اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۱ خرداد، ۱۳۹۰

۹ کلید میانبر کاربردی در فایرفاکس:

  ۹ -کلید میانبر کاربردی در فایرفاکس:

استفاده از کلیدهای میانبر یا همان Shortcut باعث افزایش سرعت و سهولت کار با نرم‌افزارها می‌شوند. در اغلب نرم‌افزارها می‌توان از مجموعه‌ای از این کلیدهای میانبر استفاده نمود که یکی از این برنامه‌ها ، مرورگر اینترنتی فایرفاکس است.در این مطلب به معرفی برخی از میانبرهای مفید فایرفاکس خواهیم پرداخت که ممکن است کمتر با آنها آشنا باشید.
۱) تکمیل خودکار آدرس‌های .org و .net
شاید بدانید در مورد آدرس‌هایی که به .com ختم می‌شوند حتما نیاز نیست تا آدرس سایت را بطور کامل یعنی با http://www. در ابتدا و .com در انتهایش تایپ کنید.برای مثال در مورد گوگل ، تنها کافیست google را تایپ کرده و کلیدهای Ctrl و Enter را همزمان فشاردهید.این میانبر تقریبا در بین تمام مرورگرهای اینترنتی موجود قابل استفاده است.اما برای آدرس‌های .org و .net چه ؟ در فایرفاکس فشردن همزمان Shift و Enter شما را به یک آدرس .net و کلیدهای Ctrl + Shift + Enter شما را به یک آدرس .org خواهد برد.
۲) Alt + D
فشردن این دو کلید باعث می‌شود تا مکان‌نمای صفحه‌کلید بصورت مستقیم به نوار‌آدرس برود تا دیگر نیاز نباشد برای تایپ یک آدرس اینترنتی کلید ماوس را در آنجا فشار دهید. وقت طلاست ؛ یکی دو ثانیه صرفه‌جویی در آن هم موفقیت بزرگی است.

۳) Ctrl + T و Ctrl + Shift + T
فشردن همزمان کلید‌های Ctrl و T باعث باز شدن یک زبانه جدید می‌شود و Ctrl + Shift به همراه T آخرین زبانه بسته‌شده را دوباره باز می‌کند.این میانبر مخصوصا زمانی مفید است که بصورت تصادفی یک زبانه را می‌بندید. روش معمولی برای باز کردن آخرین زبانه بسته‌شده رفتن به منوی History و انتخاب Recently closed tabs است.
۴) Alt + Enter
این کلید میانبر باعث باز شدن یک سایت در زبانه‌ای دیگر می‌شود هنگامی که آن سایت را در لیست سایت‌هایتان بصورت highlight درآورده‌اید.بگذارید توضیح بیشتری بدهم، فرض کنید قصد رفتن به فیس‌بوک را دارید بنابراین شروع به تایپ آدرس آن در نوار آدرس می‌کنید و پس از تایپ چند حرف ابتدایی ،نوار آدرس فایرفاکس، آدرس کامل فیس‌بوک را در لیستی که باز شده است به شما نشان میدهد.حالا کافیست تا با کلیدهای بالا و پایین صفحه کلید بر روی آن آدرس رفته تا پررنگ شود.در این هنگام اگر کلید Enter را فشار دهید فیس‌بوک در همین زبانه باز می‌شود ولی اگر Alt و Enter را همزمان بفشارید ، فیس‌بوک در زبانه‌ای جدید به شما نمایش داده خواهد شد.
۵) کاربرد کلید Delete
نوار آدرس جدید فایرفاکس که از نسخه سوم آن بر روی مرورگر قرار گرفت قابلیت‌های جالبی دارد. برای مثال اگر شما حروف اول سایتی را وارد کنید ، این نوار آدرس که به SmartBar معروف است در بین تاریخچه وبگردی و بوکمارک‌های شما گشته و سایت‌هایی که با این حروف مطابقت داشته‌باشند را لیست می‌کند. حالا اگر شما بخواهید به هر دلیلی یک آدرس خاص در این لیست نباشد کافیست با کلیدهای بالا و پایین صفحه‌کلید بر روی آن آدرس رفته و کلید Delete را فشار دهید تا از فهرست پاک شود.
۶) Ctrl + Tab
استفاده از این کلیدهای ترکیبی به شما امکان جابجایی بین زبانه‌های باز شده را بدون استفاده از ماوس می‌دهد. میانبر بسیار مفیدی است.
۷) Ctrl و [۱,۲,...,۹]
میانبر Ctrl + Tab به شما امکان جابجایی بین زبانه‌ها را به ترتیبی که قرار گرفته‌اند می‌دهد اما اگر شما مثل من همیشه به باز کردن زبانه‌های زیادی دارید یقینا استفاده از این کلید میانبر چندان سودمند نیست. در عوض می‌توانید از ترکیب کلید Ctrl با یکی از اعداد یک تا نه استفاده کنید ، در این صورت مستقیما به زبانه‌ای برده می‌شوید که در همان شماره قرار دارد. برای مثال Ctrl + 4 به شرطی که حداقل چهار زبانه گشوده شده داشته باشید ،‌ شما را به چهارمین زبانه از سمت چپ خواهد برد.
۸) کلیدهای Space و Shift + Space یا PageDown و PageUp
پایین و بالارفتن در فایرفاکس مانند اغلب برنامه‌های دیگر با کمک Page Down و Page Up ممکن است اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از Space (کلید فاصله) بجای PegeDown و از Shift+Space بجای PageUp استفاده کنید. هر کدام که راحت‌ترید
۹) استفاده از کلید وسط ماوس
خب این یکی را نمی‌توان کلید میانبر برای صفحه‌کلید نام برد اما کارایی خوبی دارد که نمیشد از آن چشم پوشید. در هر جای صفحه وب اگر بر روی یک لینک کلید وسط ماوس را فشار دهید ، آن لینک در یک زبانه جدید باز خواهد شد. همچنین در صورتی که بر روی طول زبانه این کلید ماوس را بفشارید آن زبانه بسته خواهد شد.البته این در شرایطی است که برخی برنامه‌ها مثل مترجم بابیلون وظایف این کلید

دانلود رایگان نرم افزار USB LOCK AP




دانلود رایگان نرم افزار USB LOCK AP
USB LOCK AP ،نام نرم افزاری  که از اطلاعات درون کامپیوتر شما محافظت کرده و اجازه نمی دهد این اطلاعات به بیرون درز کند. اما چگونه مانع این کار می شود ؟ این نرم افزار با قفل کردن پورت های USB ، از کار انداختن درایو های نوری (CD-RWs) ، فلاپی درایو و محافظت از فایل های مورد نظر مانع این کار می شود. اما نگران نباشید ، چون با از کار افتادن پورت های USB دیگر وسایل جانبی از قبیل ماوس ، کیبورد ، وب کم ، پرینتر و … از کار نمی افتند. زیرا نرم افزار به خوبی آن ها را تشخیص می دهد و مانع از کار آن ها نمی شود. شما می توانید از این نرم افزار در خانه یا محل کار خود استفاده کنید و برای ورود به نرم افزار یک رمز عبور تعیین کنید تا کسانی که با کامپیوتر شما کار می کنند نتوانند به برنامه و تنظیماتی که شما انجام داده اید دسترسی پیدا کنند. در صورتی که شما پورت های USB را غیر فعال کرده باشید و حافظه ای به این پورت ها متصل شود ، یک صفحه ی سیاه رنگ ظاهر شده و به کاربر اخطار می دهد که اگر تا 15 ثانیه حافظه را از پورت USB جدا نکند کامپیوتر خاموش می شود.

امکانات برنامه :
USB Storage Drives :
توسط این قابلیت شما می توانید پورت های USB کامپیوتر خود را قفل نموده تا کاربران اجازه استفاده از حافظه های جانبی را نداشته باشند.
Folder Protection : ... به ادامه مطلب مراجعه کنید :

دانلود رایگان نرم افزار Hide Folders



      
دانلود رایگان نرم افزار Hide Folders
 Hide Folders ،نرم افزاري کاربردي برای قفل کردن فولدرهایتان. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. در ادامه مطلب می توانید نرم افزار کم حجم Hide Folders ، رایگان دانلود کنید :

سایت فیلترشکن امروز شنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰



     
سلام ، لیستی از سایتهای فیلترشکن پرسرعت را تهیه کردم، که در این ساعتی که این پست را برای شما ارسال می شود . 5 دقیقه قبل جمع آوری این لیست به اتمام رسیده است . برخی از بچه ها از من سوال می کردند برخی از این سایتها در لیستی که ارسال می کنم ، آدرس آنها تکراری است . در جواب شما دوستان باید عرض کنم ، درست است که قالب سایتها مانند هم هستند ، اما تنظیمات پروکسی آنها با هم فرق می کند . مانند صفحات این وبلاگ قالب آنها یکی است اما محتوا فرق دارد . درضمن امروز به آرشیو سایتهای فیلترشکن نگاه می کردم، خیلی از این سایتها هنوز فیلتر نشده اگر لیستی از قدیم دارید یک امتحان کنید. 
لیستی از جدیدترین سایتهای فیلترشکن را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

۲۰ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزارPicture to Icon



                                    کاربردی ویندوز
دانلود رایگان نرم افزارPicture to Icon
نرم افزارPicture to Icon ،ابزاري جديد و قدرتمند براي تبديل عکسهاي با کيفيت شما به آيکونهاي ويندوز است. به کمک اين برنامه شما مي توانيد عکسهاي دلخواه خود را به صورت آيکون تبديل کنيد و سپس آنها را براي هر يک از برنامه هاي دلخواه خود نمايش دهيد . نرم افزاری بسیار کم حجم که من خودم شخصا به علت کم بودن حجم آن ، انتظار داشتم کاررایی کمی یا ساده ای داشته باشد . اما پس از نصب نرم افزار و استفاده از آن دیدم واقعا قضاوت کرده ام و نرم افزاری است ، پیشرفته و خیلی از کارهای من را راه انداخت . به شما هم پیشنهاد می کنم در ادامه مطلب نرم افزار Picture to Icon ، رایگان دانلود کنید .

ترفندی برای مخفی کردن فایلها در ویندوز



                                   ترفندهای ویندوز

با استفاده از این ترفند فایلهای خود را همواره در ویندوز xp مخفی نگاه دارید :

اکثر کاربران ویندوز XP با قابلیت Hidden کردن یا مخفی کردن فایلها از طریق قسمت Folder Option آگاهی دارند. هنگامی که شما فایل یا فولدری را Hidden میکنید کافی است که از طریق View > Folder Option قابلیت دیدن فایلهای Hidden را فعال کنید تا این فایلهای مخفی شده به سادگی مجدد رویت شوند. اما در این ترفند قصد دارم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنم که همواره فایلهایی که Hidden کرده اید را Hidden نگه میدارد! به طوریکه حتی با فعال کردن گزینه Show hidden files and folders هم فایلها همچنان مخفی باقی خواهند ماند.
برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید...

۱۹ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Photo to Video Converter



                                       گرافیک

دانلود رایگان نرم افزار Photo to Video Converter

نرم افزار Photo to Video Converter ، همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص است ، برای ساخت نمايش اسلايدي و فيلمي از  آلبوم تصاوير کاربرد دارد . اگر می خواهید از عکس های خود یک نمایش اسلایدی که به صورت ویدیو وفیلم بسازید . از این نرم افزار استفاده کنید . نرم افزار Photo to Video Converter، ساده ترین نرم افزار جهت ساخت آلبوم های عکس به صورت ویدیویی است ، که می توانید روی عکسهای خود افکتهای مختلف گرافیکی قرار دهید . در ادامه مطلب رایگان دانلود کن :

دانلود رایگان فیلترشکن نسیم


دانلود رایگان فیلترشکن نسیم

فیلترشکن «نسیم»

«نسیم» به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا با گذشتن از فیلترینگ، به وب‌سایت‌های فیلتر شده در ایران (به جز سایت‌های پورنوگرافیک) دسترسی پیدا کنند.

این فیلترشکن، نسخه فارسی «فری‌ گیت» است که برای کاربران در ایران طراحی شده است.

طراح «فری گیت» و نرم‌ا‌فزار «نسیم» شرکت «دی آی تی» است که پیشتر این نرم‌افزار را برای کاربران چینی طراحی کرده بود و در آن کشور از آن استفاده می‌شود.

نسخه چینی «فری گیت» در ایران هم استفاده می‌شود. اما از این پس می‌توانید از نسخه کاملا ایرانی آن استفاده کنید.

اما همانطور که می دانید ، اکثر بچه ها با نرم افزارهای فیلترشکن یک مشکل بزرگ دارند و این مشکل هم روش استفاده از نرم افزار فیلترشکن است . به همین جهت es که دوست دارد شما از مطالب ارسال شده این وبلاگ کاملا استفاده کنید ، روش استفاده از این فیلترشکن هم آموزش داده است . در ادامه مطلب فیلترشکن پرقدرت ، کم حجم نسیم را همراه با روش استفاده از این فیلترشکن، رایگان دانلود کنید .خداوکیلی اگر از مطالب من استفاده می کنید  و برای شما مفید بوده است رای در انتخاب بلاگر ماه را فراموش نکنید .

دانلود رایگان نرم افزار Virtual Flash Drive



                                     نرم افزار کاربردی
دانلود رایگان نرم افزار Virtual Flash Drive

نرم افزار Virtual Flash Drive ، نام نرم افزاری است ، جهت ساخت يک فلش درايو مجازي که به شما اين امکان را مي دهد تا اطلاعات حساس خود را در آن نگهداری کنید  و بر روی آنها یک کلمه عبور قراردهید ، تا هنگامی که شخصی بخواهد وارد فایلهای شما بشود ، بدون وارد کردن کلمه عبور نتواند فایلهای شما را مشاهده کند .و در واقع با ساخت یک کلمه عبوراز آنها بتوانید محافظت نماييد. نرم افزار Virtual Flash Drive، یک نرم افزار کم حجمی است که برای فایلهای خصوصی شما می تواند امنیت فوق العاده ای ایجاد کند . ضرر ندارد دانلود کنید ، زیرا حجم کمی دارد و می دانم برای همه شما مفید خواهد بود . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

نرم افزار Password Generator


                                    کاربردی اینترنت  
دانلود رایگان نرم افزار Password Generator
نرم افزار  Password Generator، نرم افزاری است، که کاربرد بسیار مهمی در اینترنت دارد . خیلی از افراد در اینترنت حسابهای گوناگونی دارند . مانند : eimail و یا در سایتهای معروف مانند facebook، alexa و همچنین شاید در هر سرور هم مانند ایمیل چندین حساب بازکرده اند. که همانطور که می دانیم هر حساب در اینترنت دارای یک user name و password است . برخی مواقع ... به ادامه مطلب مراجعه کنید :

۱۸ خرداد، ۱۳۹۰

ترفندی برای عکس برداری از پنجره های باز در صفحه نمایش



            ترفندهای ویندوز

سلام ، قبل از اینکه این پست مهم را ارسال کنم . از همه شما درخواستی دارم، نظر سنجی جدیدی در وبلاگ ایجاد شده است ، که خیلی حیاتی و مهم است .خواهش می کنم.نظر خود را ارسال کنید. ادامه کار این وبلاگ به این نظر سنجی شما بستگی دارد. ممنون از لطف همه  شما خوبان که همراهان همیشگی این وبلاگ هستید.
دوستی به من ایمیلی زد که" آیا می توان پنجره ای که در صفحه دسکتاپ ویندوز باز است ، به تنهایی از آن عکس برداری کنیم" منظور ایشان این است که مثلا پنجره چت در یاهو مسنجر را در صفحه نمایش ،عکس برداری کنیم به طوری که فقط از آن پنجره مورد نظر ،عکس بگیریم و تمام  صفحه نمایش را عکس برداری نکنیم. در جواب این دوست خوبم باید عرض کنم ، بله می شود !! اما درست نیست این ترفند را آموزش داد، زیرا خودتان می دانید که اگر فرد بی جنبه ای این ترفند را یاد بگیرد خیلی کارهای ناپسندی می تواند انجام بدهد. اما چون من می دانم در بین دوستان من چنین افرادی نیستند. این ترفند را آموزش می دهم که دیگر از نرم افزارهایی که جهت عکس برداری از فریم ها و پنجره ها کاربرد دارند ،استفاده نکنید . به ادامه مطلب جهت مشاهده این ترفند مراجعه کنید:

دانلود رایگان نر م افزار Smart Protector Pro 7.4


                            پاک کردن ردپا در اینترنت
دانلود رایگان نر م افزار Smart Protector Pro 7.4
نرم افزار Smart Protector Pro 7.4، نام نرم افزاری است جهت پاک کردن ردپای به جای مانده در اینترنت ، وقتی ما وارد اینترنت می شویم، ازطریق مرورگر وارد وب سایت های بسیاری می شویم. مثلا وارد سرور ایمیل خود می شویم . خوب اطلاعات فراوانی مانند کلمه عبور ایمیل ما در مرورگر ظبط می شود و از طریق نرم افزارهای بسیاری که خود من در این وبلاگ برخی ازآنها را  معرفی کرده ام ، می توانیم اطلاعاتی که در مرورگر ها ظبط شده است ،را برگردانیم . همه ما از این می ترسیم مخصوصا وارد یک کافی نت می شویم پس از خروج ما این اطلاعات شخصی دردست دیگران برسد. حتی اگر هم  به صورت دستی اقدام به پاک کردن این اطلاعات کنیم. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اطلاعات را در مدت زمان بسیار کم ..... به ادامه مطلب مراجعه کنید :

جدا سازی صدا از موزیک با YoGen Vocal Remover 3.0.3.2



                             جدا سازی صدا از موزیک


جدا سازی صدا از موزیک با YoGen Vocal Remover 3.0.3.2


برای جداسازی صوت از موزیک نرم افزار های مختلفی وجود دارند اما ممکن است به دلیل پیچیدگی این نرم افزارها استفاده از آنها برای افراد تازه کار سخت باشد. نرم افزار کم حجم YoGen Vocal Remover 3.0.3.2 یک ابزار مناسب و ساده برای جداسازی صدا از موزیک است. با استفاده از این برنامه می توانید صدای خواننده  را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. همانطور که عرض کردم ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است ، در ادامه مطلب می توانید ، نرم افزار YoGen Vocal Remover به رایگان دانلود کنید،همچنین روش استفاده از نرم افزار هم آموزش داده ام .

۱۷ خرداد، ۱۳۹۰

سایت فیلترشکن امروز :90/3/16



                                 فیلترشکن

سری جدید از سایتهای فیلترشکن که در تاریخ 90/3/16 ، به رایگان برای دوستان es ارسال شده است  . دوستانی که در خبرنامه عضو هستند که مثل همیشه بیشتر از این لیست آدرس  سایت فیلترشکن به ایمیل آنها ارسال شده است . درضمن من تا موقعی که در نظر سنجی بچه ها اعلام نکنند چه پستی ارسال کنم ، از پست های فیلترشکن و اکانت vpn خبری نیست ولی اگر در نظر سنجی عنوان پستهای بعدی اعلام بشود ، هر شب پستهایی به  عنوان فیلترشکن و اکانت رایگان vpn ارسال می کنم . در ادامه مطلب می توانید ، آدرس سایتهای فیلترشکن امروز :90/3/16 را مشاهده کنید :

۱۶ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار MX Skype Recorder



                              نرم افزار MX Skype Recorder

 نرم افزار MX Skype Recorder ، ابزاري قدرتمند در زمينه ضبط مکالمات زنده در  Skype است.اگر در مکالمات زنده خود نرم افزاری قدرتمند احتیاج دارید تا صدای مکالمه شما را با کیفیت بالا ظبط کند ، پیشنهاد می کنم از این نرم افزار کم حجم استفاده کنید . نرم افزارMX Skype Recorder علاوه بر نرم افزار skype با مسنجرهای : yahoo messenger  و googletalk سازگاری دارد .با استفاده از نرم افزار MX Skype Recorder ، فقط با کلیک بر روی  recording  ، اقدام به ظبط صدا و همچنین برای توقف ضبط کافیست دکمه stop را کلیک کنید. به همین آسانی می توانید مکالمات زنده خود را ظبط  کنید . در ادامه مطلب می توانید به رایگان نرم افزار  MX Skype Recorder دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار MSN Recorder Max



         د                نرم افزار MSN Recorder Max
 نرم افزار MSN Recorder Max
نرم افزار هایی که جهت ضبط تصاویر ارسال شده از وبکم  کاربرد دارند، بسیار زیاد هستند. اما نرم افزار MSN Recorder Max  ، فقط اختصاص به مسنجر یاهو نیست ، بلکه شما با کمک این نرم افزار در تمام مسنجرها ، تصاویر ارسالی از وبکم ها را با کیفیت باور نکردنی ظبط کنید.
  1. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده است.
  2. حجم کم این نرم افزار با عث شده در استفاده از آن باعث کم شدن سرعت اینترنت و ویندوز نشود .
این دو ویژه گی باعث شده است که هنوز بیشتر کاربران از این نرم افزار جهت ظبط تصاویر وبکم استفاده کنند. در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار CmdCapture 1.0



                       نرم افزار CmdCapture 1.0
دانلود رایگان نرم افزار CmdCapture 1.0

CmdCapture 1.0، نام نرم افزاري جهت عکس گرفتن از صفحه CmdPrompt ويندوزاست .به طور مثال شما می خواهید ip  یک سایت را بدست آورید ، در صفحه داس یا همان CmdPrompt ، فرمان ping را تایپ می کنید ، اطلاعاتی در صفحه داس یا همان CmdPrompt ظاهر می شود ، شما می خواهید این اطلاعات را ذخیره کنید . اما برای این کار یک مقدار سختی وجود دارد مثلا از ترفند کلید کیبورد یعنی : prntscr که از صفحه نمایش ویندوز عکس برداری می کند ، استفاده می کنید . سپس در نرم افزار paint ویندوز عکس مورد نظر خود را انتقال می دهید . پس از این کار باید کادر مورد نظر خود را از کل عکس مورد نظر جدا کنید . تازه اگر کیفیت مورد نظر برای خواندن اطلاعات موجود باشد. این ترفند مقدار زمان بر است اما با نرم افزار CmdCapture  شما دیگر نیاز نیست این مراحل را طی کنید و مستقیم از کادر صفحه داس خود عکس برداری می کنید و با کیفیت بالا آنرا ذخیره می کنید. نرم افزار بسیار کم حجمی ، که کاربرد فراوانی دارد . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید ، مطمئن باشید ضرر نمی کنید:

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید

کلیدهای میانبر کاربردی در Yahoo Mail جدید
کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت. پیش از هر کاری وارد http://mail.yahoo.com شوید. نام کاربری و رمز عبور سرویس ایمیل یاهوی خود را وارد کرده و لوگین کنید. اکنون دقت نمایید یاهو میل شما در حالت نسخه جدید قرار گرفته باشد. اگر اینگونه نیست و همچنان در حالت Classic قرار دارد (در این حالت در پایین لوگوی اصلی یاهو ، عبارت Classic درج شده است) ، کافی است از بالای صفحه و سمت راست بر روی All-New Mail کلیک کنید تا یاهو میل شما به نسخه جدید تغییر پیدا کند. اگر اصلأ All-New Mail را نمیبینید ، نسخه یاهو میل شما جدید است. پس از ورود موفقیت آمیز به ایمیل با استفاده از کیبورد از کلیدهای تکی یا ترکیبی زیر در محیط اصلی یاهو میل یا در درون هر میل استفاده کنید: کلید M : چک کردن ایمیل ها کلیدهای Shift + M : چک کردن همه ایمیل ها کلیدهای \ + Ctrl : بستن زبانه (Tab) جاری کلید N : ارسال ایمیل جدید کلیدهای Shift + N : ارسال ایمیل جدید در همان پنجرهکلید C : ایجاد یک چت جدید (همچنین کلیدهای Ctrl + Shift + C) کلید R : پاسخگویی به ایمیل کلید A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند کلیدهای Shift + A : پاسخگویی به ایمیل همه افرادی که در قسمت To قرار دارند در پنجره جدید کلید F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل کلیدهای Shift + F : ازجاع دادن (Forward) ایمیل در پنجره جدید کلید K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده شده کلیدهای Shift + K : علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده نشده کلید L : نشانه گذاری ایمیل (Flag) کلیدهای Shift + L : برداشتن نشانه ایمیل کلید Delete : پاک کردن (ایمیل ، مخاطبین و ...) کلید P : پرینت گرفتن (همچنین کلیدهای Ctrl + P) کلیدهای Ctrl + S : ذخیره کردن به عنوان پیش نویس (Draft) کلیدهای Ctrl + Enter : ارسال ایمیل (همچنین کلیدهای Alt+ S) کلید V : نمایش یا عدم نمایش محتوای ایمیل های دریافتی در قسمت پایین پوشه جاری کلیدهای [ + Ctrl : حرکت بین Tabها از راست به چپ کلیدهای ] + Ctrl : حرکت بین Tabها از چپ به راست کلید Enter (در لیست ایمیل های دریافتی) : باز کردن ایمیل در پنجره جدید کلید Enter (در لیست مخاطبین) : باز کردن صفحه ویرایش مخاطب کلیدهای Ctrl + F : جستجوی کلمه یا عبارتی خاص در متن ایمیل کلید D : انتقال ایمیل به یک پوشه کلید F11 : گسترش پنجره به صورت بیشترین ارتفاع کلید Esc : بستن پنجره ایمیل در حال مطالعه کلیدهای . + Ctrl : ایمیل بعدی (هنگام باز بودن یک ایمیل) کلیدهای , + Ctrl : ایمیل قبلی (هنگام باز بودن یک ایمیل)

۱۵ خرداد، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Messenger Enabler 1.1



  ابزار یاهومسنجر


نرم افزار Yahoo Messenger Enabler ، نام نرم افزاری برای مدیریت ، روشن و خاموش کردن آیکون یاهو آیدی برای کاربران، کاربرد دارد . اگر بخواهیم یک توضیح کامل در مورد این نرم افزار بخواهیم بدهیم می توان گفت :
"با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد در ياهو مسنجر Archive function  را براي کاربران خاص يا تمامي کاربران از طريق آف لاين،فعال يا غير فعال نماييد."

دانلود رایگان نرم افزار HyperCam



screen capture

HyperCam 2.14.04
نرم افزار HyperCam 2.14.04 ، نام نرم افزاری است برای فيلمبرداري رخدادهاي نمايش داده شده در صفحه نمايش و ضبط صدا و ذخيره آن به صورت فيلم Avi براي ساختن فيلم هاي آموزشي ، دمو و ... کاربرد دارد . نرم افزارهایی که چنین کاربردی دارند ، بسیار زیاد است اما نرم افزار  HyperCam ، یک ویژه گی دارد شاید نرم افزاری چنین ویژه گی را نداشته باشد ، این ویژه گی هم ، حجم بسیار کم این نرم افزار است . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Auto Reply



      یاهو مسنجر

دانلود رایگان نرم افزار Yahoo Auto Reply

نرم افزار  Yahoo Auto Reply، ابزاری بسیار مفید برای مسنجر یاهو می باشد . به کمک این نرم افزار می توانید به صورت اتوماتیک در یاهو مسنجر ، پاسخ پیام های خود را بدهید. برخی نام این نرم افزار را "منشی در یاهو مسنجر " نام داده اند. البته بی ربط هم نیست زیرا نرم افزار  Yahoo Auto Reply، در نبود کاربر در پشت میز کامپیوتر جواب پیام های ارسال شده را با توجه به متنی که قبلا برای نرم افزار تعیین شده است را  می دهد ومانند یک منشی تلفنی عمل می کند. در ادامه مطب می توانید این نرم افزاررا رایگان دانلود کنید .

دانلود رایگان نرم افزار HyperSnapap





screen capture
   
دانلود رایگان نرم افزار HyperSnap

HyperSnap، نام نرم افزاري قوي به منظور فيلمبرداري از محيط ويندوز  و صفحه نمايش است . که قابلیت های فروانی دارد .از مهمترین ،قابليت هاي این  نرم افزار :
- داراي ابزار لازم براي عکاسي ، ويرايش ، حاشيه نويسي و دستکاري است.
- مشکل عکس برداري ا ز محيط DirectX™ و بازي هاي Glide™ را ندارد.
- قابليت نشان گذاري ، فريم بندي، سايه زني ، عکس برداري آزاد ، باز گذاري از طريق FTP
- جايگذاري خودکار رنگ
- عکس برداري بدون در نظر گرفتن کادر مستطيل شکل
- داشتن دکمه مخصوص عکس برداري
- قابليت تصوير برداري از تصاويري که بزرگتر از صفحه نمايش مي باشند.
- قابليت کپي و چسباندن
- قابليت ذخيره خودکار تصاوير بصورت فايلهاي گرافيکي
- پشتيباني از 20 فرمت مختلف
- قابليت شخصي سازي کامل
- قابليت تغيير اندازه خودکار براي تصاويري که بزرگتر از صفحه نمايش هستند (در ويندوز XP)
- تصوير بردار، ويرايشگر ، حاشيه نويس و ابزارهاي دستکاري قوي و قدرتمند جديد.
- و... .
می توان اشاره کرد. در ادامه مطلب می توانید نرم افزار HyperSnap ، رایگان دانلود کنید:

دانلود رایگان نرم افزار Y!Tunnel



ابزار یاهو مسنجر

دانلود رایگان نرم افزار  Y!Tunnel



سلام ، نرم افزار  Y!Tunnel ،امکاتاتی برای یاهو مسنجر از جمله ضد بوت دارد. نرم افزار Y!Tunnel تقریبا معروفترین و قوی ترین نرم افزار کاربردی در زمینه کمک به تمامی کاربران یاهو مسنجر است.
این نرم افزار توسط شیوه های خاص و ترفندهایی بسیار جالب امکاناتی از قبیل:

- مدیریت IM ها
- امکان جلوگیری از بوت شدن
- بستن راه MailBomber ها
- جلوگیری از ارسال E-Mail های مشکوک
- کنترل Voice در چت روم ها
- جلوگیری از انجام فرمانهای یاهو مثلinvite P30RooT/ که برای بیرون انداختن افراد مزاحم از چت روم ها استفاده می شود !
- و ...

در ادامه مطلب می توانید نرم افزار    Y!Tunnel   را همراه با فایل کرک نرم افزار رایگان دانلود کنید :

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: