از کلید میانبر Alt+prntscr استفاده می کنیم ، و در اخر هم مانند ترفند اول در صفحه نرم افزار paint کلید ctrl+v را فشار می دهیم (ویا کلیک راست در صفحه و انتخاب گزینه paste جهت انتقال عکس گرفته شده به داخل نرم افزار paint و ذخیره کردن آن در هارد دیسک )

امید وارم این ترفند برای شما مفید باشد و کارهای مثبتی بتوانید با آن انجام دهید !!!! هر جا هستید خوب و خوش باشید ، راستی در نظر سنجی شرکت کنید برای es خیلی مهم است .


منبع :essystem

Add URL Yahoo AddUrlYahoo

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: