اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۲ آبان، ۱۳۹۰

سوار بر امواج وب با essystem-ASProxy

سایت فیلترشکن اختصاصی essystem 
این هم پست ویژه ، که معرفی سایت جدید فیلترشکن است ، سایت فیلترشکن اختصاصی es ، علاوه بر اضافه شدن امکانات بسیار زیادی نسبت به سایت قبلی ، همچنین با  سرعت باورنکردنی تمامی سایتهای فیلترشده را باز می کند . 
بعد از این اینکه سایت قبلی به دلیل اشتباه خودم و بی معرفتی برخی از بچه ها که در اموزش ها  گفته بودم از سروری که پروکسی های عبور از فیلتررا پشتیبانی می کرد ، به صورت مستقیم استفاده نکنید اما  ... حذف شد ، تصمیم گرفتم برای اینکه دوبار این سایت را برای استفاده و عبور از فیلتر اماده کنم با برنامه ریزی دقیق تر از سایت قبلی بسیار پرقدرت تر طراحی شود.
سایت فیلتر شکن جدید ،  که همین الان طراحی آن  تمام شد و در اینترنت بارگذاری کردم ، از ویژه گی های خاصی که دارد می توان به این اشاره کرد که آدرس ثابتی دارد و هرروز به صورت اتوماتیک آپدبت می شود و از پروکسی های جدید استفاده می کند از همه مهمتر از سرور خارجی جهت بارگذاری صفحه استفاده کردم تا نگران حذف شدن سرور نباشید و همچنین وجود ابزاردانلود ، باعث شده است ،علاوه بر استفاده بعنوان یک فیلترشکن ، بعنوان سرویسهای رایگان اینترنتی دیگر هم  استفاده کرد.
 در تنظیماتی پروکسی صفحه به کاربر این امکان داده شده است تا بتوانند ، خود چگونگی ورود به صفحات فیلترشده مانند حذف عکس ها و ... را تعیین کنند.
به ادامه مطلب مراجعه کنید.....
 برای هر قسمت این سایت مانند تنظیمات توضیحاتی داده شده است که شما را در روش استفاده از تمامی خدمات کمک کند این توضیحات به زبان فارسی می باشد .

فکر کنم خودتان سایت را مشاهده کنید بهتراز این باشد من توصیف کنم !!!!

راستی قبل از اینکه وارد سایت شوید شما هم می خواهید مانند همین سایت رایگان سایتی اختصاصی با آدرس اختصاصی داشته باشید ؟؟!!!!!

آدرس دامین کوتاه سایت »»

http://essystem2.tk

آدرس لینک اصلی سایت »» 

http://essystem.somee.com

 آرزوهای زیبایی برای تک و تک آرزوهایتان آرزو می کنم .



    0 نظرات:

    عضویت رایگان در خبرنامه

    جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email: