اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۴ مهر، ۱۳۹۰

دریافت اکانت رایگان vpn بدون استفاده از فیلترشکن

نسخه آموزشی ، نرم افزار دریافت اکانت رایگان وی پی ان (بدون استفاده از فیلترشکن)
 سلام ، اگر چند روزی است پست ارسال نمی کنم ، به دلیل این است که دارم برروی پست ویژه کار می کنم ، من هر وقت به کسی می گویم می خواهم یک نرم افزاری بسازم که بدون فیلتر برای همیشه اکانت رایگان vpn، دریافت کرد می گوید " دیوانه شدی ، سعی کن همیشه در  واقعیت زندگی کنی ، چقدر در خیالات خودت هستی ؟!" ولی بخدا من اعتقاد دارم هر چیزی که انسان فکرش را می کند واقعیت دارد!این قانون طبیعت است ، شاید فکر کنید دیوانه شده ام ولی به خدا این قانون وجود دارد و من به شما ثابت می کنم.
 همین الان نسخه آزمایشی نرم افزاراختصاصی دریافت اکانت رایگان وی پی ان بدون استفاده از فیلترشکن به پایان رسید،البته باز عرض می کنم آزمایشی و کامل این نرم افزار پس از گرفتن جواب مثبت از نسخه آزمایشی  ارسال می شود . طریق کار با این نرم افزار به این صورت است که شما کافی است آن را اجرا کنید صفحه ای باز می شود که اکانت صفحه سایت www,bfvpn.com را مشاهده می کنید و می توانید پس از دوازده ساعت که پایان اعتبار  اکانت این سرور است ،دوباره بدون فیلتر اکانت جدید را دریافت کنید . به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
در نسخه ازمایشی فقط برای دریافت این سرور برنامه نویسی شده است و اگر خدا خواست و جواب مثبت گرفتم جهت دریافت اکانت از بقیه سرور ها هم نرم افزار آن ساخته و ارسال می شود . 
بچه ها تا الان نزدیک به سه ماه است داشتم روی این نرم افزار کار می کردم ، البته هنوز تمام نشده است اما به پایان راه نزدیک است من به همه ثابت می کنم که دیوانه نشده ام و این قانون طبیعت وجود دارد که هر چیزی که در ذهن شما می آید وجود دارد من هم در ذهن خودم این نرم افزار راساختم و مطمئن باشید ، در واقیعت هم ساخته می شود .

یک خواهش دارم اگر مشکلی در دریافت اکانت با این نرم افزار مشاهده کردید به من اطلاع دهید ، این کار شما به من خیلی کمک بزرگی می کند .
راهنما »» هنگامی که فایل را دانلود می کنید ، فایل را از حالت zip خارج کرده و سپس در پوشه essystem آیکونی با نام e2 مشاهده می کنید ، چند لحظه ای صبر کنید اگر صفحه ای که اکانت وی پی ان می باشد بازنشده وارد همان پوشه essystem شوید و یک صفحه وب با نام E  مشاهده می کنید ، آن صفحه را باز کنید اکانت به روز وساعته سرور bffreevpn را دریافت می کنید.

تذکر »» از همان ابتدا اگر صفحه e را باز کنید و نرم افزار جانبی اجرا نشود اکانت ظاهرشده در صفحه به روزشده نیست پس ابتدا ایکون e2 را اجرا کنید و پس از چند لحظه که تحمل کنید صفحه به صورت اتوماتیک باز می شود ، اگر نشد برروی صفحه e کلیک کنید.


 منتظر کمک وراهنمایی های شما بابت این نرم افزار هستم .
حجم نرم افزار:509 کیلوبایت
دریافت رایگان نرم افزار

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام کارت جالبه خسته نباشی
اما اکانت به روز نمیشه ،صفحه به صورت اتوماتیک باز می شه و

همیشه پسورد 1924 داده میشه

Unknown گفت...

سلام ، ممنون که خبر دادی عرض کنم من هم به همین دلیل کپی صفحه وب را همراه با فایل ارسال کردم ، همانطور که گفته بودم ، به صورت آزمایشی این نرم افزار ارسال شده است ، شما وقتی ایکون را یکبار اجرا کردی و دیدی اکانت تغیر نکرده از صفحه وبی که ارسال کردم استفاده کن به این صورت که فقط دو کلیک کن و صفحه اکانت باز می شود اما قبل از ان حتما نرم افزار را یکبار اجرا اگر جواب گرفتم در نسخه اصلی دیگر نیاز به این کارنیست فقط شما نرم افزار اجرا می کنید . موفق باشید

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: