اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۸ آذر، ۱۳۹۰

ترفندی استثنائی برای دانلود مستقیم از سایت youtube

سلام ، سایت یوتوپ (YOU TUBE) ، از مشهورترین سایت های ، اشتراک گذاری فایل های ویدیوئی می باشد . حتما می دانید که دانلود کردن از این سایت امکان پذیر نیست و نمی شود فایلهای را به طور مستقیم دانلود کرد . نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که امکان این را فراهم میکند که کاربران بتوانند فایلهای موجود در سایت یوتوپ را دانلود کنند ، همچنین افزونه های موجود در مرورگر ها ، یکی دیگر از ابزار دانلود مستقیم از سایت یوتوپ می باشد . اما همه این ابزارها شاید برای برخی از شما ها یا دردسترس نباشد ویا سازگاری آنها با مرورگرها مقداری دشوار باشد ، امشب سایتی به شما معرفی می کنم که فقط کافی است آدرس صفحه ای که فایل مورد نظر شما وجود دارد وارد کنید ، آنگاه به راحتی دانلود کنید . از خصوصیات دیگر این سایت این است که شما می توانید حتی فایل مورد نظرتان با  پسوند های مختلفی دانلود کنید و همچنین آپلود و اشتراک گذاری فایلها از دیگر ویژه گی های این سایت می باشد ،همچنین ،آموزش روش استفاده ازاین سرویس رایگان ، به طور کامل ارسال شده است .
برای استفاده از سرویس  رایگان ، این سایت ابتدا وارد لینک زیر شوید .
پس از ورود به این سایت کادری مشاهده می کنید که جای آدرس مورد نظر شما می باشد ، در پایین این کادر ، می توانید پسوندی که می خواهید فایل شما به آن تبدیل شود انتخاب کنید ، اگر نوع پسوند را تغیر ندهید به صورت پیش فرض برروی پسوند FLV قرار دارد ، که فایل شما هم با همین پسوند دانلود می شود .
به طور تقریبی می توانیم توضیحات بالا را در تصویر پایین خلاصه کرد:
ترفندی استثنائی برای دانلود مستقیم از سایت youtube

نکته » با توجه به توضیحات بالا برای دانلود فایل ما باید دو مرتبه اقدام به دانلود کنیم ، اما این اشتباه برداشت نشود در دانلود مرحل اول ، مدت زمانی بسیار کوتاه آدرس لینک درج شده شما را به آدرس لینک دانلود مستقیم فایل تبدیل می کند و در مرحله دوم دانلود شما فایل را از طریق لینک دانلود مستقیم که درمرحله اول ساخته شده است ، دانلود می کنید .

پس از انتخاب مراحل فوق همانطور که عرض کردم ، باید برای ادامه کار گزینه CONTINUE ، را کلیک کنید ودر آخر پس از مدت زمانی کوتاه صفحه ای باز می شود که لینک دانلود فایل شما درج شده است و با کلیک برروی گزینه DOWNLOAD ، می توانید فایل خود را دانلود کنید.
سرور فوق بسیار پرسرعت است ، و دیگر نیازی به هیچ نرم افزار و یا افزونه  نیست.
نکته » خیلی از بچه ها شاید با این سوال همواره فکر خودشان را مشغول می کنند آدرس اولیه فایل یا همان لینک غیر مستقیم از کجا بدست آوریم ؟؟!! بچه ها همان صفحه ای که فایل ویدیوئی ، خود را کلیک کرده اید تا در سایت یوتوپ ، مشاهده کنید در نوار ابزار مرورگر کپی کنید که معمولا به این صورت می باشد :
www.youtube.com/watch?v="پسوند فایل مورد نظر شما درج می شود"
موفق و سربلند باشید.
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:




0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: