اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۵ مهر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Error Repair Professional

رفع عیوب اخطار های ویندوز با نرم افزار Error Repair Professional 4.2
در خیلی از مواقع پس از نصب یک نرم افزار ، پیغام های اخطاری مشاهده می کنیم ، شاید به ظاهر، ویندوز مشکلی پیدا نکرده باشد ، اما همین پیغام ها با عث کند شدن سرعت ویندوز می شود ، اگر هم با اینترنت سروکار داشته باشید ، باعث اخطال در شبکه می شود .زیرا این پیام ها به ما این پبام را می دهند ، که فایل یا فایلهایی در رجیستری ویندوز خراب می باشد.نرم افزار Error Repair Professional 4.2 ، نام نرم افزاری است که به صورت خودکارمنشا این پیغام های اخطار را که درویندوز ایجاد می شود جستجو  و  آنها را برطرف می کند.
دانلود رایگان نرم افزار Error Repair Professional
نرم افزار Error Repair Professional 4.2،  علاوه بر جستجو منشا اصلی اخطارهای ویندوز و برطرف سازی آنها بعنوان یک ابزار جهت پاکسازی رجیستری ویندوز هم کاربرد دارد .
نرم افزار هایی که همین کاربرد را دارند یعنی پاکسازی و تعمیر فایلهای رجیستری ویندوز ، بسیار زیاد هستند اما چونرجیستر نشده اند فایلها را جستجو می کند اما در هنگام برطرف سازی ، از کاربر می خواهد که نرم افزار را رجیستر کند تا ادامه کاررا ، که اصلی ترین مرحله هم است انجام بدهد.اما es، نرم افزار Repairsoft Error Repair، رجیستر شده برایتان ارسال کردم تا با این مشکل روبه رو نشوید.
 رجیستری ویندوز یک بانک اطلاعاتی قوی برای ذخیره تنظیمات و گزینه های سیستم عامل است. همچنین تنظیمات و اطلاعات مهم سخت افزار، نرم افزار، کاربران و الویت های PC شما می باشد. هر زمان که کاربری تغییراتی را در کنترل پنل ایجاد می کند یا فایل ها انجمن، کنترل دسترسی سیستم و یا نصب نرم افزار ها را که انجام می دهد

ویژگی های کلیدی نرم افزار Repairsoft Error Repair Professional v4.1.4 :
- شناسایی و تعمیر Error های موجود در سیستم.
- بر طرف ساختن مشکلات سطحی سیستم و جلوگیری از بزرگتر شدن این مشکلات.
- قابلیت تعمیر Error ها به صورت اتوماتیک و بدون دریافت دستور از طرف کاربر.
- افزایش سرعت سیستم و روان تر کار کاردن آن.
- امکان تعمیر و پاکسازی فایل های مخرب موجود در رجیستری به صورت دستی.
- مدیریت کامل بر رجیستری ویندوز.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
دانلوددانلود رایگان نرم افزارError Repair Professional 4.2 (حجم : 1.20 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : es
سایتمنبع : essystem



0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: