اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۵ مهر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Ap PDF Password Recovery 3.1

ویرایش و  حذف رمز ، فایلهای pdf ، با Ap PDF Password Recovery
  اکثر نرم افزارهایی که این کاربرد را دارند اما در هنگام اجرا ناقص کار می کنند  و یا اصلا اجرا نمی شوند، بیشتر به دلیل این است که رجیستر شده نیست.  نرم افزارAp PDF Password Recovery 3.1 ، نام نرم افزار بسیار کم حجمی است که ،به کاربران علاوه بر دسترسی به محتویات فایل های پی دی اف بدون نیاز به وارد کردن رمز ورود، قادر به ایجاد تغییرات در فایل PDF نیز می باشند، تغییراتی نظیر ویرایش متن، اضافه و یا حذف قسمتی از مطالب و … .همچنین این نرم افزار قابلیت اجرای فایل های PDF را نیز دارا می باشد و دیگر برای خواندن کتاب های الکترونیکی نیازی به نرم افزار Adobe Acrobat نمی باشد. یک ایمیلی به من رسیده که متن این ایمیل به این شرح است :
 "سلام ، خسته نباشید اگر ممکن است یک نرم افزار ارسال کنید تا بتوانید فایل های پی دی اف را ویرایش کنیم ، اگر هم بتوان رمز عبور برروی فایلهای پی دی اف را هم تغیر یا حذف کنیم ، که عالی است اما یک خواهش دارم در گوگل جستجو درخواست من بیش از هزار سایت بود که همه با این عنوان مطلب خودشان را ارسال کردند و من هم بیش از بیست نرم افزار در این ضمینه دانلود کردم اما یا رجیستر نبود و کامل کار نمی کرد یا خراب بود...
دانلود رایگان نرم افزار Ap PDF Password Recovery 3.1
 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
اگر ممکن است نرم افزاری که خودتان تست کرده باشید و صددرصد مطمئن هستید کار می کند برایم ارسال کنید ممنون می شوم" منظور نویسنده این نامه این بود که آقا اگر نرم افزاری دارید که بتوانیم به طور کامل فایلهای pdf را ویرایش و رمز موجود برروی آنها را حذف کنید ارسال کنید اما اگر نسبت به سالم بودن نرم افزار صددرصد اطمینان دارید ، رجیستر شده ارسال کنید .   حق با شما است اکثر نرم افزارهایی که این کاربرد را دارند اما در هنگام اجرا ناقص کار و یا اصلا اجرا نمی شوند بیشتر به دلیل این است که رجیستر شده نیست. اما من نرم افزار Ap PDF Password Recovery، را رجیستر شده ارسال کردم و صددرصد تضمینی می باشد .




دانلوددانلود رایگان نرم افزارAp_PDF_Password_Recovery_31 (حجم :946 KB)
رمزرمز عبور فایل : es
سایتمنبع : essystem




 


0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: