اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۱ مهر، ۱۳۹۰

اکانت رایگان vpn صددرصد نامحدود

اکانت رایگان وی یی ان صددرصد نامحدود
سلام ، قبلا درمورد سرور هایی که با  اکانت ثابت ، free و free اجازه اتصال به وی پی ان را برای ما فراهم می کردند ، صحبت کرده بودم مانند http://freevpn.tv، اما متاسفانه برخی ازاین سرور ها در دسترس نیستند وبرخی دیگر،هم  تغییر سرور داده اند ، به همین دلیل به خودم گفتم این سرور ها را دوباره باید جمع آوری کنم و برای شما ارسال کنم . تعداد سرور های جمع آوری شده 4 سرور است که یکی جهت استفاده درموبایل هم، کاربرد دارد . شما می توانید با ساخت یک کانکتشن ساده از هرکدام از سرور ها که موردنظرتان است استفاده کنید وجهت استفاده از آنها ،نیازی به آپدیت اکانت ها نیست ، یعنی صددرصد رایگان و نامحدود می توانید از این چهار سرور پرسرعت استفاده کنید.
جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.......
از اکانت های زیر می توانید، طور دائم استفاده کنید یعنی اکانت تغیر نمی کند .
فراموش نکنید اگر با هرکدام از سرور های زیر کانکت شدید برای اولین باری که صفحه سایتی را بخواهید باز کنید به طور خودکار،صفحه ای باز می شود که از شما می خواهد با کلیک برروی لینک فعالسازی که همان لینک ورود به صفحه سایت  سرور مورد نظر است کلیک کنید تا بتوانید از اکانت استفاده کنید ، وبا کلیک برروی لینک فعالسازی  مرورگر مستقیم وارد صفحات وب موردنظرتان می شود، این کار فقط یکبار انجام میشود و  تا لحظه ای که دیسکانکت نشده اید نیاز به فعالسازی نیست و پس از دسکانکتی دوباره بخواهید به سرور وصل شوید باید برای اولین بار لینک فعالسازی را کلیک کنید.
 لینک دانلود ،کانکتشن ، سرور اول و دوم را ارسال کردم ، جهت استفاده از سرور های سوم و چهارم می توانید ، از همان کانکتشن های استفاده کنید و اطلاعات (منظورم آیپی سرور است) سرور قبلی راجایگزین ، سرور مورد نظرتان کنید.
ip Server» ukpptp.hotfreevpn.com      Username: free        Password: 1234
ip Server» capptp.hotfreevpn.com  Username: free            Password: 1234
 سرور سوم جهت استفاده در موبایل هم کاربرد دارد.
ipServer» freemobilevpn.net               Username: free        Password: free
ip Server»freevpntv.com                     Username: free        Password: 1234
 

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: