اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ آذر، ۱۳۹۰

ساخت سایت فیلترشکن شخصی ، صددرصد تضمینی

سلام ، ارسال پست ویژه که چند هفته ای بود ، که به شما وعده می دادم ، آماده ارسال شده است . حتما همه شما منتظر این هستید ببینید این پست چه پستی است که من وعده می دادم و یا اصلا راحت تر صحبت کنیم ، شلوغ می کردم . من ارسال کردم شما قضاوت کنید . درابتدا قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید یک نگاهی به سایت فیلترشکن اختصاصی es کنید ، اگر سایت را قبلا مشاهده کرده اید ،باز من از شما  خواهش می کنم یکبار دیگر این سایت را مشاهده کنید . 
ورود به سایت ... 
 ساخت سایت فیلترشکن شخصی ، صددرصد تضمینی

 دوست عزیز در این پست می خواهم آموزش ساخت این سایت را به همه شما بدهم ، سایتی حتی با قالب یا ظاهری اختیاری از شما و همچنین اسم شخصی خودتان بدون استفاده از سرور مجازی که خیلی مهم است ، تا شما برای باز کردن سایتهای فیلترشده از سرور دیگری استفاده نکنید ،مانند سایت قبلی خوب البته این سایت با سایت قبلی ،  خیلی فرق دارد اگر یادتان باشد سایت قبلی تحت سروریا  سایت دیگر عمل می کرد اما در این سایت شما نگران این نیستید ایا سروری که از آن خدمات می گیرید  ، فیلتر ویا حدف شود و از همه مهمتر به شما یک سرور، خارجی معرفی می کنم تا بتوانید سایت خودتان را آپدیت کند که این امکان کاملا که رایگان است ،تا  نگران،حذف فایلها آپدیت شده خودتان نباشید.

یادتان است مانند سایت پرشین گیگ و پارسا اسپیس هرکدام بیش از 500 فایل من را حذف کردند و من مجبور شدم از اول تمام لینک های دانلود عوض کنم و یادم هست که برخی از شما ها از این خرابی لینک ها خسته شده بودید و تقریبا نا امید اما من که نا امید نشدم زیرا به خدا نه فاز 'می دهم و  نه شعار ، اما در اینجا es با قلم هایی پررنگ می نویسد ، که  من امدم پی دردسر اصلا راحت بگویم من برای دردسر آفریده شده ام شما خراب کنید من درست می کنم  به قول یک دوست های خوبم ،  همه درها قفل بود ما از دیوار پریدیم .
 همانطور که می دانید سایت فوق دارای بخش های مختلفی است که هرکدام یک کاربرد مهمی دارد ، ولی از همه امکانات سایت چشم پوشی کنیم ، ابزار دانلودی که در سایت وجود بسیار پرقدرست است این ابزار کاربردی بسیار مهم دارد شما لینک دانلود برخی ازسایتها را می بینید فیلتراست اما خود سایت فیلترنیست خیلی ازاین سایتها مشاهده کرده اید ، شما دیگر نیاز نیست  که با یک وی پی ان و یا سایت فیلترشکن استفاده کنید فقط برای یک لینک دانلود در اینجا این ابزار به کمک شما می آید و در ضمن ابزار دانلود قابلیت تبدیل لینک دانلود غیر مستقیم به لینک دانلود مستقیم را دارد.

با ارسال این پست همه مردم ایران صاحب  سایتی فیلترشکن اختصاصی هستند ، اختصاص داشتن سایت فیلترشکن به هر شخص امتیاز های فراوانی دارد ، از مهمترین آنها می توان به دو ویژه گی زیر اشاره کرد :

1-  علاوه براینکه پهنای باند سایتها فیلترشکن  کم نمی شود بلکه سرعت سرور ها زیادترهم می شود .اول: به دلیل این که تنها خود صاحب سایت از آن استفاده می کند، سایت عبور دارای سرعت بسیار بالایی است
دوم: به دلیل این که آدرس سایت را فقط صاحب سایت می داند و به صورت عمومی در اینترنت موجود نیست، هیچ وقت سایت غیر فعال نخواهد شد
البته مورد بالا به شرطی درست است که صاحب سایت عبور، خودش آدرس را در اینترنت قرار ندهد و یا این که به فرد دومی ارائه ندهد 
یک توضیح کوچک هم راجع به  اسکریپت ها بدهم تا  در آموزش این واژه را مشاهده کردی ، تعجب نکنید . البته نمی خواهم کامل وارد بحث نصب اسکریپت ها شویم ، زیرا این بحث بسیار گسترده است و کلا یکی از شاخه های هنر اینترنت و حرفه وبلاگ نویسی است ، و بنده دراینجا یک توضیح بسیار کوچکی  می دهم شاید از نظر علمی توضیحی که من می دهم بسیار کوچک باشد.
بچه ها وقتی به طور کلی یک سایت طراحی می شود همانطور که در منوهای سایتها شما قسمت های مختلفی مشاهده می کنید در طراحی هم باید قسمت های مختلفی طراحی شود این قسمت ها برخلاف مشاهده شما به صورت جداگانه انجام و در هنگام بارگذاری در اینترنت همه آنها به هم متصل می شود که به این قسمت ها اسکریپت و اتصال آنها را نصب اسکریپت می گویند .
شما ابتدا فایلی را دانلود می کنید که با فرمت zip  است در داخل فایل فایلهای زیادی وجود دارد که هر کدام از این فایل ها اسکریپت هستند حالا شما در این پست اموزش می بینید که چگونه این فایل های دریافتی را در اینترنت بارگزاری و همچنین به هم متصل می کنید که به اصطلاح نصب اسکریپت ها می گویند .
نکته : این آموزش را به دوقست تقسیم می کنیم اولی این است که شما بتوانید اسکریپت ها را نصب و در واقع فایلهای دریافتی را به یک صفحه وب که آمده استفاده است تبدیل کنید .
قسمت دوم این است که شما فایلهایی که دریافت می کنیم ، همانطور که گفتم اطلاعات صفحه وب شما است در قالب سایت فیلتر شکن اختصاصی من است و شما پس نصب همان صفحه را می بینیم فقط آدرس آن فرق می کند . 
البته تمام تنظیمات پروکسی با تغیر آدرس کاملا با تنظیمات سایت من فرق کرده است و ماباقی ویرایش در قالب یا ظاهر سایت است اما من قسمت دوم را به این اختصاص دادم که شما تقریبا قالب هم تغیر دهید که پس از نصب اسکریپت به شما توضیح می دهم که بین فایلهای دریافتی کدام فایل را باز کنید و اطلاعات را تغیر دهید.
توجه داشته باشید که قسمت دوم را فعلا فراموش کنید زیرا همانطور که عرض کردم جنبه ظاهری سایت شما است و برای شما بیشتر قدرت پروکسی ساخته شده مهم است و  به روش نصب شما  بسیار زیاد ارتباط دارد .
 
توضیح در مورد این اسکریپت:
در این آموزش قصد داریم نحوه نصب یک اسکریپت قدرتمند را آموزش دهیم
اسکریپت "ای اس پرو " به زبان های "سی پلاس" و "جاوا اسکریپت" نوشته شده است. دارای نسخه کامل فارسی و ساپورت عالی از زبان فارسی می باشد
با نصب این اسکریپت، کاربر می تواند به صورت ناشناس به گشت و گذار در اینترنت پرداخته، بدون این که نگرانی از افشای هویت خود داشته باشد.
ابتدا اسکریپت را  دانلود کنید .  
پس از دانلود بدون اینکه فایل را از حالت فشرده یا zip ، خارج کنید ، آن را باید در سرور مورد نظرتان (محلی که فایل های شما در اینترنت آپلود یا بارگزاری می شود) آپلود کنید .
شما می توانید هر سروری را جهت اپلود فایلها انتخاب کنید اما باید توجه داشته باشید که اولاسرور مطمئن باشد و همچنین سرور ایرانی نباشد که این موضوع را من خودم همانطور که شاهد بودید دوبار تجربه کردم .  و ویژه گی دوم سرور انتخابی شما پهنای باند بالا سرور است که مخصوصا برای نصب اسکریپت های پروکسی باید سرعت مناسب باشد .
من یک سرور به شما معرفی میکنم که همه ویژه گی های گفته شده را دارد و از همه مهمتر رایگان هم است .
در این مرحله می خواهیم اسکریپت مورد نظر را نصب کنیم .
ابتدا وارد سایت www.somee.com ، شوید ، بله درست متوجه شدید این همان سروری است که فایلها را می خواهید آپدیت کنید ، برای استفاده از این سرور حتما می دانید مانند دیگر سرور های باید یک حساب باز کنید که در این سرور همانطور که عرض کردم رایگان است ، روش ثبت نام و فعال کردن دامین در این سایت را به صورت تصویری قدم به قدم آموزش داده ام .









با توجه به اموزش بالا حتما به این نکته توجه کرده اید که در انتخاب آدرس دامین و حتی یوزرنیم حساب کاربری خودتان در سایت somee.com باید خیلی دقت کنید ، زیرا نام سایت شما با همین نام ایجاد می شود .
در آخر اگر تمام مراحل فوق را کامل انجام داده باشید باید آدرس سایت خودتان یعنی
  www.نام دامین شما  .somee.com
را وارد مرورگر کنید سایتی فیلترشکن مانند سایت اختصاصی من ظاهر می شود که البته یک تفاوت بزرگی دارد که آدرس سایت شما با من فرق دارد درواقع به طور کامل از نظرتنظیمات پروکسی فرق کرده است .
 من منتظر سوالات شما هستم راستش اگر به شما نخواهم دروغ بگویم من برای اولین بار حتی به صورت حضوری از کسی که داشت آموزش می داد (تازه فکرش کنید حضوری بود ) تا دوروز سوال می کردم پس نگران این نباشید که اگر سوال کنید ......
اما می رسیم به بحث قالب وبلاگ و تغیراتی که در ظاهر سایت می خواهید اجرا کنید.
برای تغیر دادن قالب ظاهر سایت در فایل که به صورت فایل zip است یک فایلی به نام وپسوند Theme.master وجود دارد ، این فایل را باز کنید البته همانطور که مشاهده می کنید پسوند فایل با .master ذخیره شده است به همین دلیل شما باید آن را با برنامه not pade ویندوز باز کنید که پس از باز کردن کدهای html نوشته شده است که برخی از این نوشته هها بسیار آشنا است مانند essystem یا کلمات فارسی که هنگام بازکردن سایت مشاهده می کنید وجود دارد ، اگر با کدهای html  آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم فقط از این روش فایل را ویرایش کنید ، در صفحه notpade کلیدهای کنترل و f یعنی ctrl+f را وارد کنید ( کلید ctrl  را فشار دهید و به همین صورت که انگشت شما برروی کلید است کلید f (حرف f) ، را بزنید تا کادر جستجو باز شود و شما در آن کادر تایپ کنید essystem سپس در صفحه سایت هر کلمه Essystem را به کمک جستجو گر notpad مشاهده کنید نام دلخواه خودتان را تایپ کنید ، اگر که با کدهای html آشنایی داری باز تغیرات بیشتری می توانی بدهی مانند شکل صفحه و ... ولی اگر اشنایی ندارید با تغیراتی که عرض کردم قنائت کنید زیرا اگر کدی اشتباه تایپ یا حذف شود امکان دارد هنگام ظاهرشدن سایت تمامی قالب سایت شکل  ابتدا را نداشته باشد.  به طور کل این قسمت کار خاصی ندارد فقط می توانید با  سلیقه خودتان ، البته همراه با دقت شما یک سایت بسیار زیبا و از همه مهمتر قدرتمند با نام اختصاصی خودتان داشته باشید ، می توانید ادرس سایت خودتان  را به دیگران هم بدهید و یا کار عاقلانه تری انجام دهید و سرعت سایت را پایین نیاورید و به دوستان خودتان آموزش ساخت این سایت را بدهید، بچه ها یادتان باشد در علم اینترنت به من واقعیتی ثابت شده است ، اگر در آموزش کوتاهی کنید ، مطمئن باشید در ادامه یادگیری به مشکل برمی خورید و   به این فکر نکنید که اگر ترفندی به کسی یاد بدهید دیگر  نسبت به شخص  برتری ندارید ، اگر من این ذهنیت را داشتم ، هیچ وقت اموزش ساخت این سایت را ارسال نمی کردم و یا همان اکانت های رایگان وی پی ان را رایگان ارسال نمی کردم و مانند دیگر سایت ها جهت فروش در وبلاگ قرار می دادم ، اما من به دنبال رسیدن به هدف بزرگی هستم ، و آموزش ویادگیری من پله های رسیدن به پایان راه است و برای اینکه این پله ها را بسازم . (قابل توجه شما عزیزانی که می پرسید چرا ...؟ )
نکته آخر  :
در تغیری که در فایل Theme.master ، ایجاد می کنید ، یادتان باشد ؛ فایل را حتما در همان پسوند ذخیره کنید  بهترین روش برای تغیر نکردن پسوند فایل این است :
برروی فایل اصلی یک کلیک کنید تا با همان نام و پسوند ذخیره شود .(منظوم با قراردادن .master) ، خیالتان راحت نشود و برای اطمینان  از ترفند فوق ، جهت ذخیره سازی فایل استفاده کنید. 
و در آخر یادتان نرود فایل را که جایگزین فایل قبلی کردید کل فایل ها را به فایل zip تبدیل کنید تا در سرور بتوانید آپدیت کنید .

می نویسم یادگار ، گر نباشم روزگاری ، از ما بماند یک یادگاری

زیباترین آرزوها را برای آرزوهای زیبایتان آرزو می کنم ، باز مثل همیشه با شعار 
اینترنت بدون فیلتر حق همه مردم ایران است 

از همه  شما دوستان خداحافظی می کنم .

3 نظرات:

ناشناس گفت...

با سلام. میخاستم بدونم که این اسکریپت ها و قالب ها رو باید از کجا دانلود کنیم آخه؟ با تشکر.

Unknown گفت...

سلام ،اگر یک مقدار در خواندن مطالب عجله نکنی بد نیست ، هرچند که باز مقصر من هستم و بنده ام اشتباه خودم را قبول دارم . زیرا لینک دانلود در متن پست باید ، کاملا جدا باشد تا برای کاربر به راحتی قابل مشاهده باشد . اما اگر یک مقدار دقت می کردی در همان ابتدا صفحه لینک دانلود فایل های اسکریپت را می توانستید مشاهده کنید ، اما باز ممنونم اگر شما نبودی من هم متوجه اشتباه خودم نمیشدم ، دوستانی هم که در آینده این نظر را می بینند یادشان باشند من پس از سوال دوستمان پست را اصلاح کردم و طبق ظاهر قبلی لینک دانلود به همان سایز و فونت متن پست بود و به خوبی قابل مشاهده نبود . باز هم از ارسال نظر شما ممنونم.

ناشناس گفت...

باسلام خدمت استاد وبرادرعزیزتر ازجانم!
برای دیدن کامل آموزش حضرتعالی بامشکل مواجه شدم یعنی ازقسمت گذینه دانلود اسکریپت به بعد، تا حدودنزدیکی های آخر آموزش را
کامل نمایش نمیدهد!!؟ ضمنن چند وقتی است که پورتهای وی پی ان را تقریبا بسته اند ومن به ناچار از اولتراسورف استفاده میکنم که آنهم
زیاد تعریف ندارد،آیا نرم افزاربهتری تاکنون آمده ویا راه حل تست شدهء دیگری هم هست .البته میدانم این پست آموزشی مربوط به خیلی گذشته است،ولی شاید بشودحالا هم مثل گذشته کاربردبسیاری داشته باشد!و
یک خواهش هم دارم من هرچه گشتم گذینه ای را پیدانکردم که در چنین مواقعی کار فیلترشکن سایت بسیار بسیار گرانبهای شما راانجام دهدوبتوان از صد فیلترینگ گذشت!!! بازهم مانند دیگر دوستان اززحمات بی دریغتان کمال سپاسگذاری رادارم و منتظرپاسخ وراهنمایی تان هستم. باتشکر

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: