اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۷ اردیبهشت، ۱۳۹۰

فیلترشکن تحت وب ، پرسرعت و کم حجم

یک فیلترشکن تحت وب ، پرسرعت و کم حجم که براحتی می توانید یک صفحه وب در هارد دیسک خود ذخیره کنید ، و پس از وارد شدن در اینترنت با یک کلیک آن را در مرورگر خود باز کنید ،و شما برای ورود به هر سایتی که فیلتر است  ،مشکل فیلتربودن آن را دارید ، به راحتی وارد این سایت بشوید ، با سرعت باور نکردنی این فیلترشکن از یک پروکسی سرور پرسرعتی تغزیه می شود. برو ادامه مطلب لینک دانلود رایگان این فیلترشکن کم حجم را رایگان دانلود کنید:


۱۶ اردیبهشت، ۱۳۹۰

روش هایی براي بالا بردن امنيت در ياهو

 امروزه بیشتر کاربران، نگران آیدی یاهو خود هستند. به دلیل اینکه این ایدی یاهو هر فرد ایمیل او هم حساب می شود ، نگرانی ها بابت هک شدن آنها بسیار زیاد شده است.این را هم بدانید که  امنیت در ایمیل از سرور یاهو خیلی کمتر،از سرور جی میل می باشد. به همین دلیل بود که خیلی از بچه ها در ایمیل های خود سوال می کردند:  چگونه می توانیم از هک شدن ایمیل و آیدی یاهو خود جلوگیری کنیم. برای برقراری امنیت بیشتر در ایمیل و ایدی یاهو پیشنهاد می کنم ،در ادامه مطلب به مشاهده ، 13 روشی که اگربه انها  توجه کنید، خیلی می توانید از هک شدن ایمیل سرور یاهو خود جلوگیری کنید. برای مشاهده این 13 روش به ادامه مطلب مراجعه کنید:

فیلترشکن های ،پرسرعت

من قصد داشتم دیگر برای معرفی سایت های فیلترشکن از خبرنامه استفاده کنم ، البته بیشتر آنها به افرادی که آدرس ایمیل خود را در خبرنامه ثبت کرده اند ، ارسال می شود . اما مانند این لیست که تعداد زیادی هم می باشد ، در وبلاگ رایگان ارسال کردم ، این لیست جدیدترین سایتهای فیلترشکن ، پرسرعت می باشد ، که در ادامه مطلب می توانید این لیست را مشاهده کنید:

۱۵ اردیبهشت، ۱۳۹۰

دوازده کلید میانبر که بعید می دانم بلد باشید !!!!

دوازده کلید میانبر که بعید می دانم بلد باشید !!!!
1. ساخت فولدر جدید در ویندوز 7:
b>>شما با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+N می‌توانید در محیط ویندوز 7، یک پوشه جدید بسازید. کاری که در ویندوزهای قبلی امکان‌پذیر نبود.
2. بازیابی تب‌های به اشتباه بسته شده در مرورگرها: با استفاده از کلیدهای ترکیبی در Ctrl+Shift+T می‌توان آخرین تب بسته شده در مرورگر را مجدد بازیابی کرد. این ترفند بر روی کلیه مرورگرهای جدید عملی است.
3. ایجاد یک یادداشت جدید با وارد کردن محتویات کلیپ‌بورد در نرم‌افزار Evernote: نرم‌افزار Evernote یک برنامه پرطرفدار برای یادداشت‌برداری است که برای اکثر سیستم‌عامل‌های معروف عرضه شده است. در صورتی که از این برنامه در محیط ویندوز استفاده می‌کنید، با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+V در هر قسمتی از محیط ویندوز، می‌توانید آنچه که پیش از این Copy کرده‌اید را در یک یادداشت جدید تحویل بگیرید. در نتیجه دیگر نیازی نیست یک یادداشت جدید ایجاد کنید و محتویات کلیپ‌بورد را در آن Paste کنید.
4. دو کلید ترکیبی در فیس‌بوک: پس از ورود به سایت Facebook و ورود به حساب کاربری خود، با استفاده از کلید ترکیبی Alt+1 می‌توانید مستقیماً به صفحه News Feed مراجعه کنید. همچنین کلیدهای Alt+2 شما را مستقیماً به صفحه پروفایل‌تان خواهد برد. دقت کنید در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید از کلیدهای Alt+Shift به جای Alt استفاده کنید. همچنین از کلیدهای عددی بالای کیبورد استفاده نمایید.
5. ارسال پست جدید در توئیتر: در محیط Twitter، با فشردن کلید n، امکان ارسال یک توئیت جدید مهیا خواهد شد. همچنین فشردن کلید g و پس از آن r، شما را به تب Mentions@ خواهد برد.
6. فعالیت‌های سریع در TweetDeck: یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار در حوزه شبکه‌های اجتماعی نرم‌افزار TweetDeck است که به کاربر امکان مدیریت حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر را می‌دهد. در صورتی که شما نیز از این برنامه برای حساب توئیتر خود استفاده می‌کنید، بعد از اینکه یک توئیت را با استفاده کلیدهای بالا و پایین انتخاب کردید، کلید Space را فشار دهید. خواهید دید که یک پنل کوچک پدیدار می‌شود که با فشردن کلیدهای که در آن مشخص شده است می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را بر روی آن توئیت اعمال کنید. لازم به ذکر است فشردن کلید میان‌بر / در این برنامه، یک ستون جستجوی جدید ایجاد خواهد کرد.
7. بررسی نتایج گوگل با کی‌بورد: برای استفاده از این ترفند بایستی در ابتدا از فعال بودن قابلیت Instant در جستجوی گوگل اطمینان پیدا کنید. برای این کار بایستی به صفحه Search settings گوگل بروید و اطمینان پیدا کنید گزینه Use Google Instant انتخاب شده باشد. اکنون در صورتی که عبارتی در گوگل جستجو کنید، پس از مشاهده نتایج، با استفاده از کلیدهای بالا و پایین می‌توانید هر نتیجه را به حالت انتخاب دربیاورید. با فشردن Enter وارد آن شوید و با فشردن کلید جهت راست، صفحه پیش‌نمایش آن را مشاهده کنید.
8. ارسال سریع ایمیل در Gmail: پس از تایپ متن یک ایمیل در محیط Gmail، به جای کلیک بر روی دکمه Send، کافی است کلیدهای ترکیبی Tab+Enter را فشار دهید تا ایمیل ارسال شود.
9. ورود به آیتم کنونی در گوگل ریدر: در صورتی که از گودر برای مطالعه فید سایت‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنید، کافی است به هنگام مشاهده یک آیتم، کلید V را فشار دهید. خواهید دید که مستقیماً به صفحه‌ پست مورد نظر در سایت اصلی خواهید رفت.
10. عکس‌برداری از پنجره جاری در محیط ویندوز: اکثر کاربران اطلاع دارند که با فشردن کلید Print Screen در محیط ویندوز، یک تصویر از کل صفحه در کلیپ‌بورد ویندوز ذخیره خواهد شد. اما در صورتی که از کلید ترکیبی Alt+Print Screen استفاده کنید، یک تصویر از پنجره جاری ویندوز در کلیپ‌بورد ذخیره می‌شود.
11. ثبت تاریخ جاری در Notepad: در صورتی که قصد دارید تاریخ و ساعت جاری را در Notepad وارد کنید، نیازی به تایپ آن نخواهید داشت. کافی است کلید F5 را فشار دهید تا زمان کنونی درج گردد.
12.نرم‌افزار WLW برنامه‌ای است که اکثر وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای با آن سروکار دارند و نگارش مطالب خود را توسط آن انجام می‌دهند. در صورتی که شما نیز از این برنامه بهره‌ می‌گیرید بایستی بدانید با استفاده از کلید F2 به هنگام نگارش یک پست جدید، می‌توانید جزئیات مطلب نظیر موضوع و زمان ارسال آن را تغییر دهید. همچنین کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+1 الی Ctrl+Alt+6 اندازه عنوان را از کوچک به بزرگ تغییر خواهد داد.

ترفندی برای جلوگیری لز ویروسی شدن فلش درایور

امروزه در اینترنت ویروسی جدیدی پر شده است ، که بیشتر مخصوص فلش درایور ها می باشد ، که شاید کمتر کسی پیدا بشود ، داخل محیط اینترنت برود و با  این ویروس که به ویروسهای اتوران مشهور هستند ، آشنا نباشد.این ویروس که بیشتر در حافظه های فلش درایور جاخوش می کند ، باعث شده است که تقریبا 5 ایمیل از آدرسهای مختلف به من ارسال بشود ، که درخواست کرده بودند چگونه می توانند از ورود ویروسهای اتوران در حافظه فلش خود جلوگیری بکنند ، در ادامه مطلب می توانید با ترفندی آشنا شوید که با عث می شود از ورود این ویروس مشهور در داخل فضای فلش درایور خود جلوگیری کنید:

ترفندی جهت پی بردن به آخرین زمان وتاریخی که سیستم ما خاموش شده است:


دوست خوبمان از کرمانشاه ایمیلی زده بود که درخواست کرده بود، که چگونه می توانیم متوجه بشوید سیستم کامپیوتر ما در چه تاریخ وزمانی برای آخرین بار خاموش شده است ، البته این ترفند در خریدهای کامپیوتر شما هم بسیار کاربرد دارد ،که متوجه می شوید  سیستم شما چقدر کار کرده است ، و آیا فروشنده با شما صادق بوده است یا نه ؟؟!! در ادامه مطلب می توانید با این ترفند بسیار ساده اما پرکاربرد آشنا بشوید:

۱۴ اردیبهشت، ۱۳۹۰

معرفی تعدادی ازسرویسهای جالب در google



سلام ، چند روز پیش یک مقاله جالبی داشتم می خواندم ، مطلب جالبی مشاهده کردم بعنوان ، معرفی  سرویسهای google  ابتدا نمی خواستم به صورت کامل بخوانم ، گفتم تکراری است ، و همه سرویسهای گوگل را می شناسم ، اما یک نگاهی  کردم نام برخی از  سرویسهای گوگل را مشاهده کردم،که صادقانه من خودم تاحالا نمی دانستم شرکت گوگل به غیراز سرویسهای عادی مانند جستجو ، دیکشنری و ... سرویس دیگری هم دارد که حداقل من نشناسم ، دیدم خیلی از دنیای اینترنت عقب هستم ،هرروز به سرویسهای گوگل اضافه می شود ولی من هنوز ازیک  جستجو گر و خیلی هم علمی باشم از ترجمه متن آنلاین آن استفاده می کنم ، خلاصه تعدادی از این سرویسها را جمع آوری کردم و برای شما ارسال کردم ، سرویسهایی که برای من حداقل سرویسهای جدیدی بود به شما هم پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب به مشاهده این لیست بپردازید ،  ضرر نمی کنید :

چگونه بفهمیم دوستمان در یاهو مسنجر (مخفی( Invisible است؟

چگونه بفهمیم دوستمان در یاهو مسنجر (مخفی( Invisible است؟
یاهو مسنجر یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های چت و گفتگوی آنلاین است که با وجود معرفی سرویس‌های مشابه هنوز از محبوبیت آن کاسته نشده است. اما یکی از مشکلاتی که اخیراً در بین کاربران این برنامه شایع شده است مشکل نمایش پیام‌های رد و بدل شده در محیط یاهو مسنجر است. به این صورت که در پنجره چت، جملات ارسالی و دریافتی دیده نمیشود و صفحه خالی باقی می‌ماند. باید بدانید که این مشکل نه به دلیل وجود ویروس است و نه با کارهایی نظیر پاک کردن و نصب مجدد یاهو مسنجر حل می‌شود، چرا که مشکل از جایی آب می‌خورد که فکرش را نمی‌کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه رفع این مشکل بپردازیم. پیش از هر کار بایستی بدانید این مشکل پس از نصب نسخه آزمایشی مرورگر Internet Explorer 9 به وجود می‌آید. اما با حذف کردن این مرورگر از روی ویندوز هم مشکل حل نمی‌شود. اما جهت رفع این مشکل: ابتدا به منوی Start بروید و عبارت cmd را وارد نمایید. بر روی cmd.exe راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید (این کار را بایستی حتماً انجام دهید. اکنون در پنجره Command Prompt ابتدا دستور زیر را وارد کرده و Enter بزنید: regsvr32 jscript.dll سپس دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید: regsvr32 vbscript.dll مشکل با انجام این کار حل خواهد شد. دقت کنید که در صورتی که مشکل حل نشد، دو دستور زیر را نیز در محیط CMD وارد کنید: regsvr32 msxml3.dll regsvr32 scrrun.dll در صورتی که مشکل باز هم حل نشد، آخرین نسخه Java Runtime Environment را از سایت www.java.com دانلود نموده و نصب کنید. سپس دستورات فوق را مجدداً وارد نمایید. راه‌حل دیگر: در صورتی که این ترفند موجب حل مشکل نشد و یا اینکه اصلاً این مشکل به دلیل نصب IE 9 حادث نشده بود، این ترفند را اجرا کنید: بر روی منوی Start کلیک کنید و عبارت regedit را وارد نمایید. پس از باز شدن رجیستری ویندوز،‌ به مسیر زیر بروید: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones اکنون دقت کنید بایستی در پوشه Zones، تعداد 5 پوشه از 0 تا 4 وجود داشته باشد (0، 1، 2، 3 و 4). در صورتی که هر پوشه‏ دیگری به جز این 5 پوشه وجود داشت،‌ بر روی آن راست کلیک کنید و Delete را انتخاب کنید و پوشه اضافی را حذف کنید. پس از این کار یک‏بار سیستم را از نو راه ‏اندازی کنید.

۱۳ اردیبهشت، ۱۳۹۰

عوض کردن ادیتور سورس صفحات وب:

عوض کردن ادیتور سورس صفحات وب:
اگر بخشی از صفحه (متن یا هر چیز دیگر) را با کلیک موس انتخاب یا Highlight کنید و از منوی کلیک راست گزینه View Selection Source را انتخاب کنید، سورس صفحه و آن بخش انتخاب شده در یک ادیتور که مختص خود فایرفاکس است به نمایش در می آید . اگر میخواهید که آن ادیتور را  به سلیقه خودتان عوض کنید و هنگام کلیک بر روی گزینه View Selection Source نرم افزار مورد نظرتان برای نمایش سورس صفحه پدیدار شود، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا به کلید view_source.editor.external مقدار true دهید. سپس کلید view_source.editor.path را پیدا کرده و برای مقدار آن، از آدرس ادیتور مورد نظر خودتان استفاده کنید. مثلاً برای Notepad میتوانید مقدار C:WINDOWSNOTEPAD.EXE را به کلید بدهید تا برای نمایش سورس صفحات، از Notepad استفاده شود . N: کمتر کردن مقدار حافظه اشغال شده توسط فایرفاکس، هنگامیکه آنرا Minimize می نمایید: با اینکار هنگامیکه شما فایرفاکس را Minimize کنید ، حدود 10 مگابایت از فضایی که فایرفاکس از رم اشغال کرده است، به Virtual Memory انتقال می یابد و اینگونه شما فضای رم بیشتری هنگام Minimize کردن فایرفاکس دارید.برای اعمال این قابلیت ، بر روی یک کلید (هر کلیدی) کلیک راست کنید و از منوی New گزینه Boolean را انتخاب کنید. در پنجره باز شده config.trim_on_minimize را وارد کنید. در آخر مقدار True را برای کلید ساخته شده قرار دهید. (به نقل از ترفنستان ) O: درجه بزرگنمایی یکسان برای همه سایتها: وقتی شما میزان Zoom یک سایت را تغییر میدهید (با کلید Ctrl و غلتک موس) ، آن مقدار بزرگنمایی فقط برای همان سایت ذخیره میشود .اگر دوست دارید که یک مقدار زوم ثابت (مثلاً 110%) بر روی همه سایتها اعمال شود، به کلید browser.zoom.siteSpecific مقدار false دهید . P: غیرفعال کردن ویژگی محو شدن اتوماتیک Toolbar، در حالت :Full Screen وقتی در حالت Full Screen با زدن کلید Ctrl+F11 به سر میبرید، در حالت پیشفرض نوار ابزار مرورگر بصورت اتوماتیک محو میشود و با بردن موس به بالای پنجره مرورگر دوباره نوار ابزار ظاهر میشود. اگر میخواهید که نوار ابزار همیشه نشان داده شود و بصورت اتوماتیک محو نشود، به کلید browser.fullscreen.autohide مقدار false بدهید(به نقل از ترفنستان). Q: افزایش تعداد افزونه های نمایش داده شده در بخش :Get Add-ons در بخش Get Add-ons که از Tools->Add-ons->Get Add-ons قابل دسترسی است، مرورگر به شما 5 افزونه مفید را پیشنهاد میکند که شما میتوانید از همانجا نیز افزونه را دانلود کنید. در صورتیکه میخواهید تعداد بیشتری افزونه به شما پیشنهاد شود، به کلید   extensions.getAddons.maxResultsمقداری بیشتر از 5 را دهید.

۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۰

نرم افزار ی برای چک کردن وضعیت وبکم افراد در یاهو مسنجر

سلام ، یک نرم افزار فوق العاه کم حجم و رایگان برای شما ارسال کردم ، که این امکان را می دهد ،وضعیت روشن و خاموش بودن وبکم  افراد در یاهو مسنجر را تشخیص بدهید.این نرم افزار فقط 23kb حجم دارد ، اما صددرصد به شما تضمین می کنم ، که اشتباه نمی کند ، حتی افرادی که در یاهومسنجر مخفی هستند هم نمی توانند در مقابل این نرم افزار پرقدرت وبکم خودشان را مخفی کنند. از ویژه گی مهم این نرم افزار کم حجم واستثنائی این است که حتی شما بدون حضور در یاهومسنجر هم می توانید وضعیت وبکم دیگران را چک کنید.درضمن کسانی که می پرسیدند چگونه می توانیم تشخیص بدهیم که یک تصویر ارسالی حقیقی است یا نه ؟؟؟ باید عرض کنم این نرم افزار برای شما مشخص می کند که وبکم ارسالی به شما اصل یا مجازی است ، زیرا اگر یک وبکم مجازی باشد این نرم افزار در چک کردن وضعیت وبکم ، آنرا در وضعیت offline نشان می دهد، وشما متوجه می شوید تصاویر ارسالی به شما واقعیت ندارد . در ادامه مطلب برو رایگان دانلود کن :

آموزش بدست اوردن آیپی از آیپی جعلی افراد

اگر کسی از آیپی جعلی یا دروغین استفاده می کند ، می توانیم آیپی واقعی آنها را بدون استفاده از نرم افزار بدست آوریم ؟؟!! به طور مثال آیپی شخصی را به وسیله ایمیلی که برای شما ارسال کرده است، را بدست آوردید. اما وقتی وارد سایتهایی که برای بدست آوردن منطقه جغرافیایی آیپی هستند ،مراجعه می کنید ، آدرس آیپی را یا نامشخص ویا یک مکان غیر عادی نمایش میدهد .مانند: آیپی افرادی که ازvpnها استفاده می کنند. امروز می خواهم بدون استفاده از نرم افزار به شما آموزش بدهم که چگونه آیپی واقعی این افراد را می توانید بدون استفاده از نرم افزار ، بدست آورید ، این آموزش همراه با تصاویر آموزشی بوده است . برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید:

دانلود رایگان نرم افزار uTorrent 2.2 Build 19640

نرم افزار uTorrent 2.2 Build 19640، یک نرم افزار بسیار کم حجمی، برای افزایش سرعت دانلود فایلها در سایت turrent می باشد ، که با استفاده از این نرم افزار به راحتی از سایت turrent فایلهای خود را با سرعت بالا دانلود کنید ، این نرم افزار بسیار کم حجم را می توانید در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید:

غیرفعال کردن قابلیت Scan and Fix در ویندوز7 :

غیرفعال کردن قابلیت Scan and Fix در ویندوز7 :
یکی از امکاناتی که برای اولین بار در ویندوز 7 رونمایی شده است قابلیت Scan and Fix است که در قالب یک پنجره به هنگام اتصال فلش دیسک و به طور کلی دیسک های برداشتنی (Removable Disk) به دستگاه نمایش داده می‌شود. کاربرد Scan and Fix در اسکن و تعمیر مشکلات سیستمی سخت‌‌افزارهایی که است که به کامپیوتر متصل می‌شوند. در صورتی که به این قابلیت علاقه‌ای ندارید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به معرفی آن خواهیم پرداخت می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
بدین منظور: ابتدا به منوی Start بروید و عبارت msconfig را وارد نمایید. حال بر روی cmd.exe راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید. سپس در پنجره System Configuration، به تب Services بروید. اکنون در میان سرویس های موجود، Shell Hardware Detection را یافته و تیک کنار آن را بردارید. پنجره را OK کنید. در مرحله بعدی، عبارت services.msc را در منوی Start وارد کرده و Enter بزنید. در پنجره Services، از میان سرویس‌های موجود مجدداً Shell Hardware Detection را یافته و بر روی آن دوبار کلیک کنید. در پنجره باز شده، بر روی دکمه Stop کلیک کنید.همچنین وضعیت گزینه Automatic را بر روی Disabed تنظیم نمایید. نهایتاً روی دکمه OK کلیک نمایید. خواهید دید که با این کار در صورت اتصال یک دیسک برداشتنی، دیگر اثری از Scan and Repair نخواهد بود. لازم به ذکر است با انجام این کار، دیگر پنجره Autoplay هم به هنگام اتصال یک دیسک برداشتنی نمایش داده نخواهد شد. همچنین در صورتی که قصد دارید مجدداً Scan and Fix را فعال کنید کافی است تمامی تنظیمات فوق را به حالت اولیه بازگردانید.

دانلود رایگان نر م افزار Internet Download Manager v5.19.Build 2


Internet Download Manager v5.19.Build 2، نام نرم افزار معروفی می باشد ، که فکر نکنم نیاز به توصیف داشته باشد ، و برای همه این نرم افزار شناخته شده است ، که از نظر es قویترین نرم افزار برای افزایش سرعت دانلود هر نوع فایلی در اینترنت می باشد. نرم افزار Internet Download Manager باتقسیم فایلهای مورد دانلود به 8 قسمت باعث افزایش سرعت در دانلود و همچنین قابلیت resume ، در دانلود فایلهای مورد دانلود شما بشود. از قابلیتهای دیگر این نرم افزار می توان به :
  • دانلود آسان و سرعت بالا در دانلود فایلها
  • دسته بندی فایلهای دانلود شده
  • پشتیبانی از پروتکلهای :http، https ،ftp

    اشاره کرد . در ادامه مطلب آخرین ورژن نرم افزار Internet Download Manager همراه با فایل کرک نرم افزار را رایگان دانلود کنید:

دانلود رایگان نرم افزار کم حجم InstantGet 2.10

نرم افزار InstantGet 2.10، یک نرم افزار بسیار کم حجم برای افزایش سرعت در دانلود فایلها از اینترنت کاربرد دارد.این نرم افزار استثنائی سرعت دانلود فایلهای شما را در اینترنت بیش از 80 درصد افزایش می دهد ، نرم افزار فوق که فقط حدود 1/12mb حجم دارد اما سرعت دانلود هر نوع فایلی را در اینترنت به شکل چشم گیری افزایش می دهد ، نرم افزار InstantGet 2.10 که کاملا از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند ، به شما این امکان را می دهد .... برای مشاهده ادامه توضیحات و لینک دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید:

دانلود رایگان نرم افزار GetRight 6.3

نرم افزار GetRight 6.3، نام نرم افزار پرقدرت دیگری، برای افزایش سرعت دانلود ،هرنوع فایلی در اینترنت است. اما این نرم افزار یک ویژه گی خاصی دارد، که باعث شده با دیگر نرم افزارها یک تفاوت بزرگی داشته باشد ،از نرم افزار GetRight 6.3 علاوه افزایش دانلود فایلها ، می توانید در آپلود کردن فایلهای خود هم استفاده کنید . برای مشاهده تصویری از  محیط نرم افزار  GetRight 6.3  ولینک دانلود رایگان این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید:

۱۱ اردیبهشت، ۱۳۹۰

ترفند تغییر شماره سرویس پک ویندوز از طریق رجیستری


ترفند تغییر شماره سرویس پک ویندوز از طریق رجیستری
همان‌طور که می‌دانید ویندوزهایی نظیر XP و ویستا دارای سرویس پک‌های مختلفی هستند. سرویس پک‌ها در اصل مجموعه‌ای از به روزرسانی‌های نرم‌افزاری‌اند که در طی زمان‌های مختلف از جانب مایکروسافت عرضه می‌شوند. این بسته‌های نرم‌افزاری امنیت، ثبات و سازگاری ویندوز را بهبود می‌بخشند. ممکن است شما گاهی قصد نصب یک نرم‌افزار یا بازی خاص را داشته باشید، اما به دلیل قدیمی بودن سرویس پک ویندوز امکان این کار مهیا نباشد؛ در این زمان چه می‌کنید؟ آیا چاره‌ای به جز نصب سرویس پک جدید وجود ندارد؟ شما با استفاده از این ترفند می‌توانید عنوان یا شماره سرویس پک ویندوز خود را تغییر دهید و این مشکل را بدون نصب سرویس پک جدید حل کنید. به عنوان مثال بازی GTA IV تنها بر روی سرویس پک 3 ویندوز XP قابل نصب است. یعنی اگر ویندوز XP شما سرویس پک 2 باشد بازی نصب نخواهد شد. با استفاده از این ترفند می‌توانید سرویس پک 2 ویندوز را به 3 تغییر دهید، بدون آنکه سرویس پک 3 را نصب کنید و در نهایت نیز بازی را بدون مشکل نصب نمایید. لازم به ذکر است این کار از طریق رجیستری ویندوز صورت می‌پذیرد. بدین منظور: در ویندوز XP از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری ویندوز باز شود. در ویندوز ویستا نیز پس از ورود به منوی Start عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. حال در پنجره Registry Editor به مسیر زیر بروید:HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Windows اکنون از قسمت دیگر پنجره، گزینه CSDVersion را یافته و بر روی آن دوبار کلیک کنید. در قسمت Value data عدد 100 یا 200 یا 300 و یا همین طور به ترتیب قابل مشاهده است. دقت کنید  منظور از 100 سرویس پک 1، منظور از 200 سرویس پک 2 و همین طور الی آخر است. یعنی اگر عدد 200 وجود داشت سرویس پک نصب شده بر روی ویندوز شما سرویس پک 2 است و جهت تغییر عنوان آن کافی است عدد 300 را وارد کنید که به معنای سرویس پک 3 است. به این ترتیب می‌توانید شماره سرویس پک در ویندوز را تغییر دهید. با OK کردن تنظیمات ذخیره خواهد شد. در پایان نیز یک بار سیستم را Restart نمایید.

چگونه آدرس ایمیل دیگران را پیدا کنیم ؟

وقتی صحبت از پیدا کردن آدرس ایمیل افراد به گوش می رسد، فکر همه ما به سایت http://people.yahoo.com می رود یا در هر وبلاگ یا سایتی  سوال می شود، چگونه آدرس ایمیل دیگران را پیدا کنیم ؟ همه در جواب ، آدرس این سایت را می دهند، من منکر درست بودن این جواب نیستم ، ولی منظور این است ، آیا کسی توانسته با این سایت به طور دقیق آدرس ایمیل افراد را با دادن مشخصات اولیه آنها مانند اسم کوچک یا کشور پیدا کند یا اگرهم پیدا کرده از 10 جستجو چند تا از آنها جواب او بوده است ؟؟؟!!! به همین دلیل تصمیم گرفتم ، که من دیگر این جواب تکراری را به محمد از کرمان ندهم ، و نگویم محمد جان برو به آدرس ... دوست داشتم به محمد و محمدهای دیگر  چند آدرس جدیدتر معرفی کنم یا بهتراست ، بگویم روش جدیدتری برای پیدا کردن آدرس ایمیل افراد نشان بدهم. در ادامه مطلب می توانید ، روش های بدست آوردن آدرس ایمیل افراد را مشاهده کنید:

پیدا کردن ip افراد از طریق ایمیل در سرور جی میل

سلام ،درایمیل های ارسالی به es ،نحوه پیدا کردن  ip افراد از طریق ایمیل در سرورهای یاهو و جی میل را درخواست زیادی بود. در آموزشهای گام به گام هک طریقه پیدا کردن آیپی از ایمیل یاهو را آموزش داده ام ، اما در سرور جی میل را برای اولین بار می خواهم آموزش بدهم ، این آموزش همراه با تصاویرمی باشد، تا دیگر هیچ ابهامی برای شما باقی نماند.همچنیین در این آموزش به شما توضیح داده ام که با پیدا کردن آیپی افراد چگونه آدرس محل سکونت آنها را هم بدست بیاورید. در ادامه مطلب نحوه بدست آوردن آیپی افراد از طریق ایمیل در سرور جی میل را آموزش ببینید:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: